Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
Sterretje: Ja daar wordt je goed moe van ja van zwemmen..hihi.. Toch gekookt of toch een snelle hap? Was het wel leuk.. hoop het wel!
Bambi: Gelukkig gaat het weer een stuk beter met allebei! En nu lekker gaan genieten hoop ik voor jullie, je mannetje alweer aan het werk of heeft ie nu vakantie?
Jacqy en happy allebei nare verhallen, tis echt vervelend en misschien niet netjes om te zeggen.. Maar hoop dat ons allemaal dat soort dingen bespaard blijven.. lijkt me zo rot om mee te maken..
Jac?!? Ben je in slaap gevallen? Nu ben ik weer lekker in me remy..
Nou maar ff kijken of iets gemist heb dan.. dan lul ik het hier wel in me 1tje vol
Oke nou zie ik haast neit meer wat ik typ want me beeld blijft hangen (van die dingen boven het tekst vlak had ik winks opgemaakt en die wil niet meer dicht.. misschien als ik iets anderds open.. nee blijft ook staan.. hihi..
sterretje; ik ga al een jaar of 8 elke week naar de fysio toe, ik heb het erg in me rug een scoliose en in die scoliose zit weer een draai en me onderste 4 rugwervels zitten aan elkaar gekleefd dus ik heb altijd wel pijn, en vandaar die fysio ook
mamoetje: haha remy nee hoor ik ben er even ahhah
jacqy: jeetje zeg wat een verhaal 23 en dan een erge vorm van kanker hopelijk is er nog iets aan te doen zeg