Klusbabes 27 !!!!

pool Rimke

Sterretje : 4 september
Bambi:        2 september (mijn verjaardag)
Jacqy:        1 september
Linda:        31 augustus

hallo,

Anoeska wat rot kiezen trekken zijn nooit leuk he, heb dat ook gehad bij de kaakchirurg. blegg. hoop dat je snel opknapt en doe maar ff rustig aan, want je moet wel kunnen klussen he.

mamoetje, tja zou ook niet meer voor minder willen werken, maar viel daar niet over te praten, je hebt toch wel gezecht dat je niet minder wil gaan verdienen dan je al deed, op de valreep nog ff de lijst aan gepast zag ik hahah

lin de strijk is gedaan. ach ik strijk nooit, alleen een blouse als me man die aan wil, maar gelukkig niet zo vaak hahaha

gut de buurvrouw is aan het zingen, en dat klinkt niet best,
ehm zag dat rimke iets had geschreven ehm over druilerig, ja het weer hier ook. maar vind het binnen nog zo benouwd blegg.

eten zo een visje jammie. en een ceasar salade. ga eens kijken wat ik ervoor uit de kast moet trekken,
ben een beetje moe van de boodschappen, en heb teveel gelopen, want voel een constante druk daarbeneden met opstaan en lopen, dus vanaaf lekker niksen.

xx

Hahahaha,
Ja ik zei iets over druilerig..........maar idd het is hier ook nog steeds benauwd!
En je buurvrouw zingt vals.............oei! Ga meezingen...............

Die druk die je hebt he, als je wil dat je bevalling op gang komt kun je misschien door blijven lopen..............heb ik gisteren als tip gekregen: mocht je bevalling al wat opgang zijn gekomen (en dat is bij jou want je hebt ontsluiting) kun je actiever worden om de boel in gang te zetten...................wie weet meisje!

Lekker een visje eten vanavond? (heb zelf een gruwelijke hekel aan vis............alleen pasta met zalm vind ik eigenlijk lekker, zonde, want het is zo gezond!!!)

jammer rimke dat je alleen zalm lust, ik ben dol op heel veel sorten vis. vanaaf hebben een lekkerbekje op en een broodje haring, tja niet echt een mega combi he hahah. en die salade was ook erg lekker met kaas en croutons en heerlijke dressing.
dus ik heb de nodige vitamientjes weer binnen, die haring was zalig, was een hollandse nieuwe he hahaha. en de baby krijgt nog de nodige stofjes voor de hersenen mee hahah.

tja van dat bewegen dacht ik vanmiddag ook. stond bij de kassa zelf me boodschappen in te laten en me moeder vroeg of het wel ging, ik ja joh, misschien komt dat kind er dan wel eerder uit hahaha.
moet zeggen dat ik een wel erg goede vrolijkie dag heb, mmmh zou dat een voorteken zijn ? nee juoh blijf nog maar ff zitten hoor. heb me nu ingesteld op maandag hahaha. niet eerder hoor, ja zondag mag eventueel ook, maar we bekijken het per dag .

en jij ? hoest met het bekken ? heb vandaag ook nog gezogen en gedweild trouwens, dus heb een hele hele goede dag geloof ik. mensen kinderen heb energie voor 10 en ben aan het hamsteren geslagen. heb allemaal dubbele dingen in me voorraawd kast staan hahaha. ach drinken is altijd makkelijk met de komende kraamvisite.

Tja, ik heb vandaag gewoon te veel gedaan, dus met mijn bekken gaat het nu niet zo....maar goed, de afwas is gedaan en ik kan op de bank gaan liggen!
Omdat ik geen vis lust slik ik omega 3 en 6 visolie, om het een en ander te compenseren!
Tuurlijk moet je lekker je energie kwijt! Gewoon lekker dingen doen als je je daartoe instaat voelt en wie weet helpt het wat op gang!
En alles dubbel in de kast is niet erg toch! Dat kan je zo vast goed gebruiken, is alleen maar handig joh......

hey meiden

rimke: heb je veel pijn gehad na het stofzuigen en je gaat aan de zalm vandaag, ik hou daar niet zo van, ik ben trouwens helemaal geen viseter haha en dat voor een volendammer

bambi: als ik jouw zo hoor ben ik er echt heilig van overtuigd dat je een deze dagen gaat bevallen, en je hebt een broodje haring gegeten dat vind ik nou weer wel lekker haha

ik ga joey effe op bed leggen en hopelijk gaat ie nu wel meteen slapen watn de afgelopen 2 dagen sliep ie niet voor 10 uur, ik ben er zo nog effe en straks komt de reiki mevrouw

xxx linda

rimke; we hadden na elkaar gepost haha ik lees net dat je weer veel last van je bekken hebt, probeer evengoed even rustig aan te doen meid en niet teveel tegelijk

xxx

rimke; we hadden na elkaar gepost haha ik lees net dat je weer veel last van je bekken hebt, probeer evengoed even rustig aan te doen meid en niet teveel tegelijk

xxx

Terug
Bovenaan