goeiemorgen meiden
bambi: pfff wat een verhaal en wat zal je geschokken zijn, maar gelukkig gaat het nu weer goed met de kleine meid, en het is geen doodzonde hoor meid dat gestopt bent met borstvoeding, altijd je eigen gevoel volgen en als het niet goed voelt moet je iets ook niet doen, en wat je borsten betreft, ik moest toen ik stopte met borstvoeding op me borsten bevroren zakken erop leggen dat zou de borstvoeding stoppen op een gegeven moment weet niet of het een tip voor je is
doe maar lekker rustig aan meid en hopelijk is nu het genieten voor jullie aangekomen, en het is ook zo zielig als je in het ziekenhuis ligt en je kleine niet bij je mag liggen, en aan de sondevoeding zit, ik weet hoe dat voelt , maar nu zijn jullie gelukkig weer thuis, en je mag altijd je hart luchten hier meid
anoeska; lekker vooruitzicht hoor meid lekker op vakantie en dan daarna met iui beginnen helemaal super meid, maar ga eerst lekker van je vakantie genieten
rimke; heb je een beetje geslapen vannacht? en vandaag komt fons weer lekker thuis, doe rustig aan meid
happy: was het gezellig bij je vriendin gisteravond/
we hadden vannacht een hele irritante prikmug op de kamer die mij dus helemaal lek heeft geprikt, pokkebeest, maar uiteindelijk om 5 uur vannacht hebben we hem gevongen, en daarna niet meer geslapen, ach vanavond maar vroeg me bedje in haha
ik ga alvast even de aardappelen schillen voor straks, en o ja ik heb eindelijk me foto's op een dvd weten de branden, vraag me niet hoe maar ze staan erop haha
xxxx linda