KLUSBABES 28 !!!!!!

aha! lekker hoor! Nou meis ga maar gauw naar je bedje! Liefs Jacqy

ik ga nu ook echt een tukkie doen!

Weltruste meiden!
Tot morgen!

Liefs Jacqy

ok, jij ook, truste.
en bieb, jij ook, maar volgens mij lig je er al in, hihi.

ik was er nog, maar was net verhaaltje aan t typen, toen mijn vriend met de muis aan t kloten was, hup alles afgesloten. nouja, weet t niet meer, ga slapen
welterusten dames!
morgen werken en dan verjaardag, dus denk tot zondag

Meiden sorry dat ik begon over dat mens, maar dat deed ik alleen omdat ik wilde zeggen dat ik door haar weleens bij jullie kwam lezen. Ik bedoelde er verder niks mee. Nu waren jullie net weer van haar verlost en dan begint ze weer door mij, nogmaals sorry.

Liefs xxx

@Corina, Ik weet dat je hier ook meeleest dus reageer ik ff zo op jou. Ik wil en hoef helemaal geen wit voetje te halen. Ik lees alleen maar af en toe mee hier omdat ik die discussies met jou volgde. Zag nu toevallig dat Bambi bevallen was en wilde ff feliciteren, maar dan hoef jij niet zo tegen mij te doen. Ik zit nu al ruim 22mnd hier op het forum en heb nog nooit iemand meegemaakt zoals jij. Zou het zeer op prijs stellen als jij niet op mij reageerdt. Zoek fijn een hobby en val mensen hier niet lastig.

Goedemorgen meiden!

HA! ik ben een keer de eerste!
Iedereen lekker geslapen?

Ik voel me alweer een heel stuk beter en wakkerder dan gisteren! hihi

meiden, is opboeren (sorry!!) een teken???

Ik ga even ontbijten!

Liefs JAcqy

goeiemorgen meiden

patricia: gefeliciteerd metje zwangerschap meid, en lief dat je onze bambi even kwam feliciteren dat zal ze leuk vinden, en bedankt dat je het voor ons opneemt

corinne; ik heb je een tweede kans willen geven want in mijn gedachten verdiend die iedereen, maar nu ga je gewoon weer verder op ouwe voet, patricia wil bambi feliciteren en jij gaat effe zeggen dat dat niet mag want wij willen met niemand anders praten, nou meid dat beslissen we zelf wel, ik geef patricia ook gewoon antwoord, en jij gaat daarna weer verder met ouwe koeien enz.
heel erg lief dat je bambi hebt gefeliciteerd maar laat het hier dan nou ook bij meid, want dit wordt heel erg vervelend,

jacqy: jeetje zeg je had het weer druk op je werk en een kort nachtje gehad haha, dat was zeker saves bij the bell met die ruzie met een patient hahaha

bieb: hopelijk is er niks ernstigs met je oma aan de hand, en gelukkig dat je bh nu wel paste
en een dinsdag naar de dj toe, ach je hebt nog in iedergeval een paar weekjes de tijd

kruimels: een mooie vakantie gehad las ik alleen de reis was niet zo goed, mijn broer gaat een woensdag naar noorwegen toe, ik ben benieuwd, hoe gaat het voor de rest met je? en hoe gaat het met pip?

april: mijn inbakerzak komt bij de site van pacco.nl vandaan, Joey zijn armpjes moesten helemaal naar beneden langs zijn lijfje en dan moest er 1 doek met klitteband over zijn ene armpje en dan een andere doek over zijn andere armpje, zodat ie echt zijn armpjes niet meer kon bewegen, daarna ging die zak verder over zijn benen en aan de onderkant moest ik een strikje maken en het leek wel een toffee erg zielig maar ja het werkte

euhhh ik ben het alweer vergeten
xxx linda

Kruimels: van harte gefeliciteerd met je verjaardag meid en een hele fijne dag vandaag

xx linda

Terug
Bovenaan