KLUSBABES 29 !!!!!!!!!!!!!!!!!!

He meiden!

Wat een rust vandaag zeg!

Sterretje, leuk dat het babyzwemmen goed ging. En schaterlachen! haha leuk zeg!

Rimke, balen dat het weer niet ging met je rug. Ik hoop zo voor je dat het nog iets gaat verbeteren!

Happy, wat is dat nou weer! hoge temp en ongie! Kutzooi!

Linnie, zefs op de voorstraat te warm. Ja niet normaal meer he! Lekker onder de douch dus!

Nou meiden, was me het avondje wel!
Mijn broertje kwam gister avond, om mee te gaan spullen halen. Waren we bij de bouwmarkt, valt onze kar met 3 hele grote en zware mdf platen om. zo op zijn voet!
Wij koelen e.d. toch maar even naar seh voor een foto. Spullen daar gelaten, halen we later wel op. Gelukkig niets gebroken, maar wel flink gekneusd! De arts stond er van te kijken dat er niets gebroken was!
Wij heb naar huis gebracht. En lagen pas om 1 uur in bed. en om 5.45 ging de wekker!!!
Daarnet uit werk door even de spullen opgehaald bij de bouwmarkt.
Ach... hebben we ook weer meegemaakt!

Ga zo even onder de douch!

Fijne avond!

Liefs Jacqy

Jacqy; gelukkig maar dat er niets gebroken is bij je broertje. Schrik je ook dood zeg

Rimke; je mag best balen hoor meis. En die bevalling kom je ook wel doorheen. Voor je t weet is t zover , en dan heb je een mooi kindje in je armen

Happy; klote zeg!! Weet je zeker dat het een echte ongi is? Misschien net zoals bij Linda2, dat ze toch zwanger bleek

Linda; lekker buurten met iedereen en geen tijd om te internetten..foei haha

Sterretje; jammer he, dat je nu alles moet opruimen. Een nieuw tijdperk moet je maar denken,
En wat je zei van die verjaardag, dat dan toch mijn vrijgez, feestje wordt gevierd, ja had ik ook al aan gedacht haha. Een tijdje geleden had een kind van een vriend wel gezegd; die Bieb, die is zenuwachtig voor t feestje op 2-8. En ik dacht van…??? dan moet ik toch werken…dus wie weet, straks staan ze op de stoep, of om 4 uur als ik klaar ben. Maar nu mag t wel komen hoor, zo kort van te voren vindt ik ook niks. Ach, moet maar afwachten of ik überhaupt wel een feestje lrijg haha

Net had mijn vriend een paar happen noodlessoep op, maar hij liep even naar buiten om naar de katten te kijken, komt ie binnen met z’n hand voor zijn mond, moet ie kotsen!! Kon t niet meer inhouden. Heb een soppie gemaakt, maar mocht ie toch zelf opruimen bah

Morgen vrij. S morgens met Xena naar dierenarts, even chippen.

Ga nu even bankzaken bekijken…volgens mij alweer blut

Phoebe; voor jou weer de klusperiode voorbij, voor mij begint t weer!
Mijn   nichtje heeft ook zo een Wii. Lachen, nu gaat ze elke dag een half uurtje sporten

Tsss had ik maandag via ziekenhuis nieuw recept gehaald voor dat spul om te spoelen, bel ik vandaag naar apotheek of t klaar is, hadden ze niets doorgekregen!! lekker dan, vorige x ging er ook even overheen. Maar nu hadden ze t schijnbaar wel op voorraad, dus kan ik t morgen toch ophalen. Had nog wel paar potjes, maar moet er nu flink tegenaan haha

phoebe; je klusperiode zit er weer op, het is inderdaad niet te doen met deze warmte maar alles voor het goede doel hahaha, en je temp is nog hoog, dat is goed, afwachten maar weer

jacqy: jeetje zeg gelukkig is er niks gebroken bji je broertje, en je had een kort nachtje, vanavond een beetje vroeg je bed in en hopelijk kan je de slaap te pakken krijgen

bieb: dat wordt wel spannend dit weeekend, misschien dat ze dan toch een zaterdagmiddag op de stoep staan bij je, wel gezellig hoor hahaha, en lekker is dat dat het ziekenhuis niks aan de apotheek heeft doorgezonden, maar gelukkig hebben ze het nu wel op voorraad,

lekker geen visite vandaag, we zitten nu lekker met z'n tweetjes op de voorstraat maar wat is het warm zeg, pffff,
hahaha morgen weer klussen, we doen het gewoon om de dag hahaha je weet maar nooit haha

xxx linda

Zo zeg, niet uit te houden die warmte. Ben blij als we weer een afkoelingsbuitje krijgen. Houden de zwangeren onder ons t nog een beetje vol? En de baby's?

@bieb: t zal me benieuwen, vooral nu dat kind zegt 2-8. Maar kan me voorstellen dat je t niet te kort erop wilt. teveel spanning op te korte termijn en je wilt tegen de tijd dat je gaat trouwen er wel fris en fruitig uitzien.
Waarom moest manlief spugen? En waar halen jullie de noodles ( die hoef ik niet)
Hoe is t trouwens met je zwager?
En morgen chippen
@phoebe: ik kan me voorstellen dat je met dit weer niet wilt sporten op de wii. Trouwens wat voor werk deed je ook alweer?
Uitgeklusd en nu op de wachtbank, het blijft spannend.
@linda: lekker met zijn tweeen buiten. En joey lekker onder de douche. De kleine is vandaag ook onder de douche geweest. Daar is met deze warmte echter al snel niks meer van te merken.
@jaqcy: je moet je ook een ongeluk zijn geschrokken of niet. En wat een geluk dat t niks ernstigs is. ben je vandaag alleen de spullen gaan halen?
Slaap lekker vannacht, ik hoop dat je wat slaap kunt inhalen.

Meiden, ff kort want ik moet om half negen beginnen. Morgen lekker vrij !!!!!!!! Nou ik ben dus echt ongesteld, het is goed doorgeet en snap er ook geen drol van haha. Ach het zal wel, ga deze maand heeeeeeel goed mn best doen want het een deal met rimke. Zij gaat bevallen en op die dag test ik positief !! We hebben gisteren zitten smsen en ze heeft nog eens voor me gependeld en daar kwam augustus uit. Mn nieuwe nod is 29 aug. ( wil iemand hem op de wolk zetten ? ) dus dan bevalt rimke .........haha. Meiden een fijne dag en tot vanaaf..........

Kus happy

Terug
Bovenaan