Klusbabes 27 !!!!

Baan alles goed
6 wkn zwanger met bruiloft

Linda; jammer dat je testje neg. was. Het had natuurlijk gekund dat je toch weer zwanger was

Bambi; je man is de 1e die denkt dat jullie kindje komt! Spannend hoor, dan heb je nog maar een paar daagjes te gaan
Jeetje Bambi, jij hebt echt nesteldrang! Als ik lees wat je allemaal vandaag gedaan hebt!
Kan je nog even bij mij langs komen???

Klaasje; hoest nu met je ongi/NOD?Shit, lees net je berichtje dat je ook ongi bent geworden. Ook klote zeg
Alvast fijne vakantie!!!!!

Mamoetje;zou die baan ook niet aannemen. Dat wordt dus weer verder zoeken…

Anouska; wat schrijf jij me nou??? :ga nog even een pik halen voor de pijn…
Hahaha je bedoelt zeker een prik hihi
Evengoed sterkte met je pijn. Volgens mij heb ik nog al mijn verstandskiezen

Phoebe; heb ook niet altijd zin om te klussen, maar net wat je zegt, als het zover is doe je het toch wel.
Veel plezier bij Tarzan!

Sterretje; wat fijn dat ze er zo van geniet, van de babymassage, Ik denk dat ik dat ook zo doen. Bij jou de zw.schapskleding eruit, ik hoop dat ze bij mij snel er in komen haha., Fijn dat je al je eigen kleren weer aan kan

Happy; welkom weer terug!! Het 1e wat ik deed, was kijken of je al pos. getest had. Helaas….Je had echte kwaaltjes, shit dat je lichaam je toch zo in de gek kan houden

Wat stom zeg dat die lijst is geschrapt. Sta je er al die tijd voor niks op, nu is het vechten voor je plekkie zeg maar

Rimke: hmmm verse spinazie,. Spinazie is mijn lievelingseten. Alleen bij Popeye komen er spierballen en bij mij kipfiletjes (hangarmen hahaha). Dus je gaat ook trouwen? Leuk!!!
Niet veel geslapen vanmorgen. Maar nu kan je ef lekker niksen. Hoest nu met je hoofdpijn?

Sterretje; jij zou toch ook gaan trouwen?

Linda; ga je nog gourmetten? Hier ziet het er al een half uur uit alsof het gaat regenen, maar tot nu toe nog niks

Kleintje; toch nog even komen buurten. Jij gaat dus ook over paar weken naar gyn. Spannend. Je bent ook al tijd bezig, hoop dat t nu snel raak is. Las vanmorgen trouwens in de krant dat Nance ook zwanger is, heeft ook ziekte van Crohn. Die mocht ook tijd niet zwanger raken

Jacqy; ben in 3 trouwzaken wezen kijken. Ik raad ik je ook echt aan om bij zeker 2 zaken te kijken. Bij de 3e heb ik dus de jurk gekocht. Ik zou gewoon in ieder geval 2 zaken op een dag doen. De 1e zaak had ik geen afspraak, maar was eentje uitgevallen. Hele mooie jurk gezien, maar toch maar naar 2e zaak. Dat was zo achterlijk, net als bij Bambi. Heel streng, mocht alleen me armen omhoog doen, niks aan raken, zij deed alles aan en uit. Leek wel klein kind. Kan me voorstellen dat ze niet wilt dat alles kapot gaat, maar je kan ook even normaal doen. Niet eens een normale spiegel. Nou, was dus niks. 3e zaak zei vriendin de hele tijd dat ik daar heen moest gaan, uiteindelijk toch gegaan, en ja hoor daar hing DE jurk.
Ja, volgens mij beginnen de trouwbeurzen in september weer. Die trouwboeken zijn ook erg leuk om te lezen, wit wedding vindt ik de leukste. Zijn niet echt goedkoop, 6,- ofzo, maar staat op zich best veel in. Ik heb hier hele stapels liggen haha

Wat is dit nu weer, moet ik nu ook al op Corina gaan reageren??? Eg niet

die 1e 2 regels wou ik nog uitschrijven, dus even niet op letten

Oke, met mijn werk gaat dus alles goed! vandaag was ik voor t eerst alleen op de office. Maar alles ging goed, was genoeg te doen.

En als ik nu zwanger raak, ben ik 6,5  weken zwanger  met trouwen. Op zich ben ik er hartstikke blij mee, maar ben ook ben bang dat er dan juist wat gebeurd. Vorige x kreeg ik mk met 6,5 week, vandaar. En tuurlijk, moet er niet van uit gaan, maar wat als het wel zo is. Heb nu eenmaal 20% meer kans op een mk

A, daar gaan we weer!!! Gezellig!
Wat heb ik nu weer verkeerd gedaan, mijn reacties waren toch heel keurig, snap alleen de discussie niet................zal wel door mijn hormoontjes komen!
Tjezus, heb een flash-back...............
meiden, ga even afkoelen buiten en mijn prakkie opwarmen!

Bieb: spinazie, heerlijk he meid!
Gezellig dat je weer even komt buurten, gaan jullie nog iets gezelligs doen van het weekend?

Lieve Ba,bi: voor die discussie nou mee, misschien komt je frutsel er dan uit..........hihihihi! Eetze zometeen meid!

Happy: lieverd, denk aan je bloeddruk he..........adem in, adem uit...............

Rimke; heb ook even een reactie geplaatst. Sjonge, wat wil ze nu eigenlijk? volgens mij MOETEN we DE reactie geven die ze wil horen. Dit blijft een oneindige discussie.

Wat wij gaan doen? Vriendje is nu werken, komt denk rond 9 uur thuis. Maar bij t cafe hebben ze beach party (zal wel binnen worden) dus misschien gaan we daar nog even heen, morgen hoeft hij denk niet te werken, dus beetje klussen in tuin ofzo.
Ik heb ook tot 4 uur gewerkt vandaag, dus ef lekker niksen. Nouja, ga zo eten

Hihi rimke, zal het doen. Je hebt ook niks verkeerd gezegd !! Je geeft jou visie op het verhaal en het is idd een onderwerp waar je niet uit komt. Of je gelooft het, of niet. Ieder moet doen waar hij of zij zich goed bij voelt. Jij bent niet degene die ruzie maakt, je bent netjes geweest en het komt op mij over alsof iedereen het met haar eens moet zijn maar, ze vraagt toch duidelijk om een mening. als je die dan geeft en ze is het er niet mee eens wordt er weer gestart. Ach laat maar gaan ...........

Kusje

Wilde nog even vertellen dat we weer in t ziekenhuis zijn geweest., Niet voor ons, maar voor zwager. Hij had een ongeluk op t werk gehad, hij is bouwvakker, en was ergens doorheen gevallen, en was op t dak bezig. Hij had een ijzer door zijn been gekregen, Niemand had t gezien, dus hij is met alle kracht omhoog geklommen, want hij lag ergens, en als hij daarvan was gevallen, was t echt voorbij, Daarna zag een collega hem, 112 gebeld, brandweer , ambulance en politie. Wond was zo groot, dat hij zijn vuist erin kon doen, Dat had hij ook gedaan, want al t vlees lag eruit, een stukje slagader was doorboord, gelukkig niet helemaal, anders had t anders kunnen aflopen. Gelijk naar ziekenhuis en geopereerd. Is nu weet thuis, maar dik verband en zo een brace erom heen. T eerste was ik zei was, en wat is de hersteltijd ivm bruiloft, haha grapje natuurlijk. ong 5/6 weken moet t eromheen blijven. Schoonmoeder heeft rolstoel geregeld, want mag er zo weinig mogelijk op lopen.
Wat een gedoe weer, na die weken kunnen ze pas zien of de schade blijvend is.

En verder, we zitten weer in klusperiode. Voel t eitje ook. Ga wel sexen, maar relaxt, en zonder spoelen. We zien wel.

ZOndag en maandag lekker vrij. Moet even de beneden ramen lappen, smerig!!!!

Hey biebje, lekker gewerkt vandaag he. Tja die ongi he, had het eigenlijk niet verwacht. Dacht op een gegeven moment echt dat het raak was. Ga ook niet meer naar die kwaaltjes kijken want, het zegt toch niks. Misschien naar een beachparty, leuk leuk leuk !!! Logisch trouwens dat je toch die miskraam in je achterhoofd hebt en dus toch bepaalde angst. Mocht je gaan vanaaf, alvast veel plezier dan !!!

xxx

Terug
Bovenaan