KLUSBABES 28 !!!!!!

Nou, dat hopen was voor korte duur............. ben g*dver de g*dver net ongi geworden.
Ik heb er zo verschrikkelijk de pest in............... k*tzooi...........

DE ROZE WOLK:
Zwangere:

Aug: Bianca 1e ronde
Sept: Sterretje 4e ronde  : Uitgerekend  17 mei 2008
Sept: 25) Rimke 5e ronde
Oktober: 8) April 2, 10e ronde  : uitgerekend 10 juni 2008
November:  2)  Bambi 4e ronde  : Uitgerekend 13 juli 2008                                    
December: 23) Rimke, ronde 7, 2de ronde na mk , uitgerekend 30 augustus 2008
Januari: 7) Essy, 4e ronde  : Uitgerekend 10 september 2008
                              23) Linda 2  : Uitgerekend 22 septmerber 2008
Maart: 12) Kruimels 11de ronde  : uitgerekend 16 November 2008
Mei: 23) Linda 2de kindje,ronde 6 met clomid    
      30) Pip 11e maand, 1e kindje, 2e ronde clomid (1e eisprong):uitgerekend 6 febr. 2009
Juni: 5) Renee na 12 maanden : uitgerekend  7 februari  2009

Bevallen klusbabes :

Sterretje op  23 mei - meisje

April op 13 juni                - jongetje
Bambi op 10 juli           - meisje

Juli:

14) Mamoetje ronde 7, 1e kindje (38 dg.cyclus)    ,  
        Jacqy, 13e ronde
15)
16) Phoebe ronde 14 1ste kindje
17)
18)
19)
20)
21) anoeska 11 ronde 1ste kindje
22)
23) Bieb, 10e ronde, 1e kindje
24) Jacqy, 1e bezoek gyn
25)
26)
27)
28)
29)
30) 2e echo Renée
31) Happy, ronde 12 1e kindje  
         Klaasje 6e ronde 1e kindje (cyclus in de war)

Augustus  :

1)
2)
3)
4)
5)
6)
7) Jacqy 14e ronde,
8)
9 )Phoebe ronde 15 1ste kindje
10)
11)
12)
13)
14)
15)
16) Mamoetje 8e ronde, 1ste kindje (36 dgn)
17)
18)
19)
20)
21)
22)
23)
24)
25)
26)
27)
28)
29)
30)
31)

Miskraam
Sept: Bianca miskraam
Okt: Rimke miskraam van tweeling
Mei : Linda miskraam

Deze lijst geeft aan wie, waneer zijn NOD heeft.
De emoticons hebben een bepaalde betekenis.

= NEUTRAAL

= ONGIE

= GETEST, MAAR NEGATIEF

= ZWANGER !!!!!!!!! (deze willen we allemaal zien)

Om je naam toe te voegen, alles selecteren dan ctrl C in je bericht ctrl V. na je aanpassing weer alles selecteren en dan de kleur op roze zetten

Goeiemorgen meiden,

Er is aardig geklettst gisteren zeg !!! Hoofpijn is weg gelukkig. Heb tot zeven uur op bed gelegen en toen ik wakker werd was het ergste weg. Toch de computer maar niet aangezet want merk dat als mn hoofd al niet lekker zit, ik daar juist nog meer koppijn van krijg. Ga zo met mn vriendin ff lekker de stad in en vanmiddag heb ik helemaal niks !!!! Heerlijk ......Zaterdag gaan we met de meiden weg, weer eens stappen in rotterdam net als vroeger whahahaha klinkt dat oud he. Nu dus ff kijken of ik ergens iets leuks zie, nieuw truitje ofzo !! Kast vol maar wil iets nieuws pffff. Meestal als ik er echt voor op pad ga vind ik niks........Jac en phoebe, ach lieve meiden wat vind ik dit nu balen. had voor allebei zulke goede hoop ! NIet opgeven he, wij komen er ook wel hoor.....Dikke kus voor jullie en weer ff grof maar naar waarheid gezegd ....kutzooi !!!!!!!!!!! Rimke, hoe voel je je lieverd ? Morgen komt fons toch weer thuis ? Vind ik wel een fijn idee hoor .....ben je niet zo alleen, zeker niet als je je niet helemaal toppie voelt !!!! Bieb, hoe is het meisje, nog last van hartkloppingen ? Linnie, hoe is het in het schone volendam ? hahaha. Heeft je mannetje niet gezegd dat ie nu nooit !! mer gaat drinken ? Doe ik namelijk altijd wel als ik zo beroerd vand e drank ben geweest ......Anoes, beetje bijgekomen meisje haha. Nu ben jij volgens mij de volgende met je nod he ? Mn duimen draaien ......Sterretje, kom je ook gezellig stappen zaterdag haha zal ik jou nog ff van dat podium afgooien whahaha> hOe gaat het met je meisje ? Geef haar maar een heeeeele dikke kus !!! En april jij aan je ventje he !!!!!!! Bambi, hoe is moeders ? Gaat het allemaal een beetje ? Zat er gisteren nog aan te denken dat ik toen ik hier begon jou overal tegenkwam op het forum, jij begon toen ook net !! Nu ben jij al moeder en ik nog niet eens zwanger pfffff. Heb besloten dat ik erklaar mee ben, heb me gisteren nog ff suf geklust haha. Kusje aan je meisje ......Meiden, weet het niet meer, sorry. Gisteren dus nog wel geklust, hoewel ik zeker weet dat mn eitje weer op dag 11 is geweest ga ik toch nog maar ff door !!! Dan begint straks het wachten weer en al heb ik weet ik wat voor kwaaltjes en pijntjes, ik ga er niet meer op letten !!!! Fijne dag allemaal en tot vanmiddag

Knuf happy

goeiemorgen meiden

phoebe; he wat een klotezooi meid, en dat hopen was inderdaad voor korte duur, kop op he meid

het is ook zo dubbel, ik zit te wachten dat ik weer ongi wordt, nog 2 provera pillen en dan kan ie weer, en hopelijk is dit me laatste ongi dan voor 9 maanden, afwachten maar

wat een rust zeg op het forum gisteren ik hoefde niks bij te lezen haha
ik heb de foto's niet op de dvd gekregen met branden ik zal wel wat verkeeerd hebben gedaan dus ik zal me zwager straks maar weer even bellen hahaha die heeft er meer verstand van dan mij

Happy: hoe is het met je hoofdpijn? heb je nog een beetje kunnen slapen? hopelijk is het gezakt

rimke; heb jij nog een beetje geslapen vannacht? hoe is het met de bekkenpijn en met de krampen en steken gegaan vannacht?

joey doet tegenwoordig veel dromen erg zielig maar dat houd  in dat je ook zo weer 3x per nacht je bed uit moet, maar ja dat is niet anders, maar nu moet ik zeggen dat ik hem vannacht niet heb gehoord dus is tom eruit gegaan hahahahaha, nu ligt die kleine kabouter nog lekker te slapen

ik ga maar weer stoppen ik ben er later nog eventjes

xxx linda

happy: gelukkig is je koppijn weg, en veel plezier vandaag in de stad met je vriendin hopelijk kan je een beetje nieuwe kleren scoren voor een zaterdag de stapavond, gezellig hoor,
en tom heeft niet gezegd nooit geen drank meer hahaha, en je hebt je sufgeklust haha heel goed meid en mijn duimen draaien alvast

xxx linda

@happy: ik zou zo met je meegaan. Ik hoorde gisteren weer goede muziek en had echt zin om te gaan stappen. Is ook al langer dan een jaar geleden. En jij gooit mij er dit keer af? maar ik heb al pijntjes aan mijn pols. Maar lekker omeven te gaan shoppen.
@linda: oh heeft joey ook mindere nachten nu? zielig. Is hij nu trouwens 2 of 3 jaar oud?
@mammoet, jaqcy en phoebe: ik weet niet wat ik moet zeggen. Ik had het jullie zo gegund.

Hee meiden,

Phoebe en Jacq ook ongesteld geworden.. volgens mij is juli niet zo  vruchtbaar!?!
Hopelijk breng augustus voor ons meer geluk..

Linda: Jij wakker en Joey ligt nog lekker te slapen.. dat klopt niet he.. Dan hoor jij ook nog in bed te liggen..

Happy: Gelukkig is je hoofdpijn weg.. Denk dat ik het heb over genomen.. Vanochtend beetje aanvaring met vriendjelief gehad en nu heb ik hoofdpijn.. dit wordt een lange dag...

BIeb: Hoe is het met je hartkloppingen?

RImke: NOg 1 dagje en dan is Fons alweer thuis.. Als je zo'n nesteldrang heb.. Mijn kasten moeten ook nog opgeruimd worden.. hihi.. Staat voor het weekend gepland (wanneer zat. schoon stief ma 50  supriceparty en zondag servivaldag op de fanfare.. ) agja gelukkig ben ik vrijdag vrij.. kan ik mijn kast alvast doen..

Zo ga maar eens kijken of er nog wat werk voor me te doen is...

xxx Mamoetje!

Hallo iedereen!

Pip meld zich!!

Bambi, allereerst ontzettend gefeliciteerd met jullie dochter! WOW! Ik was overigens in de veronderstelling dat je een jongen zou krijgen haha. Geweldig hoor een meisje! Veel meisjes trouwens hier, terwijl er volgens mij toch meer kans is op een jongen? Volgens mij staat het nu 3 - 1 voor de meisjes (inclusief Rimke).

Rimke, lekker nesteldrang. Was wel even spannend van de week toen je zo'n last van je buik had....Gelukkig komt je vriendje snel weer thuis. Hoe snel zou hij thuis kunnen zijn als hij op reis is en jij gaat bevallen? Ben je daar bang voor?

Sterretje en April, de kids redelijk onder controle! Huilen lijkt me inderdaad iets heel ongrijpbaars....maar verder lijkt het me genieten zeg!

Phoebe Mamoetje en Jacqy, shit zeg!! Juli moet toch wel een beetje vruchtbaar zijn, zo'n mooie maand.

Happy, lekker stappen dit weekend!! JOEHOE. Gelukkkig is je hoofdpijn weer over!

Anoeska, spannend hoor al die ziekenhuisbezoeken. Heb wel het idee dat er bij jou snel wordt gehandeld, dat lijkt me wel een goed gevoel geven ofnie? Enne, lekker gezopen HAHA

Linda, spannend hoor, weer wachten op je ongi. Start je weer met 100 mg clomid?

Ga even verder in een nieuw bericht...

Terug
Bovenaan