Klusbabes 27 !!!!

rimke; we hadden na elkaar gepost haha ik lees net dat je weer veel last van je bekken hebt, probeer evengoed even rustig aan te doen meid en niet teveel tegelijk

xxx

oeps teveel neergezet haah ik ben zo terug ik ga joey nu naar zijn bedje brengen

tja, zo krijgen we die topics wel vol!!!!
We hebben geen zalm gegeten hoor lin, heb nl ook een gruwelijke hekel aan vis. Alleen pasta met zalm vind ik lekker..................
We hebben lasagna gegeten!

Geef joey een slaapkusje van me!

o sorry rimke heb ik verkeerd gelezen, dus het is lasagna geworden haha, dat heb ik nog nooit gegeten
joey ligt erop, maar ben alweer boven geweest want hij wist nog wat hahah, maar hopelijk gaat ie nu slapen het is in ieder geval een stuk koeler op zijn kamertej dan gisteren

xx

@linda: ik heb hier ook nog een boel strijk liggen, dus we kunnen elkaar de hand schudden. en reiki na zoveel weken, idd lekker. ging de yoga niog door?
@rimke: ik deed ook nooit strijken, tot in de zwangerscap. echter nu met de kleding van mijn meisje heb ik t liever wel gestreken, zodat ze er netjes uitziet. dus wie weet zul je er ook aan moeten geloven. zo niet dan wil ik jouw geheim wel weten
@bambi: je had toch al gehamsterd? En nu je huis poetsen? succes. spaar echter je energie voor de bevalling. dus ook goed uitrusten.

ik ga even eten. straks terug.

sterretje: de yoga begint 18 augustus pas weer het is nu vakantie wel balen hoor haha, maar gelukkig heb ik de reiki nog haha en maandag ga ik weer lekker naar de voetreflex

hoe is het vandaag gegaan met de kleine en met jouw natuurlijk?

xx xlinda

meiden ik ben weg, iedereen een fijne avond en morgen ben ik er weer

bambi: succes morgen bij de gyn het zal mij benieuwen

xxx linda

He meiden!

Linda, als je nog zin hebt, ik heb ook nog een berg strijk liggen! haha
Hoop voor je dat je mannetje vannacht wat beter slaapt! En geen vis, hm... en je woont in Volendam?? die combi klopt echt niet!!

Rimke, ook actief geweest vandaag las ik. Wel balen dat je nu weer veel last van je bekken hebt. Rustig aan doen he!

Bambi, jeetje wat ben jij actief! haha, hoop dat het een voorteken is! Ben wel erg benieuwd hoor!

anouska, auw, je verstandskies! Hoop voor je dat de pijn snel zal zakken. En na de vakantie inseminatie. Wat gaat dat opeens hard dan! Misschien heb ik erover heen gelezen, maar weten ze wat er iedere maand "mis" gaat?

Mamoetje, zou ook die baan niet aannemen hoor, als ze minder betalen e.d. Gewoon verder zoeken!

Verder weet ik het niet meer... sorry!!

Vandaag weer eerste werkdag gehad. had echt geen zin! Maar was wel gezellig. Weer voor het eerst sinds 4 weken ofzo infuus geprikt. Moest er gewoon weer even inkomen! Maar ging goed!
Mijn mannetje is nu nog aan het werk. Ben net gewoon in slaap gevallen op de bank! Wel even lekker, maar ben nu helemaal duf! haha

Liefs Jacqy

Terug
Bovenaan