KLUSBABES 28 !!!!!!

Eerst even een dikke proficiat voor onze Bambi!!! Jippie, gefeliciteerd meid met jullie dochter. Ik ben super benieuwd naar je verhaal, maar ga eerst maar eens bijkomen, tot snel.

Meiden, nu even een ego bericht van een trotse en weer blije moeder. Zoals jullie weten voelde ik me al een paar dagen onzeker. Onze kleine vent sliep 's nachts dan wel heerlijk 5 a 6 uur door, maar overdag was deze week een ramp. Hij deed hooguit een paar korte slaapjes en werd steeds weer snel wakker, huilde veel en er was echt geen contact mee te krijgen. Verder vwilde hij constant zuigen en zat duidelijk niet goed in zijn vel. Dit zeg ik nu wel, maar afgelopen week wist ik het gewoon niet. Aangezien hij erg beweeglijk is dacht ik gisteren ineens, volgens mij kun jij je slaap niet pakken omdat je steeds met je armen en benen beweegt en houd je jezelf gewoon wakker. Tja en dan word je oververmoeid en wordt het natuurlijk alleen maar erger.
Aangezien ik zo het weekend niet in wilde heb ik vandaag de wijkverpleegster gebeld en daar kon ik gelukkig terecht. We kunnen hem nog niet inbakeren omdat zijn heupjes eerst door een arts bekeken moeten worden, daar heb ik dinsdag een afspraak. Maar om hem nu rust te geven pak ik alleen zijn armen in, en meneer heeft gewoon vanmorgen 3 uur geslapen en slaapt nu weer............... En dat zonder speen!!!! Zo zielig hij was gewoon echt oververmoeid.........

Nou dat moest ik even kwijt, ben namelijk super blij, dit ziet er al goed uit, hopelijk blijft het zo en juich ik niet te vroeg. Kijk het zal toch wel goed en minder goed gaan, maar een baby die overdag bijna niet slaapt, is volgens mij niet goed.

Meiden sorry voor mijn ego berichtje maar moest het even kwijt.

Fijn weekend en een dikke kus
April

Linda; Jeetje wat een verhaal weer bij de gyn. Ik hoop zo voor je dat het snel raak is. Maar wat vind je er zelf van, ben je het wel eens met zijn 'stappenplan'?

Jacqy; Je gaat ook de stap naar een gyn zetten, geeft zeker wel wat rust dat jullie die beslissing hebben genomen, of niet? Wel spannend hoor! En jeetje wat een rot dat gisteren voor jullie, twee lievelingsdieren in laten slapen, bah dat blijft klote he. Maar wat is een baard.... (sorry ben het even kwijt) ook alweer?

April

He Meiden!

Allereerst, Bambi, gefeliciteerd met de geboorte van jullie dochter! Ben benieuwd naar je verhalen. Ga eerst maar even lekker genieten!

April, fijn zeg dat hij nu eindelijk heeft geslapen. Maar goed dat je dan nog even langs kon komen vandaag. haha een echte trotse mamma!

Ga even etenmaken e.d. en kom vanavond kletsen!

Liefs Jacqy

Hey Jacqy, ben je er nog? Ik had nog een berichtje voor je geplaatst...........

Hoi april,

Ben er net nog even! Ja, vind het fijn dat we de stap naar de gyn gemaakt hebben, maar vind het nu toch wel eng worden. Weet niet wat ik kan verwachten, en stel nou dat er iets mis is? Maarja, ik kan nu toch nog niets, dus moet maar afwachten. Eigenlijk hoop ik stiekem dat ik volgende week zwanger ben.
Een baardagaam, is een soort van hagedis. ze zijn hand tam en heel grappig! Vond het echt zielig. En tom zijn hond natuurlijk. Ook zo zielig.

Ben nu echt weg!
haha

Liefs Jacqy

Jacqy; Oja, nu weet ik weer wat een baaragaam is!   Ja zielig hoor, je raakt zo gehecht aan huisdieren he.
Tja ik kan me voorstellen dat je het spannend vind om naar de gyn te gaan. Maar ja het klinkt misschien een beetje stom, maar je moet maar zo denken; als er iets 'mis' is, wat natuurlijk helemaal niet hoeft, dan is de kans ook nog groot dat ze jullie met wat extra hulp wel kunnen helpen, dus dan is het wel 'fijn' om te weten, toch??

Succes met koken!

Mamoetje; hoe is het met jou, nog niet ongi?

April

Even vlotjes tussendoor.....heb het zowaar druk, whahahaha!

Bieb: en past de bh?? Wat rot, die toestand met je moeder, tuurlijk wil je haar niet achterstellen..........komt vast een goede oplossing!

Linnie: dus de verjaardag bij je broer was effe gezellig? heb je het nieuws van de gyn al wat kunnen laten bezinken?

Bambi: nogmaals, genieten he? Neem je tijd!

April! Hoezee! Een oplossing! Goed gedaan van je? Maareh, hoe zit dat met die heupjes? Want ik heb eigenlijk al zo goed als een soort inbaker iets gekocht, als onze uk onrustig is, maar moeten de heupjes daarvoor eerst door de keuring?
Hoe gaat het nu met je rug??

Jacq: hoe voelen jullie je vandaag? Verdriet slijt niet zo snel maar toch........

Nou, ik ben bezig met een curry, vol met groenten! Mjammie, paprika, seldery en champignons.........bij fons komt inmiddels de groenten zijn strot uit, want deze week was wel heel gezond qua avondeten......hahahaha!
We komen net bij mijn schoonmoeder vandaan, even koppie thee gedronken, en fons is weer even hardlopen. Daarna eten en dan een koppie doen bij vrienden.........ik dompel me maar even goed in het sociale leven, dan kan ik er de komende tijd weer even tegen als ik alleen ben..........hahahaha!!!

Pip: echo gehad toch??
Kruimel: jij toch ook?? En hoe was jullie vakantie??

Rimke; Ja als de heupjes ook mee ingebakerd zitten moeten die inderdaad eerst door de keuring. Ik moet dinsdag naar de arts, dus dat gaan ze dan bekijken. Maar tot die tijd doe ik dus alleen de armpjes.   Wat voor iets heb je gekocht?
Ik ben wel benieuwd want onze kleine vent had zijn armpjes net alweer losgekregen en hij trapt nog onwijs, dus ik denk dat ik disndag helemaal aan het inbakeren moet...... Maar goed ik hoop dat deze oplossing tot dinsdag wat rust kan geven.

Fijne avond.
April

Terug
Bovenaan