KLUSBABES 28 !!!!!!

Meiden!!!
Dit was niet de afspraak..............

Jacq: wat een klote zooi weer..............ben blij voor je dat je al een afspraak gemaakt hebt! En heel benieuwd wat er uit gaat komen, tuurlijk kan het net een kwestie van pech zijn en komt er niets uit, maar misschien toch iets kleins (wat we hopen) waar ze heel makkelijk iets aan kunnen doen..............
En niet ziek worden lieverd.............

Linnie: lekker bruin geworden meis? Hier is het pas aan het einde van de middag mooier geworden........
Wanneer moet jij weer naar de gyn..........ik kan het allemaal niet meer bijhouden.......

nou, ik krijg echt de betere nesteldrang hoor, heb net zelfs mijn kleding kast uitgeruimd en opgeruimd...........ga een vuilniszak met kleding weggooien.........had nog wel iets meer gekund, maar dan heb ik het gevoel dat ik na de bevalling niets meer heb om aan te trekken...........wel een goede reden om te gaan shoppen natuurlijk. Ga ik samen met sterretje..........

ben ik bij aan t lezen, worden er weer 200 berichten bijgeschreven  ik kan t even niet bijbenen.

@bieb: misschien helpt zelfbruiningscreme? dat geeft meestal ook   een kleur. ik zou dan wel geen horloge dragen. Oh ja, sowieso een tip ook voor jacqy: bij t bruinen sieraden af!!!!
en hartkloppingen, misschien idd van de spanning. je bent natuurlijk wel druk bezig momenteel. trouwens, toen je niet werkte had je er geen last van, dus misschien is t wat veel allemaal.
@april: ik kan de kleine op die arm op zich wel dragen. met het optillen moet ik gewoon heel rustig doen, dan lukt t. en soms bij een snelle beweging heb ik hem toch overbelast, helaas, helemaal te voorkomen is t niet.
Morgen naar t consultatiebureau. Ik ben benieuwd wat ze over de heupen zeggen.
En de kraamvisite, hahaha, wij krijgen na 7 weken ook nog steeds kraamvisite. dus wie weet hebben wij de laatste met sint, hahaha.
@happy: rot van de hoofdpijn meid. migraine zeker, hè? Heb je nooit kunnen achterhalen waar je t van krijgt? ik kwam er bij mij achter dat ik teveelo wilde en zodra ik dan een rustmoment had kwam t naar boven.
@renee: wat mooi die echo, hè? dat maakt t toch allemaal weer wat echter.

ik moet er wer vandoor. ik probeer nog straks bij te lezen en anders morgen.
dikke x, sterretje

He!

Bieb, wat vervelend dat je weer hartkloppingen hebt joh! Misschien onbewust toch wat spanningen? Gaat het op je werk wel goed? bijna trouwen!! haha Nog 29 dagen vandaag he?

Sterretje, daar ga je weer! hahaha

Rimke, nesteldrang! dat hebben de meeste tot nu toe gehad he? en lekker shoppen na de bevalling! haha lekker toch?

zo, net even alles voor de efteling doorgenomen. Morgen op de bus doen. Dan staat het echt vast!!! jippie!

Liefs Jacqy

Hey meiden,

Gezellig geweest hier!

Jacqy en Mamoetje............. dit was niet de afspraak he!!!! Kutzooi.....

Nou, ik weet het echt niet voor deze ronde..... Ik heb allemaal raar soort krampjes in me onder buik en voor het eerst heb ik pijn in me tieten, dit heb ik echt nog nooit gehad, die krampjes trouwens ook niet.... maar me temp is wel aan het zakken, dus ik weet het echt niet.....
Vandaag is dag 27..... de afgelopen ronde werd ik op dag 30 ongi, alle rondes daarvoor was het max dag 27, maar ook eerder....
Ik heb met vriendje afgesproken dat we op zijn vroegst woensdag, dus dag 29 gaan testen, maar toch ben ik bang dat ik morgen ochtend wakker wordt ik toch ongi ben..... no ja, we zullen het zien.

Liefs Phoebe

Meiden!
Wens jullie allemaal een fijne avond!
Ik kruip er lekker vroeg in....
Tot morgen!

hey meiden

phoebe: ik wil je niet ontmoedigen maar meestal als je temp daalt kan je ervan uitgaan dat je ongi gaat worden, maar ik hoop dat het bij het omgekeerde is meid, ik blijf duimen

rimke; lekkere nesteldrang meid de klerenkast uitgemest haha ruimt wel altijd lekker op
en slaap lekker meid

happy: hoe is het met je hoofdpijn ik hoop dat het al wat gezakt is

jacqy: morgen alle trouwpaparassen op de bus doen voor de efteling wat spannend hoor, echt leuk

mamoetje: wat een lieve vriend heb jij zeg, dat ie schoonmaakt en dat ie vandaag weer aan het koken is echt lief hoor

xxxx linda

meiden ik ben er vandoor, ik ga nu die foto;s nog een keertje proberen op een dvd te branden want vanmiddag kwam dat er uiteraard weer niet van haha

iedereen een fijne avond en tot morgen

xxxx linda

Hey Linda,

Ik weet het.... ik denk ook wel dat ik ongi ga worden hoor, maar tot het zo ver is blijf ik toch stiekem hopen.....

Liefs Phoebe

Terug
Bovenaan