KLUSBABES 29 !!!!!!!!!!!!!!!!!!

He lin,

ach... weer eens verloren? haha als het maar gezellig was toch? En lekker chinees gegeten! Heerlijk hoor!
En joey word alweer 3 jaar! Jeetje zeg, gaat hard dan he!

Heb inderdaad al de hele dag bonje met m. Hij doet nu wel weer normaal, maar ik heb het er dan echt helemaal mee gehad, en heb dan eigenlijk geen zin meer om aardig te doen! hihi, is dat gemeen?? Hebben gelukkig niet vaak bonje!

Truste!

Liefs Jacqy

goeiemorgen meiden

jacqy; haha dat heb ik dan ook hoor als tom boos is dat ik daarna geen zin meer heb om lief te doen hahaha

nou weinig nieuws hier te vertellen, ik ben er vanmiddag nog eventjes

xxx linda

Ola lieverds,

Zo weer een drukke dag zeg. De hond zit nu bij de kapper ! Moet haar om twaalf uur weer halen, is toch ook nog wel klein half uurtje rijden. Heb haar vanmorgen om acht uur al gebracht. Boodschappen ook al gedaag en mn rundvlees staat te pruttelen, jummie.

Jacq, is de ruzie alweer over ? Ik kan dat ook niet hoor, dat opeens weer geoon doen. Ik probeer het wel altijd goed te maken voordat ik de deur uitga.....

Rimke, hoe was je avond meisje ? Beetje geslapen ?

Bambi, lekkere pittige dame dus, heeft ze van haar moeder haha. Wees maar lekker trots op je meisje hoor !!!!!

Linnie, morgen feest, tjonge 3 jaar alweer.....wat krijgt ie voor zn verjaardag ?

Bieb, en en en en en ?????????

Tot laters, liefs happy

Ha meiden!

Wat een rust hier zeg, het wordt bijna saai.................
Heb ik verlof........

Linnie: druk met de voorbereidingen van Joey verjaardag morgen! Leuk hoor, dat die kleine krummel al weer 3 wordt...........alvast heel veel plezier! Gelukkig is het morgen wel wat beter weer, dan kun je lekker buiten gaan zitten met de visite!

Jacq: is je ruzie al weer bijgelegd.............whahahaha! Volgens mij heeft elk stel van zulke perioden af en toe.........gewoon irritatie........lekker in zijn sop laten gaar koken dus!

Happy: Je hebt het weer druk meis, en de hond bij de kapper, whahahaha!! Wat voor hondje is het?

Nou, film gister was gezellig, alleen de film zelf...........tja. We waren naar mama mia! en ik vond het niet zo wat, die muziek was natuurlijk wel heel leuk en erg goede rol van Meryll Streep, maar het verhaal ansich stelde niet vreselijk veel voor.........
Daarna lekker gegeten en ik was om 23 uur thuis. Toen nog even met fons zitten sms-en en toen mijn slaappil genomen. Heb er wel wat op geslapen maar was ook nog wel veel wakker hoor, maar dan kort........dus al met al een redelijke nacht.
Vandaag moet ik echt boodschappen doen, want de koelkast is leeg. En ik wil nog heel even naar de prenatal. Ook moet ik eigenlijk even stofzuigen...........we zien wel wat er van komt!
Tot later!!!

Hoi Meiden,
We zijn uiteindelijk het hele weekend weggeweest en gisteravond pas thuis gekomen. Ik vertel later wel hoe het was en dan lees ik ook bij. Ik dacht ik meld me iig voordat jullie me als spoorloos opgeven.
Ik moet dadelijk naar de tandarts voor die vulling en fo'to's. Ik hoop dat er niet meer zit.
x sterretje

Phoebe; gecondoleerd met je oma….Komt toch evengoed hard aan, ook al was ze al 87. Sterkte meis

Bambi; steek jij eerst maar tijd in je gezinnetje, de rest komt later wel

Rimke; weer zo een mooie foto

Jacqy; 6,9 kilo kwijt Goed hoor! Ga zo door

Happy; toch een echt ongi, helaas

Rimke; wil je voor mij nog eens pendelen? Bianca Dijkman 1-9-1973

Sterretjea; al bij tandarts geweest??

Ja hoor, het is gebeurd. Ik had zaterdag dus mijn feestje!!! ik was gewoon lekker aan t werk, wel in mijn achterhoofd dat het die dag wel eens kon gebeuren. En toen rond half 12 kwam mijn vriendin binnen, even kletsen. En toen kreeg ik envelop met foto erin, achterop stond, ontsnappen is niet meer mogelijk, nu begint je vrijg.feestje, je wordt omgekleed en je moet mee komen, en oja, zij waren de baas haha, En toen liep ze naar achteren , dus ik loop mee, en daar komen al mijn vriendinnen, zussen, nichtjes binnen. Werd er helemaal emotioneel van haha, kreeg tranen in mijn ogen. En mijn collegas zaten in het complot. IK kreeg een wittte jurk aan, roze hemdje eroverheen, roze legging, een gouden kroontje en gekke handschoenen. Ze hadden een busje gehuurd. We gingen dus boerenspelen doen, erg leuk, allemaal verschillende spellen bij een boerderij. Hadden per tandem een fietstocht gedaan. Kwamen nog enge mannen, dus wij snel wegvluchten. Dat duurde tot half  6 ofzo, daarna terug naar ons dorp, schoonzus ging naar huis, want moest vroeg op. Daarna de meesten omgekleed en beetje opgetut. Lekker gegeten bij Griek. Ik moest maaltijd verdienen door onze borden uit te serveren haha. ook kreeg ik boekje waarin ik min. 30 tips van mannen moest verzamelen met gouden huwelijkstips. Naarmate de avond vorderde werd t vreemder en vreemder die tips natuurlijk. En kreeg een mandje met heleboel flesjes drank, moest ik verkopen om de taxi te verdienen. Maar we hadden een aanbieding, 1 flesje 1,50 en 3 voor 5,- haha. Na t eten gingen we dus stad in, bleven met 4 over, begonnen met 10 meiden (5 meiden konden er sowieso niet bij zijn die dag). en rond 03.45 was ik thuis. Ben nu nog moe haha. En alle flesjes waren op haha. vond t dus erg leuk!!!!
Vriendje had ook feestje, was gaan waterskieen en s avonds stappen. Was allemaal erg geslaagd dus. Mijn office manager zat dus in t complot en had haar gelijk sms gestuurd met 'jij bitch!"haha. Mijn vriendin had haar gelijk gebeld nadat ik daar contract had getekend, en gelijk dit doorgeven. Wel leuk hoor
Het voelde toch ook wel raar dat iedereen voor mij kwam, en dat ik t middelpunt was

Dames, nog een paar dagen en dan ben ik getrouwd!!!!

De komende dagen nog wat puntjes op de i, maar t meeste is geregeld

Ben ook lekker aan t klussen,toch vakantie dus kan ook tussendoor (wel weer eerst spoelen)

Maar ga nu weer stoppen, computer nu met laptop vriend, maar mag overdag eigenlijk niet internetten met zijn laptop. Althans, dat wil hij niet

dames tot later!!!

hey meiden

rimke; wel een gezellige avond gehad gisteren, en lekker gegeten, dus je was naar mama mia, ik weet niet datlijkt mij geen film voor mij hahaha
en toch weer niet optimaal geslapen he dat is toch echt balen,

sterretje: ik miste je al van het weekend maar jullie zijn lekker weggeweest waar naar toe?

bieb: dus je cheffin zat in het complot wat ontzettend leuk zeg, en het is dus een geslaagd feestje geweest, wel allemaal hele leuke ideetjes zeg hahaaha, en nog effe dan ben je getrouwd meid,

happy: is de hond weer helemaal mooi geknipt,? tja ook honden moeten naar een kapper toe haha

Joey krijgt van ons een hele grote vrachtauto met een tractor en een Duplo Vliegveld en een duplo tankauto dan kan het wel weer hahaha

ik ben er later nog eventjes meiden, ik had laatst toch over die soort blurp in me borstkas tussen me borsten ik heb het nu ook weer veel heel erg vreemd allemaal, ik wordt als dat gebeurd er een beetje raar van en dan is het weer over, ik ben gelijk bang dat me aderen lekken ofzo of dat me aorta op knappen staat, ik heb het ook al eens tegen de ha gezegd maar die wist het niet haha, maar ja zal wel weer over gaan voordat ik een jongentjes ben

Terug
Bovenaan