KLUSBABES 29 !!!!!!!!!!!!!!!!!!

hey meidne

zo me asperine is uitgewerkt is zal er weer effe inknallen. pff die koppijn zakt niet ,maar goed nog een paar dagen
ik heb al 3 draaien wasgoed gedaan, een dekbed gewassen, de andere berg strijk gedaan, en de bedden voor de rest verschoond, ik vind het nu wel welletjes hahaha

rimke; toch nog 6 uurtjes geslapen toch lekker meid, en nu lekker onder de parasol, en vanavond lekker bbq, alvast heel veel plezier meid

happy: lekker een paar dagen weg he meid, heerlijk en het weertje wordt ook goed had ik begrepen, kan me indenken dat het nu rustiger is op je werk, maar morgen komen er een hele hoop weer terug dus volgende week heb je weer zat te doen hahaha

mamoetje; oo een bakker achter jullie oo dat lucht wel altijd lekker zeg haha, en wat leuk dat jullie nog contact hebben met die mensen die julliein het vliegtuig hadden ontmoet, altijd leuk

april; jeetje zeg de kleine heeft een nacht doorgeslapen wat ontzettend heerlijk meid, en hij heeft ook nu een ritme helemaal super meid, ik ben blij voor jullie

jacqy: hoe was het bij de gyn? is het je meegevallen?

ik ga weer verder met me eten, en na het eten in de bank want ik ben kapot, pff haha ik lijk wel een oud wijf hahah
ik ben er vanmiddag nog even

xxxx linda

He meiden!

Even snel, moet zo weer weg...

Bij de gyn geweest, hemd van ons lijf gevraagd.
Daarna 5!!! kweken afgenomen, baarmoeder gevoeld en een inwendige echo gedaan. Heb ik ook  maar weer gehad. Had temp lijstje meegenomen, en daaraan twijfelen ze of er een goede eisprong is. Maar hij denkt van wel. Heb foto gekregen van mijn baarmoeder, was een groot eiblaasje. Hij zei, snap dat je liever een foto heb met een kindje erin! haha

Daarna 9!!! buisjes bloed afgenomen. Tom moet dinsdag zijn zaakje inleveren. En ik op dag 21 weer bloed laten prikken. 7 augustus weer terug. (moet op werk nog even kijken, want ik ben maar alleen, anders word het later)

Viel gelukkig allemaal mee, maar scheet echt in mijn broek!

Meiden ga er weer vandoor!

Liefs Jacqy

He jacq! Ben blij dat het je meegevallen is! zie! Ik vond die kweken afnemen het ergste........die echo's altijd wel leuk want dan zie je eens wat meer! Zag je je gesprongen eitje zitten??? Wat grappig! Ben benieuwd of er stiekem al wat in gaat groeien! Nou, fijn dat dat in ieder geval achter de rug is toch? Nu wachten op de uitslagen, en dat is dus 7 augustus, nou dat is overkomelijk of niet?
Ben blij voor je dat het erop zit!

Linnie: nog steeds koppijn joh, wat kut dat je je zo belabberd voelt!! Doe dan toch rustig aan ook, nee linnie gaat het hele huishouden doen........lekker ding!

Mamoetje: ben geboren en getogen in Grootebroek, West-Friesland. Heb daar tot mijn twintigste gewoond, toen 8 jaar in Alkmaar op mezelf, en nu met Fons in Velp, bij Arnhem..........klinkt goed, die bakkerij om de hoek!!!

Ga nu echt even boodschappen doen............als ik me er toe kan zetten!

@jacqy: wat ben ik blij dat het je is meegevallen. en ze zetten er meteen haast achter. ik ben benieuwd. En over 14 dagen moet je weer. ik hoop dat je dat met je werk kunt regelen al is het maar in de pauze.
@linda: ja, t is altijd fijn als je een ander kunt helpen met tips, dat vind ik zelf ook.
Wat balen van je hoofdpijn, maar ook weer typisch linda om dan heel veel te gaan doen ipv te gaan rusten. Je lichaam geeft je signalen, gekkie. Maar je bent alweer gestopt, ga je lekker in t zonnetje zitten?
@rimke: oh, ik dacht dat je 6 uur achter elkaar had geslapen, maar dat is niet zo
En lekker bbq. heerlijk dat je niet hoeft te koken vanavond.
@mammoet: schei uit over die bakker, het water loopt me in de mond.  En wat leuk dat jullie t zo goed met die mensen konden vinden. Dat hebben wij ook eens met 2 stellen op vakantie gehad. We hebben daarna echter niet meer afgesproken.
En je bazen hoef je nog maar 4 dagen te zien, gelukkig maar. ik ben benieuwd naar zaterdag, laat je ons snel wat weten?
@happy: ik denk dat ik jou kant maar eens opkom, maar eerst een heleboel mensen optrommelen  En dan is het afgelopen met dat niksdoen in de zon, hahaha. Nee, joh, ik zou zeggen geniet ervan.
@april: schrijf je het op in het groene boekje van het lachen? Ze vroegen mij gisteren bij t consultastiebureau  nl. wanneer ze voor t eerst echt lachte.
En fijn dat de kleine vannacht lekker doorsliep.

Onze meid heeft vannacht heerlijk doorgeslapen op de voedingen na. Ik ben ook langer blijven liggen (tot 11.15), maar omdat ik gisteren pas weer laat erin ging voel ik me weer bekaf. ik weet niet of dit een pyjamadag gaat worden, met dit weer is dat altijd erg moeilijk om stil te zitten. We zien wel.

Jacqy; sorry, was vergeten dat je naar de gyn moest...maar gelukkig viel alles mee. Bij jou is precies hetzelfde gedaan als bij mij (en partner). Alleen naar de temp keek hij niet, want dat had niet veel waarde volgens hem.

Dames, weer op t werk en het is heerlijk weer....hmm had liever buiten gezeten haha

We hebben hier op t werk alle luxaflex open gezet, er liep een verdacht persoon bij de autos...politie is al gebeld....

Gister was Xena dus weer op t tuinhuisje geklommen. Hup eraf gehaald, we kijken om , een minuut later is ze weer weg! stond ze op tuinhuisje van buren. Maar het is echt heel moeilijk om haar binnen te houden, alle deuren staan open, en andere kat loopt ook buiten. Dus nu ging mijn vriend zitten wachten tot ze het weer deed. En ja, hoor daar ging ze weer bijna, Ze ging op tafeltje staan, en zat te gluren naar schutting. Net voor ze weer weg wilde hadden we haar weggehaald. Gelijk t tafeltje weggehaald, daarna zat ze echt te zoeken hoe ze nu weg kon komen. Dus waarsch deed ze het dus zo, en sprong ze gewoon over t schrikdraad. Slimme kat, sja, die kunnen hoog springen natuurlijk. Toen ze op tuinhuisje van buren zat, zag ik t eerst niet, en rammelde ook met bakje, toen kwam ze wel aangelopen
maar ga nu dierenarts bellen voor chippen...

zo nog even met pauze

nog 14 nachtjes slapen....

Hehe!

Bieb: wat zijn die katjes toch vlug he? Ze zijn inventiever dan je denkt........dat blijkt maar weer! Succes nog even op het werk!

Sterretje: ik ga mee happy van haar luie stoel oplichten, en dan heel ingewikkelde dingen gaan bestelllen................hahahaha, grapje lieverd.......

Linnie: lekker in de bank??

Mamoetje: aan het werk kom op!!

Nou, ik ga er zo echt van tussen........................

Terug
Bovenaan