Goedemorgen,
Zo happy is weer helemaal uitgerust !!!!!!
Patricia, wat leuk dat je bambi feliciteerde en maak je niet druk, in de ogen van corina zeg je al snel iets verkeerd ! Fijne zwangerschap voor jou ............Leuk dat jou dochtertje ook de naam melody heeft trouwens
Kruimels, van harte meisje. Kom je nu weer wat vaker kletsen
Sterretje, oh was jij die bitch van het podium
Jacq, bij deze is opboeren een teken hihi. Nee ik weet het niet lieverd...ik weet alleen dat ik heeeeeeeel erg voor je hoop dat het raak is !
Bieb, tjonge ja over 4 weken ben je al getrouwd ! Leuk he .......wat een verhaal van je moeder en je jurk. Nu dat met je oma, heb je daar nog wat over gehoord ?
Rimke, hoe gaat het lieverd? Nu ben jij de volgende .......spannend !
Linnie, ik heb gisterenavond laat op tv een programma gezien over volendam en bij elk huis dat ik zag dacht ik....misschien is dat linnie dr huisje wel hahaha. Volgende keer wel zwaaien he whahahaha
Bambi, hoe gaat het mama? Hahaha klinkt leuk he ........lekker aan het genieten ?
Corina, ik kan het werkelijk waar niet geloven dat je weer komt ruzieen. Dat je bambi feliciteerd, ok maar alsjeblieft hou nu eens op zeg !! Wij allemaal helemaal in de gloria dat bambi een dochter heeft en bam ! daar gaan we weer. Jij leest mee, prima maar eageer niet op alles. Na jou zwart maken van de klusbabes lees ik op andere topics ook wel eens wat over ons, nou prima. oet ik daar dan kwaad binnen vallen. Ik klets met deze wereldmeiden nu al ruim een jaar en stuk voor stuk zijn het toppers. Ik word er doodziek van dat jij de ene na de andere de kat geeft !!!! Ga zelf een topic openen en klets daar verder. Hier schiet je toch niks mee op. Vind ook dat jij niet tegen patricia hoeft te zeggen dat ze niet mee kan kletsen. Volgens mij is dat niet aan jou , toch? Tuurlijk hebben we dat gezegd...maar in jou geval lijkt het me ook duidelijk dat we dat dat niet willen. Ik waardeer het dat patricia bambi feliciteerde en dat heeft niks met een wit voetje halen te maken. Ga alsjeblieft je eigen weg en stop hiermee. Ik krijg er spontaan mn hoge bloeddruk weer van terug pfffff en als je iets tegen iemand hebt zoek daar dan via een eigen topic ruzie mee en niet via ons. Ik ga weer een poging wagen om te zeggen dat dit het laatste is wat ik hierover wil zeggen maar, vrees dat als ik vanaaf uit mn werk kom en ongetwijfeld hier weer een boz ereaktie op is....
Zo, sorry meiden maar heb het nu netjes gezegd, kan toch niet nalaten om te reageren. Vind het ook gewoon niet leuk meer, iedere keer dat geruzie.
Hier weer druk aan het fietsen hahahaha. Ga mn best doen hoor........... !!!!
Kom zo nog ff snel dag zeggen voordat ik de deur uitga..
Knuf happy