KLUSBABES 28 !!!!!!

Bieb ben je er nog?

Mijn vriend zit in de telecom en die weet dat soort dingen wel.. hij wil het wel uitleggen hier maar dan moet ie weten welke provider je heb..

xxxx Mamoetje

Goeiemorgen meiden,

Ga zo bijlezen en reageren, zit nu ff lekker te simpen bij de kraamafdeling ......

Zo was ik weer haha. Tranen zijn weg. Moest nog aan sterretje en april denken en dat gesprek van gisteren over kraamtranen die ze niet hadden. Nou ik ben benieuwd, ik jank al bij elke bevalling die ik zie, hoe zou het bij mn eigen bevalling en kindje zijn ??????. Wat leuk dat er zoveel positieve reakties zijn op het afspreken !!! Sterretje, super had ik niet verwacht ......Als iedereen heeft ingevuld kunnen we gaan plannen, dat zal me nog wat worden haha. Anoes, wat een goed nieuws meid !!!! Helemaal super he ........Ga ff opschieten want heb weer haast he. Zit op mn gemak naar de kraamafdeling te kijken en moet nu dus weer een stapje harder pfffff. Moet pas tien uur beginnen dus heb nog ff maar op woensdag moet ik ook altijd de hond nog uitlaten voordat ik ga werken. Op donderdag en vrijdag niet want dan halen mn ouders hem altijd op. Nu zit hij echter tot half vijf alleen en laat ik haar zo laat mogelijk nog ff plassen......Kom straks nog ff gedag zeggen...

Knuf happy

Bambi, hoe is het meisje ?????

Bieb, hahaha lekker vissen he naar je vrijgezellenavond/dag. Zou ik ook ddoen hoor .....

goeiemorgen meiden

ik ben bij me pa want onze laptop is er nog niet,
o jee joey doet me arm eraf zagen hahahaha

anoeska; wat goed zeg dat de samenlevingstest goed was, en na de vakantie beginnnen met iui, jeetje zeg ik ben jaloers, ik krijg alleen die kutclomid met niks, maar misschien dat die gyn van mij morgen ook wat anders gaat zeggen
en nog last van je kies met motorrijden, die wind is natuurlijk ook niet goed ervoor dan,
haha ik heb vannacht gedroomd dat ik naar de tandarts ging om me verstandkies te laten trekken en dat ging niet helemaal goed hahaha

happy: werkse vandaag he meid

bieb; haha je vriendin heeft zich versproken, nou ik denk dat je wel zo rond die datums ervanuit kan gaan dat ze je vrijgezellen feest doen hahah wel erg leuk hoor

bambi: hoe gaat ie met jouw? nog gerommel en krampen??

jeetje wat gezellig zeg ik heb er echt zin in om elkaar te ontmoeten, ik zie het al helemaal zitten

ik ga effe schoonmaken bij me pa en we gaan hier eten en joey gaat dan hier op bed zodat ik vanmiddag me spaarzegels weer kan doen,

xxx linda

hahaha happy, huilen bij de kraamafdeling, ik ben daar ook o zo gevoelig voor, ook als er iemand gaat trouwen en we zitten in de kerk en ze komen dan het gangpad inlopen dan heb ikgewoon moeite om me tranen in te houden zo mooi vind ik dat

xxxx linda

Meiden, ga werken, de plicht roept weer ! Linnie, veel plezier met je spaarzegeltjes ......Bambi, alles goed ??????????

Fijne dag allemaal lieverds
Liefs happy

ik ga nog een foto van joey neerzetten als het lukt dat ie 1 werd, haha ik vind het gewoon leuk om foto's van die kabouter van mij te laten zien haha

xxx

Terug
Bovenaan