KLUSBABES 29 !!!!!!!!!!!!!!!!!!

hey meiden

me vriendin is net weg, en manlief lag gelijk met joey op bed om half 8 want zometeen om 12 uur staat tom zijn wekker want die moet zijn ouders naar het vliegveld in Keulen brengen, daar stappen ze op het vliegveld naar oostenrijk toe, ik probeer nog effe beneden te blijven want als ik nu naar boven ga is hij wakker,

rimke; de kleine is rustiger, ach ze heeft het ook warm haha, en je hebt de zon goed naar ons toegeblazen hoor, maar hij bleef wel regelmatig weg, maar ja we konden weer lekker buiten zitten

jacqy: morgen het aquarium naar je ouders verhuizen, dat is inderdaad spannend zeg,
hoe is het met je beesties zijn ze al een beetje gewend??

xxxx linda

goeiemorgen meiden

zo ik ben om 11 uur op bed gegaan en om half 12 is tom van bed gegaan en om half 6 vanmorgen was ie alweer terug, en nu ligt ie nog op bed hahah

jacqy :de beesies zijn al gewend, nou gelukkig, ik vind het wel grappige beesten hoor haha

rimke; hebben jullie lekker bij de thai gegeten gisteravond? en voor vanavond hoop ik dat het droog blijft met de bbq,

ik heb een lekker rustig weekend lekker niks doen haha,
ik ben er vanmiddag nog effe
fijne dag allemaal

xxx linda

goedemorgen!

Linnie: ach die arme tom, die is vandaag helemaal geradbraakt! Die heeft gewoon een nachtdienstje gedraaid! Hoop dat hij nog even kan slapen!
Staat er bij jullie nog wat op het programma met dit mooie weer?

Jacq: oei, zo'n groot aquarium verhuizen, daar zou ik het geloof ik ook benauwd van krijgen! Succes en fijn dat die kleine zo goed gewend is al!

Zijn gister heerlijk bij de Thai geweest, wat hebben we lekker gegeten!! Echt zalig.
ik ben vorig jaar met fons in Bangkok geweest en daar aten we toen elke keer zo lekker. Dus toen we van vrienden hoorden dat er hier in Arnhem zo'n goede thai zat hebben we meteen een tafeltje gereserveerd! Mjammie!!!
Verder vannacht weer heerlijk geslapen..............echt waar! Wel vaak wakker maar dan zo weer in slaap! Werd om 9.15 wakker en toen nog even lekker gedut.......zalig!
Vandaag doet Fonske de boodschappen en ik rommel nog wat in huis en dan hebben we tegen 16.00 de bbq! Gezellig!

he meiden.

ff snel een berichtje , heb ff geen zin erders, kan je wel eens hebben he. vanmorgen was mevr. om 6 uur asl wakker en heeft ff een ander ritme vandaag. komt ook door de warmte. we liepen vanmorgen om 8 uur al buiten te wandelen richting super... en ze is vanacht wel 15 x gestoken . arm kind. heb niet het idee dat ze er last van heb, maar ze heeft wel een rood bultje ervan overal ,.. mijn moeder had nog een klamboe liggen en die monteren we straks ff bij de wieg.

ga ff liggen en niksen.
geniet van het weer, ik niet, veel te warm...pfffffff

xx bambi

Ach gossie, dat arme meisje..........helemaal lek gestoken......
Idd lekker een klamboe over het wiegetje.........maar ik moet zeggen ik heb ook van die rode bultjes en ze jeuken niet.............zijn rare muggen...........hoop dat dat voor Lois ook geldt!
Ga lekker uit de zon, geniet ervan!!

rimke; weer lekker geslapen vannacht, jeetje zeg erg goed, hopelijk blijft dit nu tot de bevalling, en het eten was lekker, gelukkig haha
zoals het weertje nu is zou ik zeggen dat jullie het wel droog houden met de bbq, veel plezier vandaag meid

bambi; het is zeker warm en benauwd, daar kan lois goed last van hebben, en ach de arme schat helemaal lek gestoken, goed dat je een klamboe boven het ledikant gaat hangen,

straks als tom en joey wakker zijn gaan we effe naar zijn zus toe die heeft laminaat gekregen in huis effe kijken hoe het is geworden,
ik ga nu effe in de bank liggen, ik ben duizelig en heb nogweer eens koppijn,

tot vanavond

xxx linda

@rimke: lekker geslapen, heerlijk he. En lekker gegeten bij de thai. Wat goed dat jullie die ontdekt hebben.
@linda: je man had nachtdienst lees ik. moet hij vandaag werken?
@jacqy: vissen verhuist?

ik moet er alweer vandoor, dag dames

Terug
Bovenaan