KLUSBABES 29 !!!!!!!!!!!!!!!!!!

Hey meiden,

Phoebe; Gecondoleerd met het verlies van je oma. Sterkte de komende tijd.

Bieb; Leuk zeg dat ze je op je werk verrast hebben. Boerenspelen lijkt me erg leuk, helemaal goed. Ja echt nog maar een paar nachtjes slapen en dan is het zover, spannend hoor, ben je er al helemaal klaar voor?

Sterretje; Gezellig een weekendje weg, waar zijn jullie geweest en was het leuk?

Rimke; Hoe gaat het meid, de laatste loodjes he. Wel raar of niet dat het eind deze maand, begin volgende maand zover is.......

Bambi; Fijn dat alles goed gaat met jullie kleine meid.

Jaqcy; Zo je bent al flink afgevallen, knap hoor.

Hier gaat alles echt hartstikke goed. Onze kleine man weegt alweer 5 kilo. Echt zo leuk, hij lacht volop en kan nu ook best lang aandachtig naar dingen kijken. Verder slaapt hij nu al 1,5 week door, dus dat is wel fijn.

April

Linda; Morgen groot feest............ Leuk hoor, alvast veel plezier!
En wat die 'blurp' betreft, dat is wel een beetje wazig of niet. Toch maar eens goed in de gaten houden...............

April

Ha meiden,

Zo, de klossen en de po zijn gehaald............
Toen even naar de prenatal voor wat slingers en ballonnen........je kan het maar in huis hebben he? Daar hadden ze wat dingen in de uitverkoop, dus heb een broek en vest gekocht, want ik pas mijn positie kleding bijna niet meer, zeker de broeken krijg ik niet meer over mijn heupen..........kom ik thuis past de broek niet! Had natuurlijk niet gepast daar, want ging al bijna over mijn nek van de maagzuur enzo..........die broek is een L! Nou echt niet, er zitten verkeerde maten op, weet ik zeker. Vind ik zo stom, doe dat gewoon goed. Kan ik morgen weer terug. STaat niet op het bonnetje dat afgeprijsde artikelen niet geruild mogen worden dus ik ga het gewoon proberen, toch 10 euro!
Het vest zit heerlijk, en had het zo in gedachten voor in het kraambed en zo........rekt lekker mee en knelt nergens. Hemdje eronder klaar!

Lin: mooie kadoos krijgt Joey hoor! En die blurp, hahahaha...............geweldig. Is het niet gewoon je maag/slokdarm?? Of een spiertje wat een beetje overbelast is? Het aorta is het niet meid, als die gescheurd was had je je vorige berichtje niet meer getypt............en je hart maakt echt geen blurp geluiden volgens mij. (mijn vorige baan was op de IC in Amsterdam, met veel mensen na hartoperaties, en ik heb de klacht " blurpen" nog nooit gehoord....................stelt dat wat gerust?)

Bieb: Klinkt leuk hoor! Je hebt je dus kostelijk vermaakt! Hebben ze leuk voor je geregeld! Nog een paar dagen meid!! SPannend hoor!

April! Daar was je weer! Ik mis je....................fijn dat je mannetje het zo goed doet!!

Sterretje: lekker een weekendje weg geweest! Groot gelijk! Hoe is het gegaan met het meisje? Had ze er wat van door of helemaal niet? Waar zijn jullie heen geweest?

Nou, ik ga zo alvast even eten klaarzetten, eet haricots verts met oven aardappeltjes en een sate-burgertje.........ben dol op sate/ sate saus!!!

Rimke; Oh wat lief dat je me mist! Vraag me niet waarom maar ik heb de laatste tijd gewoon geen rust om op het forum te komen kletsen. Ik ben wel veel thuis eigenlijk maar als onze kleine vent slaapt ben ik gewoon lekker in huis aan het rommelen of in de tuin met het lekkere weer. Meestal ga ik hooguit 1 keer per dag tussen twee voedingen in naar buiten met onze kleine vent (of op bezoek bij iemand). Verder slaapt hij eigenlijk veel en in zijn eigen bedje dus dan ben ik huisvrouw, ha ha......
Je bent dus lekker gaan shoppen bij de prenatal, heerlijk hoor. Je kunt dus nog maar weinig kleren aan, ja dat had ik op het laatst ook, maar dingen die je nu niet past zijn misschien wel fijn voor na de bevalling. Hoewel ik nu nog maar 4 kilo zwaarder ben dan voor mijn bevalling pas ik mijn kleren nog niet hoor, je figuur is gewoon nog niet terug in model. Ik heb nu wat dingen in de uitverkoop gekocht, want die zwangerschapskleren was ik wel beu.
Ik ga trouwens deze week met babymassage beginnen, ik ben benieuwd.

De klossen en po in huis, oh spannend he. Zie je op tegen de bevalling?

April

He meis,

Je hebt toch ook helemaal gelijk! Heerlijk lekker thuis rommelen terwijl je manneke lekker ligt te pitten. Rust en regelmaat is voor die kleintjes zo belangrijk! Doe je hartstikke goed!
Het bevalt je dus prima? Het moederschap? Lijkt me ook zalig hoor!

Ik zie niet op tegen de bevalling, hoewel, heb er nog niet vreselijk over na gedacht.........bewust schuif ik dat gewoon voor me uit. Het heeft gewoon geen zin om er dagen over na te gaan denken. Ik had het er met fons over van de week, het enige wat ik echt heel erg zou vinden is een tang of vacuum. Tijdens die miskraam heeft een of ander gyn vaginaal/inwendig onderzoek gedaan, en dat heeft me toen zoveel pijn gedaan dat ik daar heel erg tegen op zie..............net zoals het vaginaal toucher, dus daar moet ik het donderdag even over hebben.........misschien wil ze het een keertje doen terwijl er nog niets aan de hand is...........klinkt misschien heel stom, maar dan ik het misschien ontspannen opvangen.............

Maar verder dus nog niet zo nagedacht, betere struisvogel politiek of gewoon nuchter, ik weet het niet.........het heeft geen zin, dus doe ik het niet........hahahaha!!!

Nou, ga lekker van je ventje genieten, dan sla ik nog een doos met tompoucen achter over.....................

Kus!!!

Hey Rimke,

Oh heerlijk een doos tompoucen, jammie. Onze ventje ligt alweer vanaf half 3 te tukken dus ik ben aan het stofzuigen, bah. Ja je hebt gelijk hoor, rust en regelmaat, ik ben helemaal om. Ik vond het eerst maar onzin, maar het is helemaal goed.

Joh dat is toch niet raar om te vragen, lijkt me juist een goed idee, misschien valt het je dan wel enorm mee en hoef je er niet meer tegenop te zien. Ik heb tijdens  mijn bevalling wel heel veel aan de yoga gehad. Ik kon mezelf best goed ontspannen en dat heeft mij samen met het op de juiste manier ademen erg geholpen. Dus door je neus in ademen en rustig dubbel zo lang uitademen, ha ha................

Komt vast helemaal goed, dikke kus!
April

Hoi meiden,

Wat een gezellige boel was het hier opeesn vanmiddag !!!!

Rimke, haha tja het hondje moet ook mooi zijn he !!! Het is een engelse cocker spaniel..wit met zwart. Lekker bij de prenatal geweest en de klossen en po in huis gehaald, spannend he meis !!! Verdorie, wel balen van die broek, nu kan je morgen weer terug pffff

Bieb, jaaaaaa, eindelijk !! Meisje wat was ik nieuwsgierig. ZO te leen hebben jullie je kostelijk vermaakt en heb je lekker in de belangstelling gestaan !!!! Wel leuk he, al die aandacht een keertje voor jou. Bijna is het zover......nog een paar nachtjes slapen. Zal die dag veel aan je denken want mn ex gaat ook trouwen op die dag, dus zit dan ook in het stadhuis en in de kerk !!!!!

Sterretje, miste je al lieverd ! Lekker ff het hele weekend weg geweest ! Waar ben je geweest ? Misschien had je dat al verteld maar, dan heb ik eroverheen gelezen.......

Linnie, nou die kleine drol wordt verwent he !!!! Morgen idd beter weer dus das mooi...naar buiten met die hap !!!! Wat je blurp betreft, tja heb geen idee eigenlijk. Hou je maar vast aan rimke, die heeft er nog enigzins verstand van en anders ga je gewoon ff langs bij de ha, ben je misschien wat meer gerustgesteld ......X

April,   he meisje, wat leuk daar was je weer !! Wat fijn dat je ventje het zo goed doet. Snap wel dat je hier nu wat minder bent, komt vanzelf wel weer. Geniet maar lekker van die uk ! Mis je wel hoor hier ...was zo aan je gekwebbel gewent toen je verlof had. Nu met het mooie weer merk je ook dat de rest er minder is, dus je bent niet de enige......

Ik heb het gevoel dat ik iets vergeet maar, weet ff niet wat...haha beetje wazig he. Nou mn ongi was na 2 1/2 dag  weer helemaal foetsie dus das mooi, lekker snel !! Over een paar daagjes dus weer druk aan de klus want, heb me aan een deal met rimke te houden he hahaha. Ga heeeeeeel erg mn best doen. Kom je persoonlijk die test laten zien tussen het puffen door ..........

Liefs happy

Terug
Bovenaan