KLUSBABES 29 !!!!!!!!!!!!!!!!!!

Sterretje, klinkt erg gezellig jullie weekendje, voor het eerst als gezinnetje op vakantie !!!! Jullie meisje klinkt voorbeeldig ............jammer van je draagdoek haha zie je al gaan met de wagen over het strand. Weer wat geleerd he .....zo kom je vanzelf overal achter !!!

Linnie, wat vervelend dat je zoveel klachten hebt meisje. Wil idd net als sterretje vragen of dat door je medicijnen komt ? Krijg je het druk morgen ?

xxx

@rimke: We waren zelf ook wel blij dat dit toch nog blijkt te kunnen. En de kleine is idd heel lief. Het is dat ze soms moeite heeft met in slaap vallen en dat het met bv soms nog onduidelijk is wanneer ze de volgende voeding vraagt, maar behalve dat is ze heel rustig en vrolijk.
En jij hebt alweer een voetje in je hand, haha. lief he.
die buik dat komt idd ook weer in orde en anders idd niet hahaha.
iemand anders vroeg t al, maar ik ben ook benieuwd naar t antwoord. Vanaf wanneer gaat Fons de korte vluchten doen?

Hahaha, jullie met jullie boten! Hij is inderdaad wel indrukwekkend om te zien hoor! Zag het net ook op de nationale televisie!

Sterretje: Fons gaat komende zondag nog een keer naar Atlanta en ws is dat de laatste vlucht en gaat hij dan op de grond werken....hoera!
Hoe is het met jouw pols trouwens?? Gaat het wat, kun je het rust geven?

Linda: Nu al klachten van de pillen...........pfffff! ik hoop dat het verder mee gaat vallen en dat er een heel mooi eitje van komt.........en dan nog een mooi zaadje! Misschien was je eitje wel vroeg meid, kan natuurlijk............maar jullie hebben toch gezellig onder de douche gestaan van de week?

Happy: ik baal echt een beetje, had nog een soort van hoop voor je............ben blij dat je je mannetje een klap van me gegeven hebt!

Bieb: ik ga vanavond nog een keer voor je pendelen. Goed?

Nou, ik heb mijn toetje ook op, stuk kwarktaart.................het gaat helemaal mis hier! Whahahahaha!!!!

Dat is idd fijn. Maar zou hij niet eerst korte vluchten doen? En nu blijft hij dus echt aan de grond? Dat zou super zijn. En wat de bevalling betreft. Ik heb geen inwendig onderzoek of ook maar iets wat er op leek gehad. En ook ik heb mijn hoofd in t zand gestoken en ik zou t nu nog eens doen. Niet omdat t me tegen viel, maar omdat t toch niet lijkt op je voorstelling.

Mijn pols, oeps. Nou, ik heb de brace om en verder. Tja, ik typ nu ook met 2 handen. Ik heb vooral last ervan als ik iets wil vastgrijpen, dus dat probeer ik te vermijden. Echter de kleine vastpakken zal wel moeten, dus dan zal ik de duim toch moeten gebruiken.
Ze roept me. Ik ga even kijken.

Rimke, haha kwarktaart als toetje, lach me suf om jou en wat er allemaal naar binnen gaat !!! Je meisje gaat vast en zeker van zoet houden !!!!!!!

Sterretje, heb het net gemist  maar er zal best een herhaling komen. Ga op zeker kijken als hij op zn plekje is ! Bijzonder gezicht he......ik heb gisteren een stukje op tv gezien van de binnenkant en toen lieten ze ook zien hoe ze hem gingen slepen. Wat een rekenwerk is daaraan vooraf gegaan zeg ...

Zit tv makelaar te kijken, lekker overal binnen gluren...tot de volgende reclame dames

XXX

Afgelopen, jammer hoor. Altijd leuk om overal binnen te kijken ! Ze waren op zoek naar een vakantie woning, hallelujah zeg, bijna 3 ton pfffff.Als wij dat erbij zouden nemen, moet ik droog brood eten hihi

Hahahaha!
Dat is dus ook mijn idee sterretje: zolang ik er niet te veel aan denk ga ik me er ook geen voorstelling van maken. Tuurlijk wil ik graag thuis bevallen, en er zonder kleerscheuren uit komen, en dat hoop ik ook voor ons meisje. Maar ja, je weet niet hoe het gaat.....
Hoe kan het dat ze bij jou geen inwendig onderzoek gedaan hebben? Ze moeten toch kijken of je volledige ontsluiting hebt of niet??
Ben trots op je dat je je brace om hebt! Dan kun je iig bepaalde bewegingen niet maken........klinkt mij toch als een soort slijmbeursontsteking in de oren, of een peesontsteking ofzo..............

Happy: was je eten lekker trouwens? Het klonkt namelijk zalig!!!! En je hebt net de boot gemist.............komt vast nog wel een keer in de herhaling inderdaad! Als je gaat kijken, kijk dan uit naar een vrouw met een baby en een brace om haar pols...........dat is sterretje!

Terug
Bovenaan