He meiden!
Wat een rust vandaag zeg!
Sterretje, leuk dat het babyzwemmen goed ging. En schaterlachen! haha leuk zeg!
Rimke, balen dat het weer niet ging met je rug. Ik hoop zo voor je dat het nog iets gaat verbeteren!
Happy, wat is dat nou weer! hoge temp en ongie! Kutzooi!
Linnie, zefs op de voorstraat te warm. Ja niet normaal meer he! Lekker onder de douch dus!
Nou meiden, was me het avondje wel!
Mijn broertje kwam gister avond, om mee te gaan spullen halen. Waren we bij de bouwmarkt, valt onze kar met 3 hele grote en zware mdf platen om. zo op zijn voet!
Wij koelen e.d. toch maar even naar seh voor een foto. Spullen daar gelaten, halen we later wel op. Gelukkig niets gebroken, maar wel flink gekneusd! De arts stond er van te kijken dat er niets gebroken was!
Wij heb naar huis gebracht. En lagen pas om 1 uur in bed. en om 5.45 ging de wekker!!!
Daarnet uit werk door even de spullen opgehaald bij de bouwmarkt.
Ach... hebben we ook weer meegemaakt!
Ga zo even onder de douch!
Fijne avond!
Liefs Jacqy
Wat een rust vandaag zeg!
Sterretje, leuk dat het babyzwemmen goed ging. En schaterlachen! haha leuk zeg!
Rimke, balen dat het weer niet ging met je rug. Ik hoop zo voor je dat het nog iets gaat verbeteren!
Happy, wat is dat nou weer! hoge temp en ongie! Kutzooi!
Linnie, zefs op de voorstraat te warm. Ja niet normaal meer he! Lekker onder de douch dus!
Nou meiden, was me het avondje wel!
Mijn broertje kwam gister avond, om mee te gaan spullen halen. Waren we bij de bouwmarkt, valt onze kar met 3 hele grote en zware mdf platen om. zo op zijn voet!
Wij koelen e.d. toch maar even naar seh voor een foto. Spullen daar gelaten, halen we later wel op. Gelukkig niets gebroken, maar wel flink gekneusd! De arts stond er van te kijken dat er niets gebroken was!
Wij heb naar huis gebracht. En lagen pas om 1 uur in bed. en om 5.45 ging de wekker!!!
Daarnet uit werk door even de spullen opgehaald bij de bouwmarkt.
Ach... hebben we ook weer meegemaakt!
Ga zo even onder de douch!
Fijne avond!
Liefs Jacqy