KLUSBABES 28 !!!!!!

bambi gaf roze, dan geef ik blauwe:

dames op jullie en jullie kleine ukkies in wording.

Wat t afspreken betreft had ik er eerst niet zo'n zin in, maar de laatste tijd heb ik hier zoveel gekletst en jullie echt goed leren   kennen, dat t me ook wel leuk lijkt. ik weet met de kleine echter niet in hoeverre t op de korte termijn mogelijk is. afhankelijk ook van de plannen.

quote: jacqy84 reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('08-07-2008 19:41:44'));

Wie gaat er mee, een keer gezellig afspreken?

Jacqueline
Linda
Happy Bieb
Sterretje

sterretje; ben zo brutaal geweest om je er ook bij te zetten

Dames, kom maar op met die glitters!!!!!!!!!

Jullie hebben wel veel gekletst hoor...

April; fijn dat het zo goed gaat met je zoontje. En wie weet heb je nu wel de goede oplossing voor t vele drinken. Ik vindt t ook niet echt prettig om elke dag een overvolle buik te hebben

Phoebe; sorry   meis, maar ben er   nog steeds niet voor dat Corina hier mee komt kletsen. Ik kan niet opeens aardig gaan doen, terwijl we eerst woordenwisselingen met elkaar hebben, vindt ik ook erg hypocriet. laat r maar ergens anders kletsen.

Bambi; kindje nog steeds in buikje. Wel beetje bloedverlies, ach je weet t niet...straks beval je vannacht al

Happy; nee hoor, vandaag niet gerend. Moest gewoon werken

sorry, weet t allemaal niet meer....

Ik denk als er genoeg dames mee gaan om te kletsen, dat er altijd wel iemand is om mee te kletsen. Ik maak wel snel contact met mensen, maar toch ook wel beetje kat uit de boom kijkerig. Hangt van de situatie af hoe ik reageer. Verzin maar wat, missschien ergens midden in t land?Den Bosch ofzo?

Haha mijn vriendin heeft zich versproken met haar vakantie. Ze wilde me misleiden ivm vrijgezellen feest. Volgens haar zou ze pas rond de 18e vertrekken, en de 3-8 terugzijn. Maar ik zei dat ik 28-7 weer jurk moest passen, en dat ze wel mee kon als ze wilde. Ja dat kon waarschijnlijk wel had ze gezegd. En afgelopen weekend zei ze, ik vertrek dan en dan en kom 3-8 terug. Dus ik, nee dat kan niet, want je ging toch jurk mee passen? Dus zei, ehh, ja ik zei toch misschien? haha, foutje van haar dus. Vandaag zei ze toch dat ze eerder vertrok, dit weekend al, 2 weken, dus is ze ong 25-7 terug.   Maar ik moet zaterdag 2-8 werken, dus ik denk dat mijn feestje 26-7 of 27-7 is. Of evt 1-8, maar dat is op vrijdag, en dan is de zoon van mijn schoonzus jarig, en zij komt ook op mijn vrijg. feest. en niet iedereen is vrij op vrijdag. Ik toevallig dan wel. ach, ik blijf vissen haha, we zien t wel, maar ik wil t toch graag weten, haha ben erg nieuwsgierig

vriendje gaat nu even internetten. Heb nieuwe telefoon met internet, maar doet t niet. Gaat nu even via de site een oplossing zoeken. doeii

hallo meiden,

ben net weer terug van motor rijden deed eigenlijk best zeer aan mijn kaak door mijn kies nog morgen moet ik weer terug daarvoor,
maar waar jullie allemaal op zaten te wachten is hoe dat het in het ziekenhuis was!
nou ik kan jullie vertellen dat eindelijk de samenlevingstest goed was stond gewoon preplex eindelijk eens iets positiefs.
maar na de vakantie krijg ik pas die baarmoederfoto moet dan weer bellen op de eerste dag van menstruatie en dan gaan ze starten met iui en dan krijg ik ook van die chlomid pillen dit doen ze altijd samen.
zie wel een beetje tegen die foto op want schijnt best zeer te doen.

RIMKE: denk dat je 3 september gaat bevallen krijg hem weer ens een keer niet in het lijstje, in dit kom dat ik dat denk omdat ik dan moet afrijden voor me bijzondere verrichtingen.

WAT BETREFT CORINE: niemand is het er volgens mij mee eens en er zijn zat andere groepjes waar ze bij kan volgens mij. dus ik sluit me bij de meerderheid aan. heb voor de rest niks met haar, maar het is soms al moeilijk om jullie allemaal bij te houden dus a.u.b. niet nog meer. ook al vond ik het toen der tijd wel prettig dat ik me bij jullie kon aansluiten....

WAT BETREFT AFSPREKEN: ik hoor het wel ligt eraaan wanneer ben een heel druk bezet iemand haha. rondom den bosch lijkt me prima haha want dat is voor mij nog geen 10 min met de auto.

ga nu naar me bedje spreek jullie snel.

heb trouwens de andere niet meer gelezen.

liefs anoeska

Jacqueline
Linda
Happy
Bieb
Sterretje
anoeska
bambi (o.v.b.)

he meiden,

was ik nog even. ja ik wil julie tuurlijk wel ontmoeten, maar denk dat op korte termijn voor mij niet haalbaar is, dat zou wel onwijs balen zijn.,
Ach komen jullie met zijn alle op kraamviste over een paar weken hahah.
Denk dat het best wel lastig plannen word voor de meeste, we zullen zien.
vind het wel een super idee.

bieb je blijft vissen haha. wanneer zou het zijn, mientje ongeduld.

anoeska fijn dat de samenlevingstest nu goed was. heel prettig. en na de vakantie dus iui. ben benieuwd hoor.

jacqy jij had een drukke dag met je 52 pacienten. poe poe.

de rest van de meiden had ik vandaag vast al eens gesproken hahaha
heb die serie op tv opgenomen, kon me niet conentreren, en heb net lekker gedoucht. nog ff proberen te ontspanne, want voel me dus een beetje onrsutig. elke keer weer die andere gevoelens pfff word je gek van. maar heb niet het idee dat onze frummel zich binnenkort laat zien.

xx bambi

Jacqueline
Linda                (geen rijbewijs/vervoer)
Happy
Bieb
Sterretje
anoeska
bambi (o.v.b.)
Mamoetje    (geen rijbewijs/vervoer)

MIsschien handig om voor het bepalen van de plaats ook te kijken of meiden elkaar op kunnen pikken en wat dan het handigste is..   Want neem aan dat het zonder mannen is en dan weet ik niet hoe ik er moet komen (ben nog al een slechte combinatie met het vinden van mijn bestemming met OV of trein:) )

xxx Mamoetje

Terug
Bovenaan