KLUSBABES 29 !!!!!!!!!!!!!!!!!!

Goeiemorgen meiden,

Nog ff voordat we de deur uitgaan ..........

Jacq, wat knap joh, bijna 6 kilo kwijt !!! Ben trots op je....ik moet er ook weer aan geloven maar het lukt ff niet, ach komt wel weer. Hou vol he meisje !

Linnie, lekker gegeten gisteren !! Haha en nu lekker stinken naar de knoflook....

Rimke, wat een mooie buik, lieverd

Bieb, hoe is je weekend ??????????

Buuf, ik heb sher gisteren nog gesproken en ze baalt wel ! Nu is ze al weer druk op zoek naar iets anders, hoop voor haar dat het snel lukt ! Hoe gaat het met je ? Denk aan je .....X

Meiden, fijne dag allemaal
Knuf happy

Hoi!!!!

Phoebe: wat een naar nieuws van je oma, het zat er aan te komen maar het blijft altijd treurig he! Goed dat je nog even bent gegaan meisje! Heel veel sterkte!

Jacq: al 6 kilo kwijt! Wauw! volhouden he? Hoe lastig ook, al is het maar om aan de gyn te laten zien...............en dat rijmt!!! Is het gelukt met de terranium?

Bambi: Wat vervelend dat Lois zo onrustig is overdag? Krijgt ze misschien teveel prikkels? Kan ook nog..................of ze is gewoon te nieuwsgierig en wil alles zien! Of ze is aan het regelen.............ach, klein moppie...........hou vol meis!!

Linda: hahahaha, veel knoflook gegeten? Wat voor restaurant waren jullie? Lekker hoor!
En toen nog even met je familie zitten kletsen, hartstikke leuk toch!
Geniet van je dag!!

Bieb! En????

Happy: zoef..............................hahahahaha! Geniet van je dag lieverd!!!

STerretje: hoe was het strand?? Lekker gewandeld met je kleine meid?

Nou, Fons is weer vertrokken, ik heb mwah geslapen, maar kon dus slechter. Fons is woensdag weer terug. Vanavond ga ik met wat meiden naar de film en naar wat ik net begreep ook wat eten............ach, altijd wel gezellig, maar ben veranderd in een huis mus. Ga mezelf wel dwingen om te gaan, want anders zie je niemand meer he?

Gister bij schoonmoeder was gezellig, maar wel heel vermoeiend op de een of andere manier..........
Dus ik ga zo eerst even lekker lang onder de douche staan, comfortabel kloffie aan, dan even stofzuigen enzo en dan de hele middag op de bank hangen! Hoera!!!!

hey meiden

wat een rust hier zeg

rimke: dus wel iets geslapen vannacht meid, en het was vermoeiend gisteren op de verjaardag, en fons is alweer vertrokken,
voor vanavond veel plezier met het eten en bij de film, naar welke film gaan jullie??

het is hier een zootje takkeweer blegh ik heb nergens zin in en ik ben mega moe, ik heb vannacht heel slecht geslapen maar ja dan ga ik er vanavond lekker vroeg in haha

xxx linda

hoi meiden,

aah heerlijk me meisje slaapt hahaha. ach ze heeft zo derwakkere momenten in de ochtend en avond, maar soms ook smiddasgs en dat slokt veel tijd van je op.   Maar het gaat goed en ze groeit goed. ze in nu 3+3 wk oud en is nu in 3 wk 700 gr gegroeid.
heb vandaag een pyama dag, toch vies weer om te wandelen.
gisteren avond heerlijk 2 wijntjes op, zijn op visite geweest bij schoonzussie en lois was heerlijk zoet. sliep lekker en na haar fles ook weer. af en toe echt een voorbeeldig meisje, alleen thuis niet hahahah.

jacqy meid wat goed al bijna 6kilo. hier moet ik binnenkort ook maar eens aan de lijn. weet alleen nog niet of ik daar momenteel de energie wel vooe heb.

rimke heel veel plezier bij de film, lekker er nog even uit.

linda lekker uit eten geweest, heb ik ook wel zin .

happy ......................zag je vliegen

verder erg rustig hier o het forum, das mooi , heb ik ook minder bij te houden.

sterretje.....jij doet toch babyzwemmen, maar dat mag bij jullie dan vrij snel...heb ff opgezocht op de site van ons zwembad en daar staat vanaf 3 maanden... dan is het herfst, ik wil in de zomer.....of kan het ook eerder?? ff vragen hoe dat bij jullie zit hihihi

april hoest met jou ventje..? doet ie het nog steeds zo lekker ?

Lois is soms echt een driftig weiffie. vooral als ze honger heeft. dan knort ze als een varken hahaha en der mondje open en dan lach ik rot. en dan een spuugdoek voor doen hahaha. dan maait ze met der handen. en dan snel de fles erin . soms dan slaat ze hem van gulzigheid uit der mond. ...zelfde met der speen.. Een pittige dame dus en sterk dat ze al is... legde haar gisteren ff op haar buik opons bed, draait ze naar der rug....ik dacht...das toeval...dat kan niet...ik riep me man...en leg haar weer op haar buik....en hup nog een keer naar der rug... 3 weken oud he....wat een meid...
ben super trots op haar.....

ga er weer vandoor.

xxx bambi

jemig.............zondagstilte..........

Bambi: ach een lekker driftig grietje dus! Beetje pit kan geen kwaad toch!

Ik ben foetsie, naar de film en een hapje eten, tot later!!!!

He meiden!

Bambi, lekker druk en ster meisje hebben jullie zo te lezen! Heerlijk hoor, snap best dat je trots op haar bent!

Rimke, fons weer weg helaas... is dit de laatste keer dat hij echt weg is? Hoop trouwens voor jullie dat het volgende week mooi weer is met de bbq! Want dit weekend is echt triest!

Lin, lekker gegeten zo te lezen! heb vaak dan ook zo'n gore smaak in mijn mond! hihi

Phoebe, hoe is het met je meis? Al bedenkt wanneer de begravenis/crematie is? Denk aan je hoor!

Happy, was weer zoef!!! haha

Hier gaat het lekker maar niet heus. Heb echt al de hele dag bonje met tom. En ik doe echt niets verkeerd! Ach.. hij zoekt het maar even lekker uit!

Fijne avond!

liefs JAcqy

hey meiden

bambi: een pittige tante is het al dus die lois hahaah, en tuurlijk ben je trots op je kleine meid, en ze heeft zich al omgedraait dat is erg snel zeg hahah

jacqy: de hele dag al bonje met Tom dat is niet zo mooi, dat heb je wel eens he dat jij niks verkeerd doet maar dat het echt aan de man ligt die het niet wil toegeven haah, hopelijk draait ie vanavond nog bij

rimke; heb je een gezellige avond gehad, en hoe was de film?

zo me vriendin is net weg we hebben chinees gegeten en daarna yathzee, en ik heb wederom weer verloren hahaha, ik ben daar niet goed in hahaah

meiden fijne avond en morgenochtend lees ik weer bij, en morgenavond lekker het huis versieren met allemaal slingers en ballonnen, en dan dinsdag is het groot feest jeetje zeg dan wordt ie alweer 3 jaar, zucht het lijkt wel gisteren

fijne avond meiden

xxx linda

Terug
Bovenaan