hier gaat het steeds beter hoor. Lois drinkt goed uit de fles en is weer goed aangekomen, elke dag een stap vooruit, vanavond gaan we weer 10 cc ophogen. soms als ze een voeding moet, slaapt ze nog en moet ik haar echt wakker maken, ze drinkt haar fles dan half slapend, maar dat maakt me niks uit als ie maar leeg gaat. hahah
ze moet nog wel wennen aan een ritme en madam spookt snacht wat meer, dan is ze na een voeding veel te wakker terwijl papa en mama willen slapen en overdag ligt ze heerlijk te slapen. FF omdraaien dat ritme.
wat een heerlijk op het moment ben ik echt aan het rusten, heb een nieuwe kraam en pffffff het is echt een druk mens, het klikt voor geen meter en word een beetje moe van haar. maar goed ze doet het wel goed met Lois en de huishouding op een paar iri punten na dan. gelukkig is ze morgen voor het laatst.
Vandaag een heel gedoe met de kraamzorg, over extra uren want zou morgen anders de laatste uren krijgen en ik vind dat niet helemaal eerlijk, we hebben een zeer slechte start gemaakt met die ziekenhuis onderbreking en het overgaaan van de borst naar fles en heb wel het idee haar zelf te kunnen verzorgen, maar het brengt emotioneel gewoon wat mee. Dus heb nu 2x4 uur extra gekregen en krijg dus vrijdag en zaterdag nog 4 uur. Wel weer een ander, maar goed alles beter als deze. We wilden eigelijk het liefst die meid van de 1e dagen, maar we hebben met haar contact via de mail en begreep eruit dat ze vrij is vanwege haar kids anders had ze het zo gedaan. echt met die hulp klikte het wel, een jonge vrouw van 34 met zelf 2 kids en gewoon op dezelfde golflengte en ben erg blij dat ze zo snel heb ingegrepen met Lois zondag en dat ze het goed gezien heeft.
Juist door deze hulp die we nu hebben heb ik het idee overdag wat gestrester te zijn. vanmorgen met de bad sessie, pfff ze doet alles zo vreemd. niks geen rust in de tent. oh ff dit en oooh ff dat. Mens ik weet echt wel hoe en wat, denk ik dan.
Ook met de flesvoeding, met man weet presies hoe ie het doen moet, maar toch nog even 4 of 5x zeggen hoe het moed, en daar word je gewoon een beetje moe van.
Ik wil graag de babywas apart hebben, staat duidelijk in het zorplan, zie ik na het eten vanaaf me gekleude was in de gewone wasmand in de douche, terwijl haar mandje in de babykamer staat. hoe moeilijk kan het zijn, denk ik dan. Ik ga gewoon me eigen kraam controleren, en geloof niet dat dat de bedoeling is. Me man en ik zijn allebij zeer blij dat ze morgen nog komt, en dan lekker opzouten met die drukke vrouw hahaha.
zoals jullie lezen geniet ik van me meisje maar nog niet van de rest. ben gewoon zeer emotioneel als ik aan de moeilijke dagen terug denk. heb me toen redelijk groot gehouden en vandaag komt er soms gewoon wat uit. Dat moet ook,maar moet natuurlijk niet om het minste geringste gaan janken. Het is toch allemaal vrij heftig geweest en probeer het plekje te geven. Denk dat het vanzelf goed komt.
pfff zit ik hier weer te grienen achter me pc.
Ook heb ik moeite met me lichaam, is toch even wennen, toen ik die dikke buik nog had mocht ik dik zijn, nu ben ik gewoon weer dik vanmezelf en baal van die flubber buik. weet wel dat er nog best wat verander ben er nu al 10 kwijt, maar goed was er bijna 25 aangekomen en al niet dun vanmezelf en nu ook nog gestopt met bv dus dat word dieeten over een tijdje. Ook dit komt vast goed.
Kan me trouwring nog niet om, probeer het elke dag, maar dat gaat nog niet.
Waar ik wel extreem blij mee ben zijn me enkels. woh wist niet eens dat ik zulke slanke voeten en enkels vanmezelf had. helemaal blij en kan staks al me leuke pumps weer aan hahahah.
nou wel weer ff genoeg voor nu, word ook moe. over een uur de laatste voeding en dan zien wanneer ze weer komt. gisteren hield ze het vol tot bijna 3 uur vanaf 22.uur dus wie weet. alleen is ze daarna zo wakker dat mama pas om half 5 weer kon slapen, das minder he.,
nou nu echt ff een eind aan dit bericht.
xx bambi