KLUSBABES 29 !!!!!!!!!!!!!!!!!!

zo, ik ben begonnen met bijlezen.

Allereerst phoebe: gecondoleerd meid. ik wens je veel sterkte en kracht in deze periode.
@happy: je bent weer druk bezig. trouwens ben je niet aan de haven. daar komt vandaag die cruiseboot die daar als hotel komt.
@bambi: ik had t consultatiebuteau gebeld. het mag vanaf 6 weken, maar liever iets later. Maar onze meisjes zijn sterke dames en in de zomer geboren, dus dat moet geen probleem zijn.
Trouwens gek he. Ik lees bij jou t zelfde als wat wij hadden. De eerste weken sliep mevrouw lekker, maar later moest ik ook regelmatig met haar rondlopen.   Soms kan ik haar na 15 min. in bed leggen, maar soms wordt ze na 15 min. wakker. Leuk om te lezen dat ze goed aankomt.
@jacqy: wat goed zeg van die 6 kilo. En nog bezig met t ter....
@linda: ik kan me voorstellen dat de tijd vliegt. Ik herken mijn meid nu al bijna niet meer terug als ik naar de beelden van de eerste week kijk, laat staan hoe dat voor jou moet voelen.
En een leuk weekend gehad zie ik.
@rimke: druk weekend gehad, maar wel gezellig. Alleen jammer dat je niet goed geslapen hebt.

ik lees even verder

Haha rimke, ik heb hem een mep verkocht !!!! Ik ga vanaf morgen aan het fietsen en dat blijf ik doen.......totdat ik erbij neerval !!! Voel me zeeeeeeer vereerd dat ik je mag komen storen haha

April, ach had het ook niet verwacht. Heb er eigenlijk helemaal net bij stil gestaan. Nu weten we iig dat het niet zo is en kunnen we er weer tegenaan

Sterretje, nee ik ga wel kijken als de boot op zn plekje ligt, is hier vlakbij

Moet nu echt weer de keuken in.......eet smakelijk meisjes !!!

@bieb: hahaha toch je feestje gehad. Was dat nou toch op die dag van die verjaardag?
Nog 4 dagen, spannend. Ook leuk dat ze je bazin toen meteen gebeld hebben. Ze zullen dus ook wel in spanning hebben gezeten.
@linda: Oh zo te horen wordt de kleine man verwend. Ik ben benieuwd wat hij van de cadeaus vind.
@rimke: vergeten te reageren op je mooie buikje. Ik durf niet te zeggen of hij groter is geworden. Dat zou je met een meetlint eens bij moeten houden.
@happy: de hond lekker naar de kappr.
@april: wat fijn dat jullie kleine man zo goed doorslaapt. Bij ons gebeurt t slechts incidenteel. Meestal wordt ze 1 keer wakker per nacht. En zo te horen komt hij ook goed aan. En heb je nog steeds kraamvisite?

hey stelletje kletsbabes haha

rimke; bedankt voor de geruststelling over me blurp hahaha het zal ook wel niks wezen hoor, ik heb altijd van die vage dingen, en je hebt je onderzetters en po al binnen, en bij de prenetal geweest balen dat die broek niet paste, hopelijk mag je hem morgen wel even ruilen, en wat die bevalling betreft daar moet je ook niet te hard over nadenken meid

happy: ik zag dat je had getest en dat ie negatief was dat is balen meid, je lichaam zit wel raar in elkaar zeg de afgelopen 2 maanden, maar we blijven positief

april: zo je ukkepuk groeit lekker zeg, alweer 5 kilo nog effe en hij haalt joey in haha die weegt 13 kilo hahaha, en hij slaapt al 1,5 week door dat is heerlijk, ik ben blij dat alles goed gaat meid

ik heb mega zere borsten en een mega krampen en pijn in me baarmoeder pfff, soms denk ik dat ik op dag 7 al me ei heb gehad die dag moest ik me laatste pillen nemen, en ik had toen een lage temp, en nu is ie nog steeds hoog, tenminste hoog 36,7 maar goed dat lijkt me niet dat ik zo vroeg al me ei heb gehad ik verwacht door de pijn enz, me eitje binnenkort

xxx linda

@rimke: ik zag dat je weer medisch advies was aan t geven. Hahaha, ik vind t wel fijn moet ik zeggen. T is toch fijn om t aan iemand te vragen die er verstand van heeft.
@april: ja, t is idd raar dat je er nu minder bent, maar ja dat geldt ook voor bambi en bieb. Het was toch anders toen we allemaal verlof hadden. Dus ik kan me voorstellen dat rimke t nu af en toe een beetje saai vindt.

En toen was ik t kwijt.

Ik ben bij de tandarts geweest en ik had blijkbaar geen gaatje, maar vuil rond  mijn tandvlees??? Nou, als ik wat voelde moest ik t de volgende keer doorgeven. Ja, ik moet nog eens terug komen. Na de bevalling is een vulling eruit gevallen. Toen is er ook een stuk tand afgebroken. Nu heeft hij dat niet in 1 keer "gevuld", want daar is t te groot voor. Ook heb ik om een facing gevraagd, dus die krijg ik dan ook.

En we waren t weekend naar Oostende. We hebben zaterdag heerlijk aan de boulevard gewandeld. Ik moest 1 keer terug naar t appartement, omdat de kleine honger had. Westende is echt een plaats voor gezinnen met kinderen. Het was vol met kinderwagens en kids.
Zondag zijn we naar een buitenluchtmuseum geweest. De kleine moest even huilen, maar viel vervolgens in slaap en is pas in de auto weer wakker geworden. We waren heel tevreden hierover, alleen jammer dat t weer niet goed was. En 1 tip: neem je draagdoek mee als je met baby naar t strand gaat. Ik was t vergeten, dus heb alleen aan de boulevard gewandeld.

@linda: wat vervelend van die pijn. komt dat van de medicijnen?
@happy: hou t toch even in de gaten. je hebt toch midden op de dag getest en misschien nog wat vroeg?
@rimke: terug naar prenatal, al is t voor 10 euro.
@april: bij jou gaat t gewicht ook snel. Ik ben weer terug op mijn oude gewicht, maar mijn lichaam is ook nog niet de oude. Ik moet buikspieroefeningen gaan doen denk ik. mijn buikje is eigenlijk t enige wat nog niet in orde is en bij jou?

He Sterretje!

Fijn jou ook weer hier te zien!
Wat heerlijk, dat weekendje weg, zo lekker spontaan! Is heerlijk dat dat nog kan toch? Balen van je draagdoek, met een kar over het strand is het idd niet...............maar goed, de boulevard is ook leuk!
Hoe dat het meisje het verder? Ze klinkt zo, met dat weekendje weg wel heel zoet!
Leuk hoor!

Knap wel dat je al bijna weer op gewicht bent! En dat buikje komt ook wel goed joh, en anders niet!!! Je hebt er iets prachtigs voor terug gekregen............

Oe, krijg even een voetje in mijn handen geduwd.........zo leuk is dat!

Ik ga heel even afwassen ben later weer terug!

Terug
Bovenaan