KLUSBABES 28 !!!!!!

hey meiden

sterretje: jeetje zeg meid vanaf 2 uur elke 2 uur kwam de kleine dan ben je zeker gesloopt en ze heeft krampjes ach got dat is zo zielig en je kan niks doen, probeer haar onderbuik te masseren en met haar buikje op je armen liggen zodat er een beetje druk op haar buikje komt, ik probeer alleen je een beetje te helpen misschien geeft het iets, en het gaat weer over maar ja daar heb je nu weinig aan, succes meid
en nog steeds kraamviste pfff zo hoort dat eigenlijk niet he, zou de vistie ook moeten weten, hopelijk kan je nog een beetje rusten vandaag
en dat jacqy vandaag eerder was dan mij kwam omdat wij om half 9 wakker werden vanmorgen hahaa ik weet niet wat me overkomt, na bijna 3 jaar eindelijk weer eens uitgeslapen heerlijk

ik ga even verder met het eten en dan hopen dat joey effe slapen wil want dan ga ik effe in de bank haha

xxx linda

YEHHHH! Bambi heeft een dochter!
Was er toch van overtuigd dat het een jongen zou worden.....
Gefeliciteerd Bambi! Vertel maar niet alles in detail , zie er al zo tegen op...
Als je tijd hebt moet je maar een foto van je meisje op hyves zetten. Maar eerst lekker bijkomen.

En ik lees dat het hier een en al gezelligheid is op het forum . Ach, sommige mensen vervelen zich kennelijk...

xx

Sterretje, zo, dat was dan een onrustige nacht! En nog steeds kraamvisite joh? Hoop dat je vandaag ook nog een beetje bij kan tanken! Dikke kus voor jou!

Essy, hoe gaat het met je? haha, niet te veel bevallingsverhalen voor jou dus! hihi

Waar is Rimke trouwens, die heb ik ook al een een hele dag niet gezien ofzo!

Happy,   is je bloeddruk alweer gezakt?? haha hoop trouwens inderdaad dat opboeren een teken is! hihi

Zo, de boodschappen zijn gedaan! nu nog de was. En vanavond naar Doe maar in de Kuip, dus dan ben ik er niet!

Liefs Jacqy

@essy: geen bevallingsverhalen, hihi. nee, dat kan ik wel begrijpen, dat had ik ook.
@linda: meestal heeft ze het als ze gaat drukken. ze zet haar beentjes dan vaak af en als ik er tegenaan duw helpt t meestal wel, maar ja leuk is anders.
dus jij hebt lekker uitgeslapen, heerlijk, ik hoop dat binnenkort ook weer te doen.
@jacqy: tja was idd een korte nacht. Ik vraag me trouwens ook af waar rimke is. ik hoop dat alles goed is. je maakt je toch al snel bezorgt om de ander.

Een hele bak strijk is weg. een machine was heeft gedraait en nu draait de laatste wasmachine. de handwas ligt al te weken. straks nog even een stukje zuigen en dweilen voor mijn man en dan kan ik nog 1 bak strijk doen. het einde is in zicht totdat de volgende portie zich weer aandient.

ha meiden,

Even kort:

Kruimeldiefje: gefeliciteerd meid!! Maak er een mooie dag  van!
Patricia: leuk dat je hier even kwam buurten! Bedankt voor je felicitaties en jij geniet van je zwangerschap!
Sterretje: kut, zulke nachten..............hou vol lieverd, ik denk aan je!
Jacq: ik boerde me helemaal te pletter! ik duim door!
Happy: keurig gezegd lieverd..........ben zo trots op je!
Linnie: kus! Weet niet meer wat je geschreven hebt........
Bieb: paste die bh nou?? En is het opgelost met je mama?
APril: wat vond je van die doek??

Nou, hier een rare nacht achter de rug, we hadden eerst tot 3 uur liggen kletsen, fantaseren enzo. Toen vanmorgen even flinke darmkrampen en sindsdien heel veel harde, pijnlijke buiken............hebben de VK gebeld, moest eerst een plasje inleveren dus dat heeft fons net gedaan........niets aan de   hand.............en nu moest ik wachten of het erger wordt of   niet............maar het blijft hetzelfde....ik geef het tot 15 uur en dan bel ik gewoon weer........we hebben vanavond nog een bbq-tje met vrienden maar ik wil eerst dat dit wel even serieus bekeken wordt. Meiske moet nog even blijven zitten namelijk.........nog een week of 4. Ben vandaag precies 33 weken........

@rimke: goed dat je er naar laat kijken meid. ik hoop dat het niets is.
@jacqy: nou, je hoort t van rimke wat t boeren betreft. ik hoop t voor je. ik had t zelf niet, maar zo heeft ieder zijn eigen dingen.

ben zo weg.

Hallo meisjes

Ik laat mijn snoetje hier ooknog eens zien.... Heb het erg druk de laatste tijd en ben erg moe en dan schiet dit er helaas al snel bij in. Het werk en huishouden gaan voor en dan ben ik echt knock out!
Ik wilde bijlezen en heb mijnuitertste best gedaan maar moest vanaf ongeveer pagin 10 van 27!!! bijlezen. Ik ben het meeste kwijt en sorry als ik neit overal op reageer.

Bambi als eerste wil ik jou nog eens feliciteren met je meisje!! Wat een mooie naam!!

Bieb Wat jammer dat het zo raar loopt met je moeder. Hopelijk krijg je haar nog snel eraan dat je het kunt uitleggen en ik hoop dat alles in orde is met je oma!

Jacqy Boeren een kwaal....? geen idee ik heb er geen last van in ieder geval.
Gecondoleerd met het verlies van de huisdiertjes. Altijd verschrikkelijk. Vorig jaar januari is de hond van mijn ouders overleden, was 14 geworden. Hij was lichamelijk ´op ´ en is vanzelf thuis ingeslapen. Ik vond dat zo moeilijk! Was echt een maatje....

Rimke Ik hoop voor je dat het niets is en dat je kleine meisje nog lang blijft zitten! en anders benen over elkaar gekruis houden (flauw hè).

euhm...Ik ben erg...ik ben alles al kwijt....Ik schaam me werkelijk diep!! Ik ahd gedacht dat er wel meer zou blijven hangen....oeps.... vergeven jullie het me??

Maandag heb ik de eerste echo en ik ben hartstikke nerveus!! loop al dagen met hoofdpijn.... Zodra ik meer weet laat ik jullie dit weten!

GEniet lekker van jullie weekend meisjes en tot de volgende keer!
XX

Ik moet toch nog even kwijt dat mijn hondjes me nu laten smelten!
Ze zijn de hele dag al super lief. Totaal niet lastig. Nu liggen ze al  3 uur in de manden te slapen (de grote in de kleine mand en de kleine in de grote mand) en om de beurt zijn ze aan het dromen. Dan trappelen die pootjes, kwispelen ze  en zijn ze binnenmonds aan het blaffen. Zo lief als ze dat doen!!

Terug
Bovenaan