he mamma's
zie wel door alleen jullie ervaringen te lezen dat elke baby weer verschilt. ben echt reuze benieuwd hoe het straks lopen gaat hier.
zei vanmorgen nog dat die kleine zo rustig is, maar het is momenteel zeer onrustig van binnen. als ik loop doet het enorm zeer daar beneden en er word af en toe flink gerommeld, want heb of steeds harde buiken of krampen in me doos ofzo ? raar gevoel of de baby beweegt met het hoofd , ik kan er echt niet duidelijk iets uit halen. das frusti.
mamoetje de werkdag zit er weer op meid. vervelend als je heel de dag niks te doen heb.
rimke toch gezogen en de plee, maar goed geen boodschappen das dan een redelijke compensatie ja.
ga zo toch ff koken, lasagna voor me man, maar das kant en klaar alleen in de over. en maak voor mezelf macaroni voor 2 dagen, dan eet me man morgen pannekoeken.
ook kant en klaar, hoeft morgen alleen de magnetron te werken. en als de kleine zich vanacht aankondigt is deze planning helemaal mooi. Zo niet dan is het even wel mooi hahah. heb echt zon geen zin in koken de laatste tijd.
oeffff dis toch wel een rot gevoel. ff kijken of het aan houd. bleggg.
xx bambi