KLUSBABES 29 !!!!!!!!!!!!!!!!!!

O ja, mn eten was heerlijk hoor !!! Ik had rundvlees voor 2 dagen gemaakt dus morgen lekker ook nog, jummie..........

Morgenochtend komt de kapster, ga ik weer iets lichter, wel leuk nu met het zonnetje en een lekker kleurtje !

Meiden, wie mis ik hier nou allemaal al een tijdje ? Ik mis anoes, is die misschien op vakantie ? Klaasje, pipje komt nog af en toe ! Kruimeltje al heel lang niet gezien, reneetje poosje niet geweest..........

Nou, pip en kruimel mis ik idd, ben zo benieuwd hoe het zo vergaat!
ANoes is volgens mij op vakantie.
Phoebs heeft het altijd druk, maar die komt regelmatig even hoi zeggen!
Klaasje is nog niet al te lang geleden ook langsgeweest.
Reneetje hebben we ook deze maand nog gezien..........
Verder?

Ach het is ook vaak te mooi weer op te computeren, maar ik zit natuurlijk vrij veel thuis............net als linnie, en dan mis je het gewoon een beetje.........hahahaha!!!
Er komt bij ons ook vast een tijd dat we er minder op zullen zitten, is ook niet erg..........
Wanneer moet je van de week werken? Of ben je veel vrij?

Ben benieuwd hoe het met het huis van anoes is. Pipje komt gelukkig af en toe nog ff langs wapperen en zou graag kruimeltje ook nog af en toe zien . Reneetje heb ik dan net gemist en klaasje had haar nod tegelijk met mij dus had haar nog wel verwacht ! Tja, zo gaat dat idd he........je kan mensen niet dwingen en misschien zijn wij hier ook straks nog maar af en toe te vinden...je waagt het niet hoor hahahaha. Moet van de week gewoon weer vier dagen werken maar dat geeft niet hoor, heb er wel zin in. Ik zeg altijd dat ik een werledbaan heb en het komt maar zeer zelden voor dat ik met tegenzin naar mn werk ga, gelukkig !!!!   Morgen nog vrij en woensdag begint voor mij de werkweek weer........Vrijdag ben ik wel al vroeg klaar, om drie uur ! Dan ga ik richting stadhuis en daarna naar de kerk want dan gaat mn ex trouwen. Wij gaan nog heel leuk met elkaar om dus ga ff kijken. ga s avonds niet naar het feest want die familie kijkt me met de nek aan ( vraag me niet waarom ). Ik weet hoe ik ben daar ga ik me aan irriteren en dan flap ik er weer wat uit. Kan ik niet maken, het is hun dag ! Dus ga naar het stadhuis en de kerk en dan weer naar huis ..........Moet op de een of andere manier altijd huilen bij een trouwerij maar, ga nu echt proberen om dat niet te doen. Ik hoor de mensen al zeggen, kijk die ex heeft het nog moeilijk want die zit te huilen whahaha..........

Wat grappig dat je nog met hem omgaat!
En uitgenodigd wordt voor zijn bruiloft.
Ach, het is ook anders, jij hebt nu ook een goede relatie dus dat is anders dan dat je nog alleen zou zijn toch? Wat achterlijk van die familie dat die zo reageert! Heb jij het destijds uitgemaakt of zo, dat ze nog steeds diep gekwetst zijn??
En van de week toch nog best wat werken, ach, het is ook pas maandag, ben compleet het tijdsbesef kwijt, whahahaha!! Is toch leuk, dat je met zoveel plezier naar je werk gaat!
Heerlijk toch!

Wij gaan donderdag dus weer naar de VK, het bevallingspraatje enzo. Ik zit al wat dingen op papier te zetten die ik wil vragen en die ik belangrijk vind tijdens de bevalling......hahaha! Dan weten ze dat, ik hou nl niet zo van mensen die mij overdreven gaan lopen toeschreeuwen dat ik moet puffen, dan ga ik nl slaan. Mensen zeggen dat je dat niet hoort als je aan het bevallen bent, maar ik vraag het me af! Whahahaha!!!!

hey meiden

sterretje: naar oostende geweest dus, lekker hoor, en inderdaad jammer dat je je draagdoek niet mee had, want met de wandelwagen in het zand dat loop niet hahaha, en waarom zou je niet een leuk weekend hebben met je kindje tuurlijk kan dat nog gewoon

rimke; ik vind het ook wel lekker dat je veel dingen weet op het gebied van het menselijk lichaam we vragen gewoon jouw om raad, en donderdag weer naar de vk en dan ga je vragen stellen je hebt gelijk

happy: haha naar het trouwen van je ex, ach waarom niet als jullie goed met elkaar omgaan, maar ik vind het wel grappig haha

Die pijn in me baarmoeder die ik heb komt van de clomid, maar de ene maand is het erger dan de andere maand en nu is het vrij heftig, en als ik nu ga klussen wat ik evengoed wil vanavond is de kans groot dat we moeten stoppen van de pijn, maar ja dat zie ik wel, Ik zit nu op dag 13 en meestal is me ei zo rond dag 18,19 dus dat kan met de pijn die ik heb wel kloppen ach ik blijf positief

Zo het huis is versierd de kadoos gaan asl wij op bed gaan op de tafel zodat ie morgenochtend helemaal gek wordt hahaah

meiden ik ga stoppen ik ga nog effe rustig in de bank zitten want ik heb veel teveel drukte in me lijf
fijne avond meiden en morgenochtend lees ik nog effe bij

xxx linda

Waardeloos dat je daar zoveel pijn van hebt he? Maar goed, als het een mooi eitje opleverd......................doe maar rustig aan!

Teveel onrust in je lijf is niet goed meis, even lekker op de bank idd en ontspannen!
Veel plezier met de verjaardag morgen, en geef je kippenboutje een knuffel van me!

Kus Rimke

Terug
Bovenaan