Ben ik weer!
Uit mijn hoofd, hoop dat het goed gaat, maar er is gelukkig niet te veel gekletst! haha
Bambi, jeetje meis wat zal jij geschrokken zijn! Gelukkig mochten jullie naar huis gisteren. En het moeder instinct is er al! Goed hoor!
Hoop voor jullie dat het allemaal goed blijft gaan. Zag vanmiddag de foto's op je hyves, en dacht al, waarom heeft ze een slangetje in haar neus, maar kon verder niets op je hyves erover terugvinden. Maar nu las ik het hier dus.
Rimke, Fons weer lekker thuis! En wel verstandig denk ik dat je binnenkort naar de HA gaat over dat slapen, je hebt je energie straks hard nodig! En ook je dienst afgemeld. Ach.. lekker op de koffie!
Happy, wezen shoppen las ik! En wat een nare verhalen, ook van dat kleine mannetje! jeetje zeg!
Phoebe, zag je voorbij komen, maar ben even vergeten wat je had gezegd... sorry!!
Pip, jeetje ruim 10 weken alweer! Wat gaat dat hard! En de kinderkamer gekocht, ga zo even kijken... Fijne vakantie nog!
Sterretje, wat leuk babyzwemmen! Geniet ze daar van? Fijn dat het goed gaat met jullie, maar die nachten snap best dat die er in gehakt hebben!
Bieb, gelukt met de dj? Ik heb gister onze ceremonimeester gevraagd of ze het wil doen, en ze wil t! Jippie! haha
Linda, word joey alweer 3 joh! Gaat hard he de tijd! Gaan jullie een kinderfeestje geven?
Denk dat ik iedereen heb gehad... en anders sorry!
Hier alles goed.
Gister te horen gekregen dat de zoon van mijn collega, hij is 23 jaar, een ernstige vorm van kanker heeft. Nu word uitgezocht of er al uitzaaiingen zitten (het zit er al minimaal 1.5 jaar, zh heeft eroverheen gekeken!!!). Spannend hoor, vind t zo zielig voor hen!
Mannetje is nog steeds ziek, ik nog steeds bijna ziek! haha maarja, gewoon doorgaan! haha
Liefs Jacqy