Klusbabes 27 !!!!

DE ROZE WOLK:
Zwangere:

Aug: Bianca 1e ronde
Sept: Sterretje 4e ronde  : Uitgerekend  17 mei 2008
Sept: 25) Rimke 5e ronde
Oktober: 8) April 2, 10e ronde  : uitgerekend 10 juni 2008
November:  2)  Bambi 4e ronde  : Uitgerekend 13 juli 2008                                    
December: 23) Rimke, ronde 7, 2de ronde na mk , uitgerekend 30 augustus 2008
Januari: 7) Essy, 4e ronde  : Uitgerekend 10 september 2008
                              23) Linda 2  : Uitgerekend 22 septmerber 2008
Maart: 12) Kruimels 11de ronde  : uitgerekend 16 November 2008
Mei: 23) Linda 2de kindje,ronde 6 met clomid    
      30) Pip 11e maand, 1e kindje, 2e ronde clomid (1e eisprong):uitgerekend 6 febr. 2009
Juni: 5) Renee na 12 maanden : uitgerekend 30 januari 2009

Bevallen klusbabes :

Sterretje op  23 mei - meisje
April op 13 juni                  - jongetje

juni.
28)Klaasje 6e (eigenlijk 5e)  ronde 1e kindje  
29)
30)

Juli :

1)
2) Happy ronde 11 1e kindje
3)
4)
5)
6)
7)
8)
9)
10)
11)
12)
13)
14) Mamoetje ronde 7, 1e kindje (38 dg.cyclus)  ,
          Renee Termijn echo
             Jacqy, 13e ronde
15)
16) Phoebe ronde 14 1ste kindje
17)
18)
19)
20)
21) anoeska 11 ronde 1ste kindje
22)
23) Bieb, 10e ronde, 1e kindje
24)
25)
26)
27)
28)
29)
30)
31) Happy, ronde 12 1e kindje

Miskraam
Sept: Bianca miskraam
Okt: Rimke miskraam van tweeling
Mei : Linda miskraam

Deze lijst geeft aan wie, waneer zijn NOD heeft.
De emoticons hebben een bepaalde betekenis.

= NEUTRAAL

= ONGIE

= GETEST, MAAR NEGATIEF

= ZWANGER !!!!!!!!! (deze willen we allemaal zien)

Om je naam toe te voegen, alles selecteren dan ctrl C in je bericht ctrl V. na je aanpassing weer alles selecteren en dan de kleur op roze zetten

goeiemorgen meiden

hebben de zwangere onder ons nog een beetje geslapen vannacht met die warmte? ik hoop het wel, ik heb op zich wel lekker geslapen

wat gaat die regen toch alweer snel vervelen zeg hahaha van mij mag het zonnetje weer komen, vanavond weer reiki na 4 weken heerlijk ben ik weer aan toe hahaha
voor de rest geen nieuws hier ik ga zometeen even strijken want het ligt een berg van hier naar tokio maar ik heb steeds geen zin maar nu moet het echt gebeuren haha

meiden fijne dag ik ben er straks nog eventjes

xxx linda

Bambi!!!!! Meldplicht!!!! Meestal ben je hier al geweest voordat ik er ben................
O, en geloof niet dat essy, linda en renee de pool de vorige keer wel hadden ingevuld hoor!?

Ik heb zowaar redelijk wel geslapen!!! hoera! Gaan vandaag maar eens een beetje het huis doen nu het is afgekoeld...........moet zaterdag weer werken dus als ik last van mijn bekken krijg van het stofzuigen (wat er dus dik in zit) kan ik morgen weer bijkomen!

Is hier lekker rustig geweest!
Zag alleen dat linnie weer moet gaan strijken, wat een k.tklus is dat toch, ik strijk dus ook nooit............alleen fons strijkt zijn blouses en verder niets.............hahahahaha!!!
Bambi: hihihihi, volgens mij komt het bij jou nooit uit om te bevallen...............tenzij je nu bezig bent................

goedemorgen,

kom ernet uitrollen, dat zal ik wel ff nodig gehad hebben. was vanmorgen wel om 6 uur wakker en heb dus ff 1.5 niet geslapen want me man was er ook al uit. de gekkie, maar het was zo warm, dat we ff alles open gezet hebben. was er vanacht om 1 uur en 3 uur ook uitgeweest, maar daarna sliep ik weer zo.

heb nogsteeds roze afscheiding en veel slijm en een beweegelijk kind, maar verder is het rustig.

ga zo denk ik maar ff opruimen en er moeten boodschappen gehaald worden. en flink wat, want ik moet ff hamsteren, dat er genoeg op voorraad is natuurlijk hahah

lin, blegg strijken is ook geen hobby van mij. vanaaf weer aan de reiki dus.

xx bambi

je was me net voor rimke hahaha. nee hoor nog geen bevalling hier.
moet ook indd schoonmaken, stel dat ze me morgen wel houden in het zh, het is hier een grafzooi hahaha, maar zon weinig zin.

Pool voor de geboorte van het kindje van Bambi.
Bambi is uitgerekend op 13 juli.............

Sterretje:  13 juli - jongetje
Happy: 14 juli - jongetje
Rimke: 15 juli - jongetje
Man van Bambi : 7 juli - meisje
Bianca: 12 juli jongen
Phoebe: 10 juli meisje
anoeska 11 juli meisje
linda  :          11 juli jongetje
April:         8 juli meisje
Jacqy:        9 juli jongen
Mamoetje: 18 juli meisje
Linda2
Essy
Kruimels
Pipstip

whahaha mamoetje, jij bent zeker nog niet bijgelezen hihihi. ik geloof dat ik binnen nu en een week beval, zo niet dan ingeleid word, maar overtijd ga ik zeker niet. dus de 18e word het niet. geef niks hoor. vond het wel grappig.

hoest met je ? en met die vriendin ? zit het kindje er nog in ?

ga nu echt ff wat doen, forum doet ook een beetje raar.

Terug
Bovenaan