Klusbabes 27 !!!!

Veel plezier even goed!
En nee, de koppijn is nog niet weg...........ga zo even een p'molletje in nemen..........

ha zie je ik wist wel dat kleintje nog af en toe kwam posten en meeleest hahah. meid hoop dat je snel in de mm terecht komt en dat het dan ook voor jou snel mag gebeuren.

rimke lekker ff geslapen., wel rot van je hoofdpijn, hoop dat ie snel zakt na je molletje.

linda het graf opgepimpt, hoe breng je het. hahaha. tja maar we kunnen er heel moeilijk over doen of net als jij lekker luchtig, dan voelt het het best aan he. Hier is het niet meer droog en zeer benouwd, veel pelzier met gourmetten, jammie

jacqy leuk jurken passen. vond dat zo gaaf. ik had een afspraak bij een winkel staan maar vond dat ik daar zo raar geholpen werd. ik ben best stevig en ze hadden 3 jurken in mijn maat en dat was het. mocht geen foto's nemen en meer van dat soort spul.
diezelfde middag naar een klein winkeltje ergens in een dorpje vlakbij. rook er muf en piepklein, maar wat een berg jurken. mocht alles passen. ook maatje mini, als het niet dicht kan, jammer dan, dan zie je toch hoe het staat hahaha. en overal foto's van gemaakt. thuis op me gemakkie bekenen wat me stond enzo. en zo de keuze gemaakt voor mijn perfecte jurk hahah

sterretje veel plezier met de visite en plan een rustdagje ja, want anders loop jejezelf voorbij hoor. heb nog wel wat uitzoekwerk in me la liggen ja. kan ik volgende week wel ff doen, als die baby er nog in zit, heb nu ineens zon idee dat die nog even blijft zitten. heb wel slijmverlies, maar niet meer zoveel als van de week, en een prop kan ik niet vinden hahaha. wel moet ik meer poepen hahah. elke dag wel meerdere keren.
ach en als we naar bed gaan dan gaat het meestal flink rommelen en steken, maar dan val ik in slaap en is het over.
ik hoop eigelijk dat het van het weekend gebeurt, maar heb er een zwaar hoofd in.

ga nog ff relaxen, om 6 uur het etentje van opa en oma.

xx bambi

Ola, daar was ik weer ff. Nou de huizen zijn bekeken,was erg druk. Heb dus navraag gedaan over die lijst en er werd gezegd dat ze er wel rekening mee zouden houden. Als er tien reakties op dezelfde flat waren dan gingen ze kijken wie er al op de lijst gestaan had en uit die mensen werd dan geloot ...afwachten dus, rond 17 juli hoort ze iets. Ze heeft op 2 huizen ingeschreven ......daarna naar de stad geweest en nu ben ik kapot haha. Ben aan vakantie toe

Rimke, balen die koppijn pffffff....wie dat uitgevonden heeft he. Sterkte er weer mee he

Sterretje, druk schema he. Maandag idd een lekkere dag niksen ......kusje aan amalia hihi grapje

Jacq, ohhhhhh wat leuk naar en trouwjurk kijken. Das iets om naar uit te kijken he !!!

Bambi, jeetje jij hebt echt nesteldrang. Wat heb jij een hoop gedaan joh. Nu lekker voetjes omhoog en niks doen he........

Kleintje, he wat leuk, zag je topic wel maar wist niet of je dezelfde kleintje was haha. Wat een gedoe he, ook al zo lang bezig !! Makkelijk gezegd hoor, jullie zijn nog jong. Dat veranderd toch niks aan het feit dat jullie al ruim een jaar bezig zijn. Jullie hebben er bewust voor gekozen om nu voor een kindje te gaan. Waarom zou een ander dan bepalen dat je nog maar even geduld moet hebben pfffff. Succes meis

Linnie, lekker gourmetten...eetse !!!! Hier regent het, hoop dat het bij jullie droog is, ik hou het nog wel ff hier haha

Kwam net thuis en had mn mannetje lekker alles al gedaan hier. Schatje he .........

Knuf happy

Rimke, die corina die nu reageert op jou stukje bij dat topic over paragnosten e.d. is toch niet die zelfde waar ik toen die woorden mee had he pfffff. Aan die reaktie te zien lijkt het er wel op ........haha

tja die koppijn, je kunt er over mee praten he?
Wat heerlijk dat je huisje al gedaan is door die lieverd!

Bambi: veel plezier vanavond meis!

Ik heb me in een discussie gemengd over die paragnosten enzo..............is dat dezelfde corina als toen...................ik schei er mee uit...............

hallloooo ben ik weer. Gister zat ik fijn alles te lezen, viel de internetverbinding uit!! Was op pagina 7 gebleven. ga zo dus verder lezen. Had wel al wat notities gister gemaakt, opgeslagen in Word. Dus die ga ik zo even plaatsen, en dan verder lezen. Zullen dus wat oude reacties bij zitten, maar helaas. Tot zo dan maar weer!

Sterretje: mijn zus en vriendin zijn ceremoniemeester. Maar ik geloof dat ze flink bezig is met mijn vrijgezellenfeest. Ook al irriteer ik me soms aan haar, en zij vast ook aan mij, ik ga ervan uit dat ze alles goed regelt. Laatst is ze ook hier geweest om dingen door te spreken

Linda; ik zou max 6 maanden moeten spoelen,. Maar ik spoel gewoon deze maand niet, maar daar zeg ik verder niets van, anders moet ik zeker nog een maand langer wachten, ja dag, echt niet. Het is ook mijn eigen risico, als ik niet spoel, minder kans om zwanger te raken

April; fijn dat het zo goed gaat, en al zo lekker gegroeid. Je hebt waarsch gewoon lekker borsten haha, maarja niet prettig natuurlijk, als alle melk er weer uitkomt, hij krijgt in ieder geval niet te weinig

Sterretje; je hebt verlof, laat ze iemand anders gek maken daar op je werk. Tss

Happy; ong geworden. Zie je, kwaaltjes zeggen niets. Ik laat me in ieder geval niet meer gek maken. Happy, balen meis, volgende ronde maar weer

Terug
Bovenaan