Och meiden, het wil wat he, die warmte, alle kindjes van slag! Zelfs joey die korter slaapt.............
Linnie: hoe was het bij de reiki? En hoe is het met je hoofdpijn, uiteindelijk nu wel afgezakt? En morgen weer beginnen met clomid! Nou, god zegene de greep zullen we maar zeggen he?
Sterretje: ach gos, die hummel krijgt zichzelf niet inslaap he? Valt ook niet mee met dit weer, en dan ook nog de spuiten gehad........arme ziel, en arme mama natuurlijk..............
Bambi: ook Lois is van de rel?
Bieb: ik weet dat er foundation bestaat die gewoon niet afgeeft, wat raar dat ze die bij de Douglas niet hebben! Vreemde zaak. Hebben jullie een Bijenkorf in de buurt? Daar hebben ze altijd van die merken-hoeken van make-up.........misschien van Shiseido of een ander vreselijk duur merk?
Succes met dansen vanavond.............hihihihi! Zonder oefenen............
Jacq: alles weer kunnen laten bezinken van gisteren?? Bezoek aan de gyn enzo......?
Happy: je bent vrij nu toch?? Ga lekker van het mooie weer genieten!
Ik heb gisteren helaas de bus naar je werk gemist maar hoop dat ze je bezig gehouden hebben............hahaha! Hoest met de klachten??
Nou, gisteren lekker de bbq gehad, was gezellig en lekker, vond het qua warmte nog meevallen want hier waaide het best wel stevig......ik hou mijn hart vast voor vandaag en de komende dagen, maar goed, geen zorgen voor de dag van morgen!
Heb vannacht trouwens echt geweldig geslapen! Ben alleen van 3-4 wakker geweest en heb dus van 23.30 tot 3 en van 4 tot 8.45 geslapen! Wat zalig!
vandaag met fons een rommeldagje, moeten even de stad in want ik moet wat grotere onderbroeken hebben..............wil van die shorts/boxertjes...........is wel handig zo met kraamverband denk ik. Heb namelijk altijd strings aan maar dat zie ik met zo'n enorm ding niet zo zitten........hahahaha! Verder ga ik eens kijken of er een goede ontharingscreme is, want scheren gaat nu echt wel heel lastig.............hahaha!
We zien wel....................
tot later!!!