KLUSBABES 28 !!!!!!

goeiemorgen meiden

nou iedereen lag denk ik al vroeg in diepe rust gisteravond haha,
hoe is het met iedereen zijn hoofdpijn? hier gaat het wel weer wat beter gelukkig

voor de rest geen nieuws hier, ik ben er vanmiddag nog wel eventjes
fijne dag allemaal

xxx linda

Goedemorgen!

Koppijn is over, nu alleen nog extreem moe... Ben nu aan het wachten op de verwarmingmeter meneer, en als die weg is ga ik nog even terug mijn bedje in! Heb toch de hele ochtend vrij genomen!

Fijne dag allemaal!

Liefs Jacqy

Goedemorgen meiden,

Pffff wat een drama nacht zeg, mn hoofdpijn en de rest is wel redelijk weg maar nu ook mega moe. Zag jij ook al he jacq ....raar forum hier he, we nemen elkaars klachten over haha. Linnie, met jou gaat het gelukkig ook weer wat beter, hoe is het met je humeur ? Biebje, niet ongie worden hoor !!!!!!! Rimke, ben benieuwd hoe je nacht is geweest. Ga heel ff naar de stad, wil een nieuwe tas en als het goed is vanmiddag niks......tot laters dus maar weer

Toedels, liefs happy

Hee meiden ben ik weer, weer vanaf me werk!

Jacqy gelukkig is je hoofdpijn weg nu!.. EN je zult net zien.. omdat je nog even je bed in wil kan je straks of niet meer slapen of die man komt zo laat dat je er neit eens de tijd meer voor heb om even te gaan slapen

Linda: Gelukkig is je hoofdpijn wat minder.. Al tekenen dat je ongie doorzet?

Bieb: Toch ongesteld aan het worden! Balen zeg.. Maar dan mag je met je vrijgezellenfeest en je bruiloft wel gewoon drinken! En ja ik heb ook zoiets van Ik zie wel wat eruit komt.. We worden nou in ieder geval geholpen.. En tis waarschijnlijk ook beter zo.. Maar ebn er toch een beetje emotioneel onder.. Misschien omdat ik niet weet wat te verwachten.. weet ook niet echt precies waarom.. EN ja hoe het met het zoeken van een baan gaat.. goed hoor ben nog steeds aan het soliciteren overal en nergens.. heb nu nog 2 weken dan is mijn contract afgelopen!

Sterretje: Ja mijn  moeder betaald tot € 200,- aan de spullen die ik erbij nodig heb! Daar heb je geen goede spullen voor dus ik betaal zelf de rest! En ja, ik rook wel.. Maar ben van plan te stoppen op het moment dat ik van baan verander! Nu de band afgelopen is (75% rokers) en hier op me werk weg ben.. dan begin ik bij de volgende baan zonder roken.. Of het me lukt is een 2e maar ik ga het zeker proberen! Als je het zou willen vragen graag!   Wanneer moet je naar je gyn dan? EN we hebben vandaag de lading agenda's op me werk binnengekregen.. Moet ik er 1 meenemen voor je?!? hihi

Bambi : Wat een mooi kado van je grootouders zeg.. Dat doen ze neit veel meer!
Ik trouwens gen lief smsje terug gehad heb rond half 4 gesmst druk zeker? Toen kreeg ik een berichtje terug.. waarom?!? Hij begreep neit dat het smsje als lief goedmakertje was bedoeld.. Agja.. Alles is weer goed..

Happy: Hoofdpijn ook weg! En nu ook moe.. 't zal wel aan het weer liggen.. Succes met het shoppen voor een nieuwe tas!

Nou ik zit weer eens op me werk niets te doen.. TIs echt vakantie tijd! Straksnog wel een paar dingen te doen en dan ben ik ook alweer klwaar.. is het al donderdag 5 uur ? dan hoef ik nog maar 1 week en ben ik hier weg!!

Nou meiden, ga even over de rest van het forum gluren..

xxxx Mamoetje

Oww, ik heb het koud.. zit nog net niet te klappertanden.. toch is eht hier binnen volgens de meter 21 graden..

happy en jacqy: ook moe, nou er heerst een virus hier op het forum hahaha, het zal allemaal wel aan het weertje liggen
Happy: hopelijk slaag je voor een nieuwe tas en jacqy ben je nog lekker je bedje ingegaan

mamoetje: ik las dat je nog 1 week moet werken en dan ben je weg, maar heb je al een andere baan? of heb ik dat gemist? ik weet wel dat je die cursus nagelstyliste volgt
en je hebt het koud, niet ziek worden hoor meid,
enne stopppen met roken haha

ik ga effe naar de wc kijken of er al bloed is te zien haha, pfff ik ben ook de enige die met smart op haar ongi zit te wachten hahaha

xxx linda

Meiden! Bedankt voor het vangen van de dromen! Geen kwade droom gehad vannacht.......! Als jullie nou vannacht jullie slaap naar Velp sturen? Dan slaap ik misschien ook eens lekker! Geweldig..........

Bieb: klote, toch weer ongi? Ach, zolang het nog niet doorzet........en even goed gesport, ben zo trots op je!
Staat je zonnebrand al klaar voor van de week?

Jacq: lekker een ochtendje vrij! Is die meneer al geweest??

Linnie: hoe is het met jouw ongi? Het houdt de gemoederen wel bezig..........hahahaha! Succes met de zegeltjes! Hopelijk is het droog!

Sterretje: serieus, dat soort dingen (peesontsteking????) kan echt chronisch worden.........daar moet je even serieus naar laten kijken of laten immobiliseren..........niet ideaal maar wel tijdelijk...........

Bambi: zie, toch een uurtje eerder honger..............de schat! Hoe heeft ze het vannacht gedaan??

Mamoetje: stoppen met roken! Goed van je.........sterkte tevens..............ik snak naar een sigaret! Hebben jullie dat niet Bambi en Sterretje? Jullie waren ook rokers toch?

April: lieverd, hoe gaat het bij jullie??

Nou, ik ga weer even broodjes smeren en moet op 13 uur bij de VK zijn.........

rimke; gelukkig geen boze dromen gehad, succes vanmiddag bij de vk, en vraag het nog een keertje of je wat kan krijgen voor het slapen
mijn ongi is kut sorry, nog geen bloed te bekennen, af en toe een klein bruin draadje en dat is het, maar ja als zei zegt dat het na 10 dagen meestal komt dan heb ik nog een paar dagen pffff ik haat dit

ik ga aan me eten beginnen,

tot vanmiddag

xxx linda

Terug
Bovenaan