KLUSBABES 29 !!!!!!!!!!!!!!!!!!

Och meiden, het wil wat he, die warmte, alle kindjes van slag! Zelfs joey die korter slaapt.............

Linnie: hoe was het bij de reiki? En hoe is het met je hoofdpijn, uiteindelijk nu wel afgezakt? En morgen weer beginnen met clomid! Nou, god zegene de greep zullen we maar zeggen he?

Sterretje: ach gos, die hummel krijgt zichzelf niet inslaap he? Valt ook niet mee met dit weer, en dan ook nog de spuiten gehad........arme ziel, en arme mama natuurlijk..............

Bambi: ook Lois is van de rel?

Bieb: ik weet dat er foundation bestaat die gewoon niet afgeeft, wat raar dat ze die bij de Douglas niet hebben! Vreemde zaak. Hebben jullie een Bijenkorf in de buurt? Daar hebben ze altijd van die merken-hoeken van make-up.........misschien van Shiseido of een ander vreselijk duur merk?
Succes met dansen vanavond.............hihihihi! Zonder oefenen............

Jacq: alles weer kunnen laten bezinken van gisteren?? Bezoek aan de gyn enzo......?

Happy: je bent vrij nu toch?? Ga lekker van het mooie weer genieten!
Ik heb gisteren helaas de bus naar je werk gemist maar hoop dat ze je bezig gehouden hebben............hahaha! Hoest met de klachten??

Nou, gisteren lekker de bbq gehad, was gezellig en lekker, vond het qua warmte nog meevallen want hier waaide het best wel stevig......ik hou mijn hart vast voor vandaag en de komende dagen, maar goed, geen zorgen voor de dag van morgen!
Heb vannacht trouwens echt geweldig geslapen! Ben alleen van 3-4 wakker geweest en heb dus van 23.30 tot 3 en van 4 tot 8.45 geslapen! Wat zalig!
vandaag met fons een rommeldagje, moeten even de stad in want ik moet wat grotere onderbroeken hebben..............wil van die shorts/boxertjes...........is wel handig zo met kraamverband denk ik. Heb namelijk altijd strings aan maar dat zie ik met zo'n enorm ding niet zo zitten........hahahaha! Verder ga ik eens kijken of er een goede ontharingscreme is, want scheren gaat nu echt wel heel lastig.............hahaha!
We zien wel....................
tot later!!!

hey rimke; jeetje meid eindelijk een goede nachtrust achter de rug, ik ben blij voor je, en de bbq was lekker gisteren, gelukkig was er een lekker windje bij jullie, en het weertje voor vandaag, ik denk dat het wel mee gaat vallen met de warmte, wij hebben hier wind en de zon gaat vaak weg, en hij had een hoop regen opgegeven en ikhoop niet dat dat gaat vallen
ik heb vanmorgen me eerste 2 clomidpillen weer genomen, en ik ben nog steeds positief gesteld hahaha
een fijne dag met fons vandaag meid,

ik ga verder met me eten koken, en ik hoop datjoey vanmiddag wel nog effe een slaapie wil doen want ik wil het wel haahahah

xxx linda

He meisje,

De zon komt er aan hoor, want het is bij ons helemaal opgeklaard! Pas morgen gaat het stevig regenen..........(wij hebben dan een verjaardagsbbq bij andere vrienden, wel lullig).
Dus hoop dat je vandaag nog even lekker kan genieten!
Wat staat er op het menu??
En daarna hoop ik dat Joey lekker slaapt................kan jij ook even lekker de bank in!
En vanmorgen je clomid weer genomen, laten we hopen dat er een mooi eitje komt en een heel lief zaadje die lekker wil gaan nestelen..............hihihi!
Ik duim voor je lieverd!
Geniet jij ook van je dag?
Dikke kus!

@rimke: je hoeft geen broekjes te halen meid. als het goed is heb je gazen broekjes in je kraampakket. ze zien er niet uit, maar zitten heerlijk en je kunt ze op 60 graden wassen.
ik had zelf van die naadloze slips gehaald bij de hema en hunkemoller toen mijn broekjes niet meer pasten. die zaten heerlijk (en zijn laag uitgesneden).
let je op je voetjes of heb je er nu geen last van?
@linda: je bent weer flink bezig, goed zo. en joey vroeg zich af wie het licht had uitgedaan, hahaha. grappig.
@happy: geniet van het weekend. als t goed is heb je mooi weer. ik ga je missen. en dat terwijl ik je gisteren op het terras met al die mensen al heb gezien. (helaas had rimke de bus gemist.)

zo, ik ga de kleine aankleden. Ze heeft vannacht heerlijk geslapen.

rimke; jeetje dat zal wel lullig voor de bbq zijn morgen als het gaat regenen, en ik geniet wel van me dag hoor, joey ligt nu in bed, en ik zit in de bank, naar greys anatomy kijken

sterretje: de kleine heeft lekker geslapen dat is heerlijk meid, ga je nog wat leuks doen vandaag?

zo het eten is weer op de vaatwasser draait, de wasmachine draait weer, we hadden koolrapen vandaag met een kipschnitezel haha

tot vanmiddag

xxx linda

he meiden,

happy je leest het niet meer, maar wens je een zeer plezierig weekend toe.

rimke, ik gebruikte op het laatst ook weer me ontharingscreme. dat had ik daarvoor ook al, maar heb tussendoor wel geschoren. in de winter vind ik het te koud om een paar minuten bloot te staan wachten hahaha. maar ik heb die van veet. 3 minuten en voila. geloof wel dat ik het 5 minuten laat intrekken, maar ben ook   voorzien van aardig wat haar hahaha. en wat de onderbroeken betreft ik had echt van die hoge omabroeken tot me oksels hahah maar gewone onderbroeken voor het kraamverband.

sterretje vanacht een goede nacht gehad, hier ook. Lois sliep weer 6 uur door tot half 5 en na de voeding weer tot half 8. vanmorgen echter weer van de leg en heel onrustig en huilerig. en krap na 3 uur al weer willen eten. Gelukkig is ze in slaap gevallen toen we boodschappen gingen doen. werkt altijd. de kinderwagen of maxcosi hahaha. daarna in de rbed gelegd en ze slaapt nu nog heerlijk. zal je zien moet ik haar om 15 uur weer wakker maken voor een fles.

linda joey vanacht ook wakker. gelukkig ging ie weer slapen. en nu ook beetje kunnen slapen?

meiden heb koppijn. ga ook ff relaxen. hoef vandaag gelukkig niks meer. vanmorgen een huis vol visite gehad. me tante met me 4 nichtjes en een andere tante met 2 ooms. pffff had alleen 2 tante's verwacht en niet de hele buts erbij hahaha.

nou ben foetsie.

xx bambi

@bambi: oh als je t niet verwacht is dat wel veel bezoek. wij zijn hier ook gaan wandelen        
@linda: lekker al bijna alles af, joey in bed en lekker tv kijken, heerlijk.

Ik heb nog visite gehad. verder ga ik zo nog even de stad in.

Terug
Bovenaan