Klusbabes 27 !!!!

rimke; een zaterdag weer werken, nog een paar halve daagjes meid, dan kan je lekker rusten, en als je zo'n last van je bekken hebt, vraag anders of iemand anders even kan stofzuigen asl die mogelijkheid er is, en anders heb je inderdaad morgen nog om even bij te komen

bambi: ik denk dat ze morgen je vliezen gaan breken en dat je van het weekend een trotse mama bent, en je hebt wel redelijk geslapen las ik dat is fijn zeg, en doe maar rustig aan meid

ik moet nog steeds beginnen met strijken hahaha maar ik heb helemaal nergens zin in heb alle deuren open staan kan de warmte er weer wat uit vandaan

xxx linda

ik ben er weer vandoor, ik ga een beginnetjes maken met strijken hahaha, ik ben er vanmiddag nog even

fijne dag vandaag

xxx linda

Hee meiden,

Ben ik weer even..   Ga even snel proberen te reageren en morgen wat uitgebreider..

Bambi: NOg niet echt tekenen van de bevalling dus.. Nou hoop voor je dat het niet al te lang meer duurt.. NU bedenk ik   me     18 juli?!? ga je niet halen.. hihihi..

Linda: Eerst strijken (kutklus) en dan naar de reiki.. Nou toch nog een soort van een beloning.. EN misschein uit jezelf ongie.. Kan dat.. Dat je na een eventuele zwangerschap/bbz wel ineens een eisprong heb??

Sterretje gelukkig is het maar bij 1 onrustige nacht gebleven.. nog 2 weke.. Dan weer een sprong.. succes:)

Happy: Ongesteld geworden.. Balen zeg.. had echt goede hoop voor je.. Ga vanaf nu nog harder duimen voor je!

Rimke: Veel succes met het stofzuigen.. hoop dat je er niet teveel last van krijgt.. En ik moet ook eerlijk bekennen, ik rook ook.. maar zodra ik pos. test gaan ze de deur uit.. Als ik nu stop dan trekt heel mijn vriendengroep/familie zijn conclusies en ben ik volop zwanger volgens iedereen.. Maar als het binnenkrot nog niet lukt stop ik wel denk ik..

Zo heb even een paar dagen terug gelezen.. DUs ook op iedereen gereageerd.. (Denk ik)

Ik had gisteren sol. gesprek.. ben aangenomen (bij callcentr van UPC in ZOetermeer) maar ga dan nog minder verdienen dan waar ik nu werk en hier lekker van 9 tot 5 en daar tot 22.00 savodns en minder vakantie dagen.. en 2 avonden per week en 1 weekend permaand.. TOch maar niet doen.. weer een verspeelde dag gisteren..

meiden fijne dag nog!

xxxx Mamoetje

hallo meiden,

ik wil ff zeggen dat ik   de laatste tijd niet meer zoveel ben geweest maar dit komt niet omdat ik jullie niet wil spreken maar gewoon omdat ik het zo gigantisch druk heb.
gister heb ik me verstandskies operatief moeten laten verwijderen ben nu net een hamster. zier er niet uit leef heel de dag op drinken kan bijna niet eten dus ook wel weer goed voor de lijn. pff wat een ellende werd vannacht wakker en dacht ga nog even een pik halen voor de pijn, kwam ik weer boven moest ik even naar de wc ging ik gewoon bijna van me eigen en zweten ik me man roepen of hij bij me wou blijven ik denk ja daag dalijk lig ik hier languit was helemaal slap,
vandaag weer even naar het ziekenhuis geweest voor een echo van me ei moet maandag weer samenlevingstest hoop dat mijn mond snel over is want als ik zoveel pijn heb heb ik weinig zin...
dan na de vakantie gaan ze insimineren ben benieuwd...

HAPPY: kut kut kut heeft dat randje fietsen nog niet geholpen maar blijven proberen he meid.
MAMOETJE: ja minder verdienen en meer werken dat wil niemand toch

sorry voor de rest weinig bijgelezen moet weer ff gaan rusten
hopelijk tot snel en
BAMBI: hopelijk heb je een fijne bevalling ben benieuwd....

groetjes een hamster haha

Pool voor de geboorte van het kindje van Bambi.
Bambi is uitgerekend op 13 juli.............

Sterretje:  13 juli - jongetje
Happy: 14 juli - jongetje
Rimke: 15 juli - jongetje
Man van Bambi : 7 juli - meisje
Bianca: 12 juli jongen
Phoebe: 10 juli meisje
anoeska 11 juli meisje
linda  :          11 juli jongetje
April:         8 juli meisje
Jacqy:        9 juli jongen
Mamoetje: 8 juli meisje
Linda2
Essy
Kruimels
Pipstip

Zal hem even aanpassen in een wat reeëlere datum.. ZO beter Bambi:p

zo de strijk is klaar he he, pfff als ik nou gewoon elke keer meteen ga strijken dan heb ik niet zo'n berg hahaha

mamoetje: je hebt gelijk dat je die andere baan niet hebt geaccepteerd als je er nog meer op achteruit gaat en nog tot 10 uur in de avond moet werken, dan ben je gek als je dat wel gaat doen,
hopelijk komt er snel wat anders op je pad meid,

anoeska; jeetje je verstandkies operatief weggehaald dat is niet fijn, sterkte meid, hopelijk gaat de pijn snel weg net wat je zegt zo heb je ook geen zin in te klussen, ik ben benieuwd hoe het bij de gyn afloopt meid,
en neem ook af en teo wat tijd voor jezelf hoor anders loop je jezelf nog voorbij

xxx linda

quote: jacqy84 reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('02-07-2008 22:29:37'));

pool rimke:

sterretje: 4 september
Bambi:      2 september (mijn verjaardag) Jacqy: 1 september
linda : 31 augustus meisje haha

Ha!

Anoeska: klote he, die verstandskiezen, hoop dat je je snel weer wat beter voelt want dat bijna flauwvallen is het ook niet he??
Linnie: weer gestreken...............ben trots op je!

Is het bij jullie ook zo druilerig?? Is wel benauwd maar wel heel druilerig! Getver!
ben met Fons even de stad ingeweest, en heb daarna nog even stofgezogen en nu kun je me opvegen!!
Heb al lasagna gemaakt, dus niet kant en klaar!!!, en die hoef ik zo alleen nog maar in de oven te zetten. Lekker makkelijk dus, ik kon nu even op de bank gaan liggen.........hahahahaha!!!

Terug
Bovenaan