Hallo ladies,
hier ben ik ook weer eens, had geen zin om te internetten met die hitte. Het is nu nog hartstikke warm, maar het regent pijpestelen, dus de deuren maar dicht. Heb wel vandaag in t zonnetje gelegen, maar irriteerde me zo aan het onkruid, dat ik daaraan begonnen ben, heerlijk in die hitte haha. Kon niet eens in zwembadje, want was weer vies geworden van de afgelopen weken, en vriendje was met de pomp bezig.
Geen vrijg. feestje vandaag, maar dat wist ik eigenlijk wel, want waren nog 2 vriendinnen op vakantie. Althans, eentje (ceremoniemeester) is vandaag thuisgekomen. Morgen ga ik high-tea-en met 2 nichtjes, alhoewel het misschien dan wel uitdraait op mijn feestje. haha ik zie t morgen wel. Anders blijft alleen 2 aug over, maar dan moet ik werken. Maar collega vertelde me wel dat zij ook 2-8 gaat werken ipv 26-7, dus wie weet is dat wel ipv mij haha. Ach, ik doe gewoon mijn ding, en als ik er niet ben, hebben ze pech.
Bambi, jeetje was is Lois vaak gestoken, Zielig. Gelukkig heeft ze er niet zo een last van.
sorry, beetje ego bericht, wel alles gelezen hoor....
oja, had vannacht gedroomd dat ik bevallen was van een meisje. en dat we na 2 dagen nog geen naam wisten. En maar in boekjes zoeken en aan iedereen een leuke naam vragen. maar helaas...en toen werd ik wakker
Oja, nog even over dat spul voor mijn armen. Bij Douglas hadden ze meerdere dingen geprobeerd, maar je bleef die krassen zien, Alleen bij die spray niet meer zo. Maar ga van de week nog even naar een andere zaak. Ben t eigenlijk vergeten te vragen aan mijn schoonheids.spec. Ik ga er natuurlijk nu heel erg op letten, nouja, ik zie t wel. Wil niet de kans lopen dat mijn jurk bruin wordt, dan maar een paar krasjes
zo, ga weer even tv kijken
doeiii