KLUSBABES 28 !!!!!!

Renee wat super dat de echo goed was!!! We verschillen 1 dag (ik 6 feb jij 7 feb), leuk hoor!!

Hier gaat het allemaal goed. Zit nu een weekje in Belgie in een heerlijk vakantiehuisje waar we tot nu toe nog helemaal niks hebben gedaan HAHA. Ben heel af en toe nog misselijk (is wel minder nu ik vakantie heb) en m'n tieten...sjemig ik voel me net pamela HAHA.

Ben nu 10.4. Heb al zoveel gelezen over baby's, zwanger, bevallingen, borstvoeding. Mijn man heeft net het boekje van Kluun nog even weer gelezen en noemt mij nu informatiegeil hahaha.

Heel af en toe als ik een buikpijntje heb dan schiet er een grote angst door me heen, maar volgende week hebben we de 12 weken echo, lijkt me heerlijk.

En, we hebben een babykamer gekocht HAHA. Ik was aan het neuzen op marktplaats, vriendje ook en we vonden dezelfde kamer mooi. Daar gekeken op de heenweg naar Belgie afgelopen zaterdag en hem gekocht. Eind augustus halen we hem op. Hij is tweede hands maar ziet eruit als nieuw en alles is massief hout, dus mega degelijk haha.   De link voor als iemand hem wil bewonderen. Dit is de meisjesopstelling maar wij gaan denk ik voor een rood wit blauwe (hollandse) kamer.

http://link.marktplaats.nl/157830935

Zo genoeg geluld, ga eens een broodje eten. M'n schatje is druk bezig met ontbijt klaarmaken!

Kom zeker deze vakantie weer even buurten. De laatste tijd gewoon zo ontzettend moet geweest dat ik na m'n werk alleen nog maar knock out op de bank kon liggen.

Dikke knuffels!

Pip, fijne vakantie nog!!! EN een super mooie kinderkamer..

xxx Mamoetje

pip: prettige vakantie verder meid, en ik start weer met 100mg clomid, en fijn te horen dat het goed met je gaat af en toe nog misselijk, nou daar valt mee te leven toch haha
ik ga zo effe de kinderkamer van je bekijken

xxx

mamoetje; voor jouw staat ook weer een gezellig weekend voor de deur, een surprisepartij altijd gezellig en zondag surviaveldag wel leuk zeg,

sterretje: joey wordt 5 augustus alweer 3 jaar, pff gaat heel erg snel hoor allemaal

xxx linda

Jemig meiden!
Wordt iedereen ongi! Wat een klote zooi!
Phoebe: meid, wat kut voor je. Hoop dat de kruiden gewoon wat inwerk tijd nodig hebben en zometeen een heel mooi eitje voor je klaarleggen..............

Lin: lukt niet erg met de foto's branden of wel? Whahahaha! Zou bij god niet weten hoe te doen trouwens..........en wat zielig dat lieve joey zo droomt.......de schat! Zijn het nachtmerries?
Nog twee proveraatjes dus.............dan weet ik weer een beetje waar je zit..........

Happy: gelukkig is je koppijn weer weg, en fiets maar lekker door hoor, deze maand!

Pip: leuk dat je er even bent, en lekker in belgie! Groot gelijk! Wat een schattig kamertje!!! Ben zo benieuwd! rood, wit blauw.............we hebben hier in arnhem een nieuw winkeltje: heb er een tuttelkip van een vriendin van gekregen, te schattig, met boerenbont enzo............te leuk!! Wel balen dat je nog steeds misselijk bent........hopelijk zakt het snel..........hcg piek is bijna voor je, maar aangezien je informatie geil bent (hahahaha) wist je dat al..........

Mamoetje: lekker al bezig met het eerste hoofdstuk van je nieuwe studie! volhouden he!!

Bieb: heb je genoeg ideetjes voor je arm?? Werkze vandaag meid!

Hier qua rommelen een rustige nacht, maar heb zooooooooooo slecht geslapen! Ga binnenkort echt even langs huisarts, want ik moet zo ook nog bevallen..........en dat zie ik niet zo zitten als ik zo moe ben........
Weet niet meer wie het vroeg maar ben af en toe wel bang dat Fons er niet bij is als het begint en onze uk geboren wordt........in principe is het tegen de 40 weken helemaal dicht getimmerd, want dan blijft hij in nederland werken en heeft vakantie. Maar als ze eerder komt......dan red hij dat nooit, tenzij de bevalling langer dan 15-20 uur duurt, maar dan moet ik bij de eerste de best wee bellen, en dan weet je niet of het doorzet.
Voor mezelf heb ik zoiets van: ook alleen kan ik het, moet het toch zelf doen. Maar zou het wel fijn vinden als fons me wat steunt.........voor fons zou ik het daarentegen echt heel erg vinden als hij er niet bij kan zijn...........maar goed, geen zorgen voor de dag van morgen.........en morgen is hij er weer!!!!

rimke; weer zo slecht geslapen meid, ik denk dat je ook even langs de ha kan gaan om te vragen of je er wat voor kan krijgen, want zometeen moet jeinderdaad uitgeput aan de bevalling beginnen,
en ik kan er heel goed inkomen dat je wel eens bang bent dat fons niet bij de bevalling is, maar daar moetje maar niet over nadenken meid, fons is erbij en die kleine van jullie komt gewoon na de 40 weken haha
doe maar rustig aan, en ga je vrijdag nog werken?
ik weet niet of ie nachtmerries heeft maar hij is dan gewoon aan het huilen en aan het spoken rn praten in zijn slaap, van de week moest ik om 4 uur in de nacht eraf toen stond hij rechtop in zijn bed te staan en om zich heen aan het kijken en te huilen heel zielig, maar ja het dromen gaat ook wel weer over, hij is ook zo verschrikkelijk druk en beweegelijk op een dag en dan komt in tot rust als ie slaapt dus ik denk dat ie gewoon zijn dag weer een beetje doorneemt dan hahah

ik ga effe rustig in de bank liggen

xxx linda

2pip: hé weer daar meid. ik heb je gemist. Die misselijkheid zal tussen week 12 en 14 ineens verdwijnen als alles goed gaat. En je hebt al een kamer gekocht. ik moet nog eens kijken, maar ik ben benieuwd. En zijn jullie op vakantie?
@linda: bijna 3 poeh zeg. Dus joey heeft ook zijn peuterpubertijd al gehad?
@rimke: balen zeg dat je zo slecht slaapt. Kom je niet in slaap, slaap je te licht of kom je na t opstaan moeilijk weer in slaap?
En ga er vanuit dat Fons erbij is. Mocht het dan niet zo zijn, dan was het niet zo bedoeld. Je kunt er dan weinig aan doen. Wel knap dat je het voor jezelf niet erg vindt. Ik ben iets minder makkelijk.

En toen........................ Verdorie, ik krijg hier echt de balen van. Ik ben t weer vergeten.
Ik had toen straks een heel genant gesprek met 2 moeders. Ik gooide de namen en de kinderen steeds door elkaar. En het vervelende is dat ik dat normaal gesproken niet zou hebben.  Het lijkt dan natuurlijk desinteresse, maar dat was t helemaal niet.

@pip: ik heb de kamer gezien. Ziet er mooi uit.
@mammoet: de kast opruimen. Tja, dat kun je maar beter achter de rug hebben. en dan een druk weekendje, maar zo te lezen wel gezellig.

Nou, hier was het laat gisteren. Ik moest vroeg op en lag pas laat erin. ik heb 4 uur slaap gehad, dus kruip er zo weer in. Waarschijnlijk hebben we weer met een ontwikkelingsprong te maken. dat zou verklaren waarom t al 2 nachten minder gaat en ze overdag ook al onrustig was. En vandaag overdag had mevrouw achter elkaar 5,5 uur geslapen.
trusten,

Terug
Bovenaan