Klusbabes 27 !!!!

Maar slaapt jullie kleine meid veel in haar bedje en komt ze goed in slaap als je haar wakker in bed legt?

ze moet even gewiegd worden of als ze na het voeden in slaap is gevallen erin gelegd worden.
En bij jullie? Hoe verloopt het? herken je de huiltjes al?

Echter als het heel stil is, wordt ze soms na een kwartier weer wakker. Ze heeft dit t vaakst op haar eigen kamer, dus ik vraag me af of ik het bed niet anders moet gaan plaatsen.

Als ze wakker is zetten we vaak de mobiel aan, zit ze in haar wipstoel erbij of we lopen of spelen met haar. En het leuke is dat ze regelmatig lacht. Ze volgt ons ook met de ogen.

Maar jij legt ze dus nooit wakker in haar bedje?

Hmm ik vind de huiltjes nog wel lastig hoor.

April

he mamma's

zie wel door alleen jullie ervaringen te lezen dat elke baby weer verschilt. ben echt reuze benieuwd hoe het straks lopen gaat hier.

zei vanmorgen nog dat die kleine zo rustig is, maar het is momenteel zeer onrustig van binnen. als ik loop doet het enorm zeer daar beneden en er word af en toe flink gerommeld, want heb of steeds harde buiken of krampen in me doos ofzo ? raar gevoel of de baby beweegt met het hoofd , ik kan er echt niet duidelijk iets uit halen. das frusti.

mamoetje   de werkdag zit er weer op meid. vervelend als je heel de dag niks te doen heb.

rimke toch gezogen en de plee, maar goed geen boodschappen das dan een redelijke compensatie ja.

ga zo toch ff koken, lasagna voor me man, maar das kant en klaar alleen in de over. en maak voor mezelf macaroni voor 2 dagen, dan eet me man morgen pannekoeken.
ook kant en klaar, hoeft morgen alleen de magnetron te werken. en als de kleine zich vanacht aankondigt is deze planning helemaal mooi. Zo niet dan is het even wel mooi hahah. heb echt zon geen zin in koken de laatste tijd.

oeffff dis toch wel een rot gevoel. ff kijken of het aan houd. bleggg.

xx bambi

Ik leg haar er wel in, maar dan gaat ze huilen en dan stopt ze ook niet uit zichzelf. Dus wiegen we haar in slaap. Echter ook in rust, niet dat ze later denkt: oh leuk, spelen.
De huiltjes gaan vaak gepaard met bewegingen. bijv. huilen en voetjes trappen als de luier vol is of huilen en op de hand zuigen als ze honger heeft.

Zo pffffff, heb mn best weer gedaan !!! Had bewust de laptop uitgezet anders was ik weer hier aan de kwebbel gegaan ipv iets te doen. Maar goed dat ik dat gedaan had want zie dat er gezellie gekletst is !!!! Ga nu aan mn eten beginnen, jippie morgen weer werken, rust whahahahaha.

Kusssss

Terug
Bovenaan