Jeetjes wat is er weer veel gekletst zeg! Ik heb even vlug bijgelezen, sorry hoor maar heb echt geen rust in mijn lijf.............
Rimke; Ja die inbaker slaapzakken heb ik ook gezien. Leek me ook wel wat, is volgens mij niet echt inbakeren, maar ze hebben wel veel minder ruimte natuurlijk. Ik weet niet of dan ook de heupjes eerst gecontroleerd moeten worden, denk het eigenlijk niet omdat ze hun beentjes volgens mij nog wel iets kunnen bewegen. Ik zou het wel even navragen denk ik.
Jeetje en jij hebt echt een onrustig weekend gehad zeg, hoe gaat het nu met je? Lijkt me wel even schrikken of niet? Hoeveel weken ben je nu zwanger?
Linda; Ja ik heb nu ook een doek van pacco, morgen naar de arts dus als de heupjes goed zijn kunnen we echt beginnen.
Kruimels; weer terug uit Noorwegen, en een leuke vakantie gehad las ik. Alleen de boot, tja balen dat je daar misselijk van werd. Hoe is het verder met je?
Bieb; Ha ha deze week een spoedcursus dansen......... Weten jullie al wat voor openingsdans het gaat worden?
En je oma waarschijnlijk bloedvergiftiging, heftig hoor, het gaat het nu met haar?
Jacqy; Gaaf zeg dat je naar Doe Maar bent geweest, hoe was het? En nog geen ongi, spannend................
En 23 aug jurken passen, leuk hoor.
Sterretje; Hoe is het meid, weer wat bij kunnen slapen? En ja de wasmachine draait hier ook overuren.... Balen zeg van je pols, kun je die kleine dan wel goed tillen?
Renee; Gaaf dat de echo goed was, en lekker veel foto's gekregen, leuk he!
Nou meiden hier alles goed. Een druk maar gezellig weekend achter de rug. Volgens mij krijgen wij nog tot aan de kerst kraambezoek, ha ha..... Onze kleine vent heeft behoorlijk goed geslapen.
April