Klusbabes 27 !!!!

Whahahahaha kan echt niet anders als dezelfde zijn ....ik ga ook maar niet reageren, heeft toch geen nut. Zitten we straks weer leif klein konijntje te zingen haha

whahahaha, lief klein konijntje ja!
Lijkt alweer zolang geleden!

Ik schei er ook mee uit.............whahahaha!!!
Ga nu echt even paracetamolletje in nemen................

Mijn kind komt even op mijn heupbotten liggen, zo'n raar gevoel, doet ze vaker...........

jullie zijn echt kleine kinderen he?
er is ooit 1 discussie geweest met yvon en jullie ik nam het toen voor haar op en dat mag niet ofzo?
vervolgens komt er nog iemand ook voor yvon op en die krijgt niet de wind van voren...
maar ik WAS dat allang vergeten.....of ehhe vergeten ik blijf in iedergeval daar niet zolang mee lopen,ik kan namelijk mensen ook nog vergeven,dat noemen ze volwassen zijn!
soms lijkt het net of jullie deze forum bezitten want je kan niet eens even een gewoon topic openen zonder dat er weer een discussie komt,want je ziet ik stel een gewone vraag en het ging goed tot dat er weer iemand het nodig vond om ruzie te maken...
en het feit dat jullie geen nieuwe mensen accepteren in jullie groepje alleen al omdat ze over 1onderwerp anders denken?
tenslotte komen we hier allemaal voor het zelfe;ZWANGER WORDEN toch?

oooh meiden, me nekharen gaan overeind staan, heb hier nog niet bijgelezen, en moet zo weg, maar geloof dat onze gelievde corina weer op dreef is, weeten jullie nog van een tijdje terug. die ja maar ................ er elke keer over door blijven gaan.

rimke wat heb jij een geduld hahaha.

xx bambi

whahaha wat jammer dat ik zo weg moet, kom je hier weer zeuren tuttebel, corina rot op !!!!!!!

rot zelf op,iedereen is welkom hier!
tenminste dat zal zo moeten zijn

Nou nu weet ik zeker dat je dezelfde bent pfffff. Niet weer dit drama he .......Toen ging het erom dat je maar door blijft gaan en nu doe je hetzelfde !!   Weet nu waarom ik toen niet meer met je in discussie ben gegaan, heeft geen nut namelijk. Als ik nu het raam uitkijk zie ik een hele hoge boom, die is voor jou ja ............mazzel

corina lees je eigen stukjes maar eens terug . jij bent de enige die hier ruzie aan het zoeken is. grrrrr heb echt een hekel aan mensen als jij en daarom mag je niet met ons 'groepje 'meekletsen.

mense lief straks beval ik nog spontaan, ik moet nu weg meiden.
fijne aaf en succes

Terug
Bovenaan