KLUSBABES 29 !!!!!!!!!!!!!!!!!!

Hey meiden,

Jeetje ik heb wel even vluchtig wat bijgelezen, maar het is bijna niet te doen als je niet elke dag online bent..............

Rimke; Meid hoe is het met je, lukt het nog een beetje met die warmte? Ik las dat je flink aan de poets bent geweest, wel een beetje rustig aan doen he!

Bambi; Je man moet weer gaan werken..... , dat komt vast goed. En jullie kleine meid lek gestoken, zielig hoor.

Zie ik weet het al niet meer..... effe terug lezen.

Phoebe; Jeetje wat een verhaal zeg van die buurvrouw. Ik kan me wel echt voorstellen dat je 'gek' wordt van een huilbaby, maar dan lijkt het me ook wel verstandig dat je 'hulp' zoekt.

Linda; Geen last van de Clomid, jippie!! En hoe is het met Joey, lekker met water aan het knoeien met diet weer?

Sterretje; Hoe is het met jullie kleine meid? Al wat meer wakker lees ik en het slapen gaat ook beter.

Met onze kleine vent gaat het erg goed, hij lacht super veel en groeit echt als kool. Slapen gaat ook goed, hij heeft al een paar nachten door geslapen. Ik leg hem nu wakker in zijn bedje (als ik zie dat ie moe wordt) en dat lukt. Meesstal ligt ie dan nog even om zich heen te kijken, maar huilt verder niet en valt dan in slaap.

April

Bieb; Hoe was de high tea? Of is het je vrijgezellenfeestje geworden..... Spannend he wanneer ze je gana verrassen.

Nou ik ga maar eens bij onze kleine vent kijken want die slaapt al vanaf 4 uur.........

April

Oh zo lastig onze kleine vent ligt nog heerlijk in dromenland..... Hij heeft om kwart over drie voor het laatst gegeten, maar hij slaapt nog zo lekker. Hmm het is echt tegen mijn gevoel in om hem nu wakker te maken, maar ja...........

April

hey meiden

rimke;jeetje zeg nestel-poetsdrang hahaah zo jij bent er helemaal klaar voor haha, en rust nu maar lekker uit, wel lekker dat fons vandaag niet is opgeroepen en hopelijk morgen ook niet kunnen jullie nog effe lekker met z'n tweetjes genieten

april: hij doet het goed jullie kleine man, en slaapt ook lekker door , en groeit als kool haha
ik raad je inderdaad aan om je kind wakker in zijn bedje te liggen , want als je dat steeds slapend doet dan wennen ze daar aan en krijg je daar later problemen mee, tegen mij was dat ook gezegd

sterretje: ook aan de poets geweest met dit warme weertje, pff ik heb helemaal niks gedaan, gisteren had ik al me best gedaan en een vrijdag haha, vandaag helemaal noppes

xxx linda

@linda: tja, ik had vrijdag afspraken en gisteren ook, dus vandaar dat ik vandaag aan t werk was. maar t doet me goed dat je vandaag niks gedaan hebt. alleen genieten van t warme weer.
@april: wat goed dat de kleine goed doorslaapt. En hij groeit als kool. gelukkig maar. tot wanneer wil jij trouwens borstvoeding geven? je zult denk ik ook wel in september moeten beginnen. En je rug, hoe is t daarmee? er iets aan laten doen zal er voorlopig denk ik niet inzitten, toch?

nou, ik ben hier nog verder aan de poets gegaan, maar ik hou t nu voor gezien. lekker eten en zo meteen met de kleine onder de douche en dan is t alweer bijna bedtijd.

Hoi meiden,

Heb alles gelezen maar sorry heb echt de puf niet meer om te treageren. Kom net binnen en gaan dus ff opruimen, de wasmachine draait al pfffff. Wat hebben we een wereld weekend gehad zeg !!! Wat een weer...het was echt bloedheet maar, ik klaag niet want dit was beter als storm en regen...We hebben een hele hoop gedaan. S morgens al om kwart voor zeven op om optimaal de dag te benutten ! Je bent er maar zo kort. Gisterenavond rond een uurtje of negen werd het echt pikzwart en barste het nooodweer los, was wel een mooi gezicht. Vanmorgen scheen de zon weer volop. We zijn gisterenmorgen naar het voormalige kamp westerbork geweest, wat indrukwekkend is dat zeg ! Ik had eerst zoiets van moet dat nou, tja dat heb je als je met acht mensen weggaat he, dan moet je je ook een beetje aanpassen maar was degene die het meest van slag was. We moesten eerst drie kilometer lopen om er te komen, leuk als het 30 graden is pffffff. We waren zeiknat zeg. Onderweg vier keer gestoken door een steekvlieg en daar ben ik dus allergisch voor. Word ik misselijk en duizelig en lijkt het net of ik flauwval. heb er dus wel medicijnen voor maar, die mogen niet als je zwanger bent dus zo vlak voor mn nod durfde ik die niet in te nemen. Weer een smoes verzonnen want mn moeder wou natuurlijk dat ik een pil nam haha. Wel beroerd geworen maar niet zo laten merken om verder gezeur te voorkomen .....Toen we daar aankwamen stond er een bord dat er vanaf het kamp 102000 mensen gedeporteerd waren , natuurlijk snap je dat dat veel is maar even verderop op de plaats waar ze daar s morgens op apel moesten komen stond voor e ieder persoon een steen naar grote van de leeftijd van die persoon.Alle mensen wat is dat bizar om te zien, stond werkelijk waar te huilen. Moet je eens 102000 steentjes zien staan. Dan pas besef je hoeveel dat is. Sommige waren echt van baby s van een paar dagen, verschrikkelijk. Poorten van prikkeldraad waar mensen doorheen moesten lopen, echt onmenselijk zeg ! We hebben ook nog een stukje van de barak van anne frank gezien. Daar zat ze voordat ze naar bergen belsen werd getransporteerd pffff. Terug konder we gelukkig met een bus mee zodat we niet hoefde te lopen.........

Het hotel was super met mooie kamers en we hadden een leuke plek. Eten en personeel super dsu kortom, helemaal geweldig. Kan nog uren doorgaan maar zal het jullie niet aandoen haha

Met mn klachten tja die zijn redelijk foetsie hihi. Als ik mn bh uitdoe doen mn (.)(.) enorm zeer en heb buikkramp. Gisteren toen we op bed lagen leek het net of er vlinders door mn buik ( heel laag ) fladderde, vreemd joh maar verder heb ik niks meer dus de rd s zullen wel gewoon komen. Ach gaan we nog een maandje fietsen he whahaha. Meiden sorry voor mn ego bericht. Ga vanaf morgen alles hier weer bijhouden. Voor straks slaap lekker allemaal

Knuf happy

Terug
Bovenaan