Ja hoor, het is gebeurd. Ik had zaterdag dus mijn feestje!!! ik was gewoon lekker aan t werk, wel in mijn achterhoofd dat het die dag wel eens kon gebeuren. En toen rond half 12 kwam mijn vriendin binnen, even kletsen. En toen kreeg ik envelop met foto erin, achterop stond, ontsnappen is niet meer mogelijk, nu begint je vrijg.feestje, je wordt omgekleed en je moet mee komen, en oja, zij waren de baas haha, En toen liep ze naar achteren , dus ik loop mee, en daar komen al mijn vriendinnen, zussen, nichtjes binnen. Werd er helemaal emotioneel van haha, kreeg tranen in mijn ogen. En mijn collegas zaten in het complot. IK kreeg een wittte jurk aan, roze hemdje eroverheen, roze legging, een gouden kroontje en gekke handschoenen. Ze hadden een busje gehuurd. We gingen dus boerenspelen doen, erg leuk, allemaal verschillende spellen bij een boerderij. Hadden per tandem een fietstocht gedaan. Kwamen nog enge mannen, dus wij snel wegvluchten. Dat duurde tot half 6 ofzo, daarna terug naar ons dorp, schoonzus ging naar huis, want moest vroeg op. Daarna de meesten omgekleed en beetje opgetut. Lekker gegeten bij Griek. Ik moest maaltijd verdienen door onze borden uit te serveren haha. ook kreeg ik boekje waarin ik min. 30 tips van mannen moest verzamelen met gouden huwelijkstips. Naarmate de avond vorderde werd t vreemder en vreemder die tips natuurlijk. En kreeg een mandje met heleboel flesjes drank, moest ik verkopen om de taxi te verdienen. Maar we hadden een aanbieding, 1 flesje 1,50 en 3 voor 5,- haha. Na t eten gingen we dus stad in, bleven met 4 over, begonnen met 10 meiden (5 meiden konden er sowieso niet bij zijn die dag). en rond 03.45 was ik thuis. Ben nu nog moe haha. En alle flesjes waren op haha. vond t dus erg leuk!!!!
Vriendje had ook feestje, was gaan waterskieen en s avonds stappen. Was allemaal erg geslaagd dus. Mijn office manager zat dus in t complot en had haar gelijk sms gestuurd met 'jij bitch!"haha. Mijn vriendin had haar gelijk gebeld nadat ik daar contract had getekend, en gelijk dit doorgeven. Wel leuk hoor
Het voelde toch ook wel raar dat iedereen voor mij kwam, en dat ik t middelpunt was
Dames, nog een paar dagen en dan ben ik getrouwd!!!!
De komende dagen nog wat puntjes op de i, maar t meeste is geregeld
Ben ook lekker aan t klussen,toch vakantie dus kan ook tussendoor (wel weer eerst spoelen)
Maar ga nu weer stoppen, computer nu met laptop vriend, maar mag overdag eigenlijk niet internetten met zijn laptop. Althans, dat wil hij niet
dames tot later!!!