KLUSBABES 28 !!!!!!

ik ben weg meiden, ik ga schoonmaken en misschien dat ik er vanmiddag nog even ben en anders hoop ik dat me laptop er vanavond weer is

xxx linda

he meiden,

baby zit er nog in hoor. hahah. ga straks nog ff een boodschap doen, maar dacht meld me eerst ff he anders gaan jullie weer vanalles denken. hahah

lin joey is echt een poepie op di foto
happy werkse  meid en lekker blijven grienen hoor bij de kraamafdeling .

wat het afspreken betreft, lijkt me indd zooooo leuk, maar ben tegelijk ook zo bang dat we het niet rond kunnen krijgen. ik zit straks met een baby, sterretje heeft natuurlijk der meisje en de volgende is rimke die op klappen staat. we kunnen niet binnen nu en een paar weken, dan kan ik niet mee, en als rimke mee wil ( dat weten we nog niet) dan kan dat ook niet te dicht tegen haar datum aan. pfffff ben benieuwd.
zou het heel erg niet leuk vinden als jullie met zijn alle afspreken zonder mij wheeeee.
hoop dat het lukken gaat.

ga ff linda2 op me bev.lijstje zetten. zie je krijg uit iedereen een datum hahaha

xx bambi

Pooltje voor Bambi die is 13 juli uitgerekend:

Sterretje:  13 juli - jongetje
Happy: 14 juli - jongetje
Rimke: 15 juli - jongetje
Man van Bambi : 7 juli - meisje   *
Bianca: 12 juli jongen
Phoebe: 10 juli meisje
anoeska 11 juli meisje
linda  :          11 juli jongetje
April:         8 juli meisje     *
Jacqy:        9 juli jongen
Klaasje: 10 juli jongetje
Mamoetje: 8 juli meisje     *
Linda2: 17 juli meisje
Essy: 9 juli jongen  
Kruimels
Pipstip

bambi: de baby zit er nog , succes met boodschappen doen, maar we kunnen wat mij betreft ook ergens in oktober ofzo afspreken, ik hoop ook echt dat we het rond gaan krijgen en we gaan gewoon als iedereen kan haha moeten we ook nog effe alle echte namen oefenenen hahaha

zo alles is weer schoon bij me pa, nou ja alles de badkamer de wc boven en beneden alles gelapt toen toen kon het wel weer haha

xxx linda

Dag dames,
even kort. kruimels is misschien nog op vakantie. dus waarschijnlijk zijn nog niet alle dames van onze plannen op de hoogte. misschien via hyves nog eens?
Ik gaf al eerder aan wel te willen, maar t zal idd onder voorbehoud zijn ivm de borstvoeding.
Als we een plek afspreken, dan aub de plek alleen op hyves te zetten en de niet-hyvers te mailen. Dadelijk staan er 5 mensen die beweren happy, april of mij te zijn. en gezien we geen hyves hebben hebben we ook geen foto's, hihihi.

ik wordt geroepen.

Ben ik weer even... Heb weer even een rustig moment.. Gelukkig al wat meer te doen dan de afgelopen paar dagen.. maar nog steeds van die momenten dat ik niets te doen heb..

Ga even proberen te reageren op iedereen..

Pff.. Me collega heeft volgens mij een scheet gelaten.. stinkt hier.. ow hij vraagt nu of ik het ook zo vind stinken.. echt een rotte ei lucht.. maar waa rhet vandaan komt geen idee.. niet van buiten iig.. en ook niet van machine's of de verwarming.. gek.. net was dat nog niet.. maarja nog een raam open en nu ruik ik het in ieder geval niet meer..

Ff reageren tot zo meiden!

xxx Mamoetje

Ha meiden,

Wat een gebep hier gisteren avond!

Anoeska! Wat fijn dat die samenlevingstest goed was! Het kan dus wel..........
Ik heb nog nooit een hsg gehad, maar wat ik er van gelezen heb is dat het idd gevoelig kan zijn, maar dat je moet vragen om een goede pijnstilling en iemand mee kan nemen! Dus kom goed voor jezelf op en vraag om voldoende, laat je niet zomaar afschepen. Ik ga volgende week vreselijk aan je denken en positieve energie stralen goed, en als iedereen dat hier nou doet, komt het vast goed! Kus voor jou!

Over het afspreken, lijkt me idd wel gezellig, maar is nu wat lastig idd met al die bevallingen enzo die er aan zitten te komen! Utrecht is volgens mij het meest centraal in nederland..............hahahaha, komt vast goed!

ik ga even ontbijten enzo..........

Terug
Bovenaan