KLUSBABES 28 !!!!!!

goeiemorgen meiden

bieb; kroatie lijkt me ook heel erg mooi, wij wilde daar ook   heen maar toen raakte ik zwanger van joey dus dat werd niks meer haha

sterretje: ik doe bijna alles voor me pa en ik heb ook een goed contact met   me broer maar die is o zo makkelijk dat regelt linda allemaal wel, ik wordt daar wel eens boos over maar dat heeft toch geen zin,  me broer is wel erg lief hoor maar gewoon erg makkelijk, met sinterklaas dan draai ik ook overal voorop moet het ook allemaal halen maar goed zo is het altijd al gegaan en dat zal wel nooit veranderen
mijn vader heeft zo'n papiertje in zijn portomonnee voor asl er iets gebeurd wie of er dan als eerste moet worden gebeld en dat is dan mijn broer want die is de oudste , toen heb ik al eeens gezegd dat me pa mij maar als eerste moet neerzetten want ik ben toch de gene die alles moet regelen haha

rimke; gelukkig dat de krampen over zijn meid, want de uk moet nog effe blijven zitten, en de verjaardag was gezellig las ik en logisch dat je bent gesloopt hoor meid, en je hebt je werk voor vandaag afgezegd, gelijk heb je en hopelijk kan je vrijdag nog even afscheid nemen

ik heb heerlijk geslapen vannacht. ik ga zo effe boodschappen doen en effe naar de slager toe en het is heir nu mooi weertje
meiden ik ben er straks nog effe

xxxx linda

jacqy: hoe gaat ie???   wanneer ga je testen

meiden ik ben weg

xxx linda

@jacqy: spannend, idd. we wachten af.
@bieb: hahaha, ook daar ben ik eens geweest. Kroatië is nog goedkoop. Overal waar we aten op 1 plek na, werd er heerlijk gekookt. En t land is mooi. We zijn zelf bij de dalmatische eilanden en in de stad Zadar geweest en willen er nog wel eens heen. Echter als je met de auto gaat dan kan het zijn dat je in het hoogseizoen in 1 hele lange file komt. Er is namelijk maar 1 weg van Slovenië naar Kroatië, waar iedereen over heen moet. Ik ben benieuwd.
@linda: Ja, wat je zegt je vader kan de naam op t briefje beter veranderen. Broers zijn soms zo makkelijk hè? Ze zien het geloof ik echt niet.
En je had heerlijk geslapen zag ik? Ik ook, nadat ik de kleine had ingebakerd, want ze kwam heel moeilijk in slaap.
@rimke: een leuke verjaardag gehad, gelukkig. hoe gaat het rijden van lange afstanden je af? tenminste het was toch een flinke rit, niet? Ik weet dat ik er last van aan mijn rug kreeg. Ik hoop voor je dat je afscheid kunt nemen op je werk vrijdag. En thx voor t compliment. Ik word er helemaal  van.

Nou meiden even snel,

Ik ben de nacht van zaterdag op zondag ongesteld geworden, heb van het weekend verder niet meer gereageerd want had het zaterdag heel druk en het viel zondag toch wel erg koud op me dak.. Ben er voor het eerst ook echt kapot van geweest.. Nu gaan we naar de gyn misschien dat het daaraan ligt dat ik er nu zo kapot van was.. Normaal ben ik wel wat chago maar nu moest ik er echt een paar keer om huilen en was echt stront chagerijnig me vriend hoefde maar naar me te kijken en hij kreeg al een uitbrander..

Nou ga maar weer even verder werken misschien nog even tot vanmiddag, xxxx Mamoetje

(PS.. Sorry voor het ego berichtje reageer vanmiddag even op iedereen.. x)

Sterretje; als we met vakantie gaan, dan met t vliegtuig.We willen ook maar een weekje. Maar we willen lekker gaan luieren, lekker all inclusief, en als je wilt, kan je altijd nog ergens uit eten gaan. 2 jr geleden waren we naar Bulgarije, was ook erg leuk ,Hadden we een ander stel leren kennen, en waren we met een bootje naar een ander eiland gegaan, ter plekke vingen ze mosselen en daar op zo een ijzeren plaat vlees roosteren en die mosselen. Lust wel geen mosselen, maar oke. Erg leuk was dat

Linda; Jij draait dus voor alles op voor je pa. Misschien kan je broer ook wat meer helpen? maarja, je bent makkelijk of je bent t niet haha. Ik zeg altijd maar, ik ben express zo ver weg gaan wonen van mijn ouders, hoef ik er ook niet voor op te draaien. Haha dat is een grapje hoor. Maar als ik zie hoe mijn ouders nu voor mijn opa en oma's lopen te rennen, nou wordt er niet blij van. Zelf beginnen ze ook kleine kwaaltjes te krijgen, zoals last van knieen enzo, Hebben amper tijd voor hunzelf af en toe

Maar goed, het is vandaag weer een mooie dag. Beetje gepoetst hier, voor de ramen gelapt, gister achter al gedaan. Maar alleen de ramen waar je echt doorheen kijkt hoor, althans, je kijkt door alle ramen, maar de ramen bij de keuken en de achtertuin. Die waren echt goor
Straks even tanken, snel naar winkel en dan ga ik denk met mijn gat in de tuin liggen. Het is echt lekker weer

Heb trouwens laatste week weer vaker last van hartkloppingen. Maar voel me niet echt gestresst ofzo. Ach misschien toch onbewust ivm regelen huwelijk ofzo

dames, tot laterrr

Mamoetje; klote voor je dat je ongi bent geworden. En logisch dat je er sjaggie en verdrietig van wordt. Binnenkort naar de gyn, en misschien weet je dan meer.  

DE ROZE WOLK:
Zwangere:

Aug: Bianca 1e ronde
Sept: Sterretje 4e ronde  : Uitgerekend  17 mei 2008
Sept: 25) Rimke 5e ronde
Oktober: 8) April 2, 10e ronde  : uitgerekend 10 juni 2008
November:  2)  Bambi 4e ronde  : Uitgerekend 13 juli 2008                                    
December: 23) Rimke, ronde 7, 2de ronde na mk , uitgerekend 30 augustus 2008
Januari: 7) Essy, 4e ronde  : Uitgerekend 10 september 2008
                              23) Linda 2  : Uitgerekend 22 septmerber 2008
Maart: 12) Kruimels 11de ronde  : uitgerekend 16 November 2008
Mei: 23) Linda 2de kindje,ronde 6 met clomid    
      30) Pip 11e maand, 1e kindje, 2e ronde clomid (1e eisprong):uitgerekend 6 febr. 2009
Juni: 5) Renee na 12 maanden : uitgerekend 30 januari 2009

Bevallen klusbabes :

Sterretje op  23 mei - meisje

April op 13 juni                - jongetje
Bambi op 10 juli           - meisje

Juli:

14) Mamoetje ronde 7, 1e kindje (38 dg.cyclus)  ,
          Renee Termijn echo
             Jacqy, 13e ronde
15)
16) Phoebe ronde 14 1ste kindje
17)
18)
19)
20)
21) anoeska 11 ronde 1ste kindje
22)
23) Bieb, 10e ronde, 1e kindje
24)
25)
26)
27)
28)
29)
30)
31) Happy, ronde 12 1e kindje  
         Klaasje 6e ronde 1e kindje (cyclus in de war)

Augustus  :

1)
2)
3)
4)
5)
6)
7)
8)
9)
10)
11)
12)
13)
14)
15)
16)
17)
18)
19)
20)
21)
22)
23)
24)
25)
26)
27)
28)
29)
30)
31)

Miskraam
Sept: Bianca miskraam
Okt: Rimke miskraam van tweeling
Mei : Linda miskraam

Deze lijst geeft aan wie, waneer zijn NOD heeft.
De emoticons hebben een bepaalde betekenis.

= NEUTRAAL

= ONGIE

= GETEST, MAAR NEGATIEF

= ZWANGER !!!!!!!!! (deze willen we allemaal zien)

Om je naam toe te voegen, alles selecteren dan ctrl C in je bericht ctrl V. na je aanpassing weer alles selecteren en dan de kleur op roze zetten

DE ROZE WOLK:
Zwangere:

Aug: Bianca 1e ronde
Sept: Sterretje 4e ronde  : Uitgerekend  17 mei 2008
Sept: 25) Rimke 5e ronde
Oktober: 8) April 2, 10e ronde  : uitgerekend 10 juni 2008
November:  2)  Bambi 4e ronde  : Uitgerekend 13 juli 2008                                    
December: 23) Rimke, ronde 7, 2de ronde na mk , uitgerekend 30 augustus 2008
Januari: 7) Essy, 4e ronde  : Uitgerekend 10 september 2008
                              23) Linda 2  : Uitgerekend 22 septmerber 2008
Maart: 12) Kruimels 11de ronde  : uitgerekend 16 November 2008
Mei: 23) Linda 2de kindje,ronde 6 met clomid    
      30) Pip 11e maand, 1e kindje, 2e ronde clomid (1e eisprong):uitgerekend 6 febr. 2009
Juni: 5) Renee na 12 maanden : uitgerekend 30 januari 2009

Bevallen klusbabes :

Sterretje op  23 mei - meisje

April op 13 juni                - jongetje
Bambi op 10 juli           - meisje

Juli:

14) Mamoetje ronde 7, 1e kindje (38 dg.cyclus)  ,
          Renee Termijn echo
             Jacqy, 13e ronde
15)
16) Phoebe ronde 14 1ste kindje
17)
18)
19)
20)
21) anoeska 11 ronde 1ste kindje
22)
23) Bieb, 10e ronde, 1e kindje
24)
25)
26)
27)
28)
29)
30)
31) Happy, ronde 12 1e kindje  
         Klaasje 6e ronde 1e kindje (cyclus in de war)

Augustus  :

1)
2)
3)
4)
5)
6)
7)
8)
9)
10)
11)
12)
13)
14)
15)
16)
17)
18)
19)
20)
21)
22)
23)
24)
25)
26)
27)
28)
29)
30)
31)

Miskraam
Sept: Bianca miskraam
Okt: Rimke miskraam van tweeling
Mei : Linda miskraam

Deze lijst geeft aan wie, waneer zijn NOD heeft.
De emoticons hebben een bepaalde betekenis.

= NEUTRAAL

= ONGIE

= GETEST, MAAR NEGATIEF

= ZWANGER !!!!!!!!! (deze willen we allemaal zien)

Om je naam toe te voegen, alles selecteren dan ctrl C in je bericht ctrl V. na je aanpassing weer alles selecteren en dan de kleur op roze zetten

Terug
Bovenaan