Klusbabes 27 !!!!

IK BEN WEER THUIS

Ik heb net even op deze pagina een stukje gelezen en las dat happy had getest maar negatief maar wel een mooie hoge temp. geef de moed niet op meid, ik tesste met joey ook pas positief na 2 weken overtijd, ik ga voor je duimen

meiden morgen ga ik weer meedoen, ik heb nu echt al de hele dag een megakoppijn en ik ben nu net klaar met alles opruimen enz. morgen nog even wassen , morgenochtend zal ik er waarschijnlijk niet zijn maar in de middag of avond wel , heerlijk ik heb jullie gemist, en in oostenrijk kon ik van de week steeds niet inloggen dus ik werd bijna gek, haha

meiden tot morgen en fijne avond

xxx linda

he ben er nog ff voor ik me bed induik. ben mega sago aan het worden.
we hebben na het eten een gelegen maar werd wakker van de ijsboer en had meteen trek. dus lekekr ijs op en daarna een bak thee. toen najib amali gekeken en nu word ik sago dus.

lin fijn dat je weer thuis bent. we hebben jou hier ook gemist natuurlijk. we zien je wel verschijnen morgen.

sterretje,   lekker met je meisje in de draagzak, zal indd wel ff wennen zijn in het begin. hoop dat het voor haar werkt. Toch hoop ik dat die van mij gewoon in het bedje-wiegje wil slapen. hahah

rimke, hou dat vocht wel in de gaten meid. en let er op dat het niet in je gezicht erg puffie word.

meiden duik er toch in, want doe nu al een half uur over dit stukje, ben echt verot.   en heb morgen een verjaardag , kinder verjaardag, dus pfffff energie nodig.

xxx bambi

so he , waar is iedereeen ?

net lekker ontbeten, heerlijk croisantjes. en straks lekker douchen,
is al weer warm hier.
vanacht hellaas weer 4/5 x eruit, maar de tijd dat ik sliep, sliep ik hahahah.duidelijk.
verder af en toe kramp en gerommel, maar niks duidelijks ofzo.
wat ik me afvraag, ik en dat me lichaam met de grote schoonmaak bezig is. miss en beetje goor op de vroege morgen hahaha. maar ik heb zoals jullie weten problemen met me darmen en ontlasting. de latste tijd ga ik echter elke dag meerdere keren hoor, niet  te geloven he, kijk soms is de hoeveelheid niet om naar huis te schrijven, maar he het is meer als ik al jaren gewend ben, nu het probleem, het ruikt de laatste dagen een beetje vreemd.......... hahaha nu stinkt het altijd wel, maar nu dus anders.... zou dat ergens mee te maken kunnen hebben...????

ach heerlijk onderwerpje weer. hihihihih
vanmiddag dus verjaardag van neefje die word 4. gelukkig lekker zitten, is bij schoonzussie dus altijd wel gezellig hoor.

xx bambi

Ola meisjes,

Zo, hier al een hoop gedaan. Ben al bij mn ouders geweest, we waren namelijk bijtijds op omdat hier in de waterweg de eurodam voorbij kwam, het nieuwe cruiseschip van de holland america line. Wou ik erg graag ff zien. Was echt geweldig !!! Wat een ding zeg, lijkt wel of er een flat voorbij komt varen. Kwam luid toeterend aan, echt heel leuk. Mooie foto s gemaakt....nu dus weer thuis en zo de spullen voor morgen inpakken. We gaan om elf uur weg !!!

Rimke, ja dacht stuur maar ff een sms want vond het vrij onbeschoft dat ik weg was zonder dag te zeggen hahaha. Zit dus vlakbij je in de buurt !! Kom ik ff gluren hoor haha. Eten was heerlijk hoor.....

Bambi, weer vaak wakker geweest he, verdorie en vanmiddag een kinderverjaardag. Kun je vast wennen he.....hihi. Veel plezier en rustig aan he .......

Sterretje, is het film kijken nog gelukt meis.......heerlijk saampjes op de bank en je meisje slapen !!!

Linnie, welkom thuis lieverd !!!!! Heb je wel gemist hoor .........

Mieden, voordat ik het vergeet te vragen. Als er hier iets bijzonders gebeurd, wil iemand dan een sms sturen haha. Ga maar vijf dagen weg maar toch, wil niks missen hoor .....ga ff verder

Knuf happy

Nou, heb inmiddels 3 keer gereageerd op iedereen maar het plaatsen van het berichtje is nog al moeilijk geloof ik!

Bambi: het lijf schijnt ook een schoonmaak te houden vlak voor de bevalling! Ben benieuwd, en dat gerommel schijnt ook nog ergens goed voor te zijn............veel plezier op de verjaardag!

Sterretje: pas maar op je rug hoor! En lekker voor twee dagen pastasaus, jammie!!!

Linnie weer terug! Balen van de koppijn! Doe maar rustig aan anders kan je zo weer op vakantie........

Happy, je mag mij altijd een smsje sturen! Gezellig. Indrukwekkend he, zulke enorme schepen! Lekker alles inpakken enzo, lekker vooruitzicht hoor, een paar dagen weg!!

Nou, ik heb weer een zwaar gebroken nacht achter de rug, heb 5 keer geplast..........zucht............MAAR, ik hoef niet meer naar beneden!
Ik ga vandaag niet zo heel veel doen, moet wel even stofzuigen maar that's all..........

@bambi: najib amhali kijken en dan sago zijn, dat kan niet, hè?
En die schoonmaak in je lijf, nu je het zegt heb ik dat ook gehad ja. Diarree-achtig en dan redelijk vaak.
@happy: wij gaan over een tijd ook naar zo'n groot cruise-schip kijken. Die dingen zijn idd mega. Als ik je niet meer zie: HEEL VEEL PLEZIER die midweek en ik zal je missen hier. Ik las dat rimke je op de hoogte houdt.
@linda: back home, doe eerst wat je moet doen en dan zien we je vanzelf wel verschijnen, goed?
@rimke: heerlijk die luxe van een apart toilet, hè?

We hebben gisteren de film kunnen kijken. Tegen het eind aan had ons meiske honger, maar daarna weer verder gekeken. En vannacht heeft ze ook weer goed doorgeslapen. Toch gek eergisteren was ze veel wakker, gisteren was ze veel aan het slapen, ben benieuwd naar vandaag.

Sterretje: misschien had je meisje laatst een regeldagje, dat ze zo vaak wakker was, en heeft ze nu de rust gevonden in de draagzak enzo............ach, als ze maar slaapt.......hahahaha, en dus heerlijk een film gekeken met je mannetje!

Hey meiden,

Zoww, ik heb mijn laptop ook weer eens aan..... jeetje wat een week zek!
Ik ben geen avond thuis geweest en heb geen avond voor half 1 op bed gelegen.
Disndag avond dat gedoe op de manege, was 23.15 uur thuis, nog douche en vertellen wat er gebeurt was, brood smeren, nog ff wat drinken, was 1 uur geloof ik.
Woendag weer terug naar de manege, 23.45 uur thuis, weer douche brood smeren wat driken en dan naar bed...
Donderdag bij mijn ouders gegeten, me vriendje heeft mijn broertje geholpen met een school opdracht, duurde wat langer dat gepland, 22.30 uur thuis, douche, brood smeren,  klussen rond 1 uur ging het licht uit.
Vrijdag hadden we de jaarlijkste bbq op de zaak, ik zit in de feestcommissie, dus smiddags alles opbouwen en s'avonds alles afbreken, was half 2 voordat ik lag.
Gisteren bij vrienden geweest, was 2 uur voordat we erin lagen.....
Pfff, als ik het terug lees wordt ik moet van mezelf hahaha
We gaan nu ff lekker broodjes uit de oven eten mjammie...

Liefs Phoebe

Terug
Bovenaan