KLUSBABES 29 !!!!!!!!!!!!!!!!!!

hee meiden,

zag dat jullie je afvroegen waar ik ben gebleven. Ik lees nog trouw mee hoor.. Maar heb even wat afstand genomen tot ik ongesteld ben geworden of pos. test. merkte dat ik er erg veel mee bezig was en besloot even een beetje afstand te nemen. Moet zeggen heb nu naar mijn idee minder klachtjes.. Had vandaag of gisteren ongesteld moeten worden. Tot nu toe niets te bekennen. Morgen ochtend gaan we testen. me temp. is sinds mijn eisprong niet lager geweest dan 37.0 (basis temp. 36.8) en had uitschieters tot 37.4 en 37.7.. Weet niet of ik het al verteld had maar we hebben het ook mijn schoonmoeder verteld. Ze reageerde goed.. En vond het leuk.. Ook heeft me moeder het me zusje verteld ze vond het ook erg leuk.. Ze zit nog net niet te breien.. Morgen is ze jarig en komen ze terug van vakantie.. Morgen avond om 5 over half 11 komen ze aan en gaan we ze ophalen..

Ga verder ook niet egt reageren en terug lezen..   Alleen wat ik uit me hoofd

Zag dat linda 2 even langs kwam.. Hoe is het met  je meis.. Hoever ben je nou??

Tis een beetje een emo dag ook las ik.. Nou laat het maar lekker lopen allemaal.. knap je meestal alleen maar van op!...  

Rimke "waggelt" ook nog steeds rond.. Leuk dat je je jurkje nog steeds past. Hoe was  het feest van Fons?  

Linda:  Nog boodschappen gedaan? Dat laat ik aan me ventje over deze week.. Hij heeft  vaakantie..  

Bambi: Je meissie heeft een dipdagje.. ag bedenk maar zo dat gaat  allemaal wel  weer over!

uhm..  Bieb: Fijn dat je zulke leuke dagen hebt gehad.. En  het weer zat ook nog eens  mee..  En hopelijk hebben jullie ook nog een leuke huwelijksnacht gehad!! ..

Voor de rest kan ik me het allemaal niet meer herrinneren.. Ik blijf nog wel even rondhangen vanavond..  

xxx Mamoetje  

goeiemorgen meiden

nou ik heb getest en de meningen zijn verdeeld, haha ik zie een heel licht streepje als ik hem in het licht hou en tom ziet niks, me temp was weer hoger vanmorgen en ik ben net zo brak als het maar kan, een maandag ga ik nog een keertje testen denk ik, maar ik heb er nog steds een goed gevoel over erg he wat ik ben hahaha

mamoetje: een beetje afstand genomen meid, we missen je wel hoor meid, en leuk dat je moeder en schoonmoeder en je zusje leuk reageerde op jullie kinderwens

meiden ik ben er gelijk weer vandoor, want joey moet zo naar de chreche en ik moet me aardappelen nog schillen, ik ben er vanmiddag nog even

xxx linda

Ola meiden,

Ff kort want moet naar mn werk ......hier verder alles goed maar wel weer ff ouderwets druk pfffff

Linnie, oooohhhhhh spannend, test nog eens hihi....hoop het zooooooooooooooo. Rimke, hoe was je nacht ? Verdorie, gisteren was het weer niks he, lekker ff zitten janken, gooi het er maar uit ! Bambi, ach was ze zo aan het huilen lieverd ! Gelukkig heb je toch nog ff 2 uurtjes kunnen pikken   ......Meiden, fijne dag, de plicht roept weer !

Knuf happy

Hey meiden,

Bieb; Allereerst nog van harte gefeliciteerd! En wat zag je er mooi uit zeg, helemaal geweldig. Nu zijn jullie volgens mij lekker op reis, dus je leest dit hopelijk bij terug komst wel.

Rimke; Hoe is het nu met je? Gisteren nog lekker een filmpje gekeken? En moet je vandaag weer naar de Vk of heb ik het mis? Wel echt klote zeg dat je zo slecht slaapt. Ik hoop dat jullie kleine meid zich snel aankondigd.

Linda; Oh wat spannend zeg. Ik ga super hard voor je duimen oke

Mamoetje; Heb je al getest, ben benieuwd.

Bambi; Hoe is het met Lois? Ze wil overdag niet altijd slapen las ik. Groeit ze eigenlijk goed? En ja jeetje ik snap dat je geen zin hebt om te solliciteren, daar zou ik nu ook niet aan moeten denken.

Sterretje; Wanneer gaan jullie ook alweer op vakantie?

Nou hier alles prima hoor. Onze kleine vent groeit goed en heeft deze week zijn eerste prikje gehad. Hij heeft er volgens mij geen last van gehad. Ik mocht hem toen 24 uur niet inbakeren, dus heb ik een slaapzakje gekocht, dat ging eigenlijk wel goed. We gaan volgende week maar eens beginnen met het afbouwen, dus steeds een slaapje minder inbakeren, ben benieuwd.

Linda; Hoe ging dat afbouwen toen bij jou?

April

hoihoi,

linda whaa spannend!!!!!!!!!! je gaat toch zeker niet wachten tot maandag. doe maar zaterdag hahah dan kan je maandag weer hihih

happy zoef zoef. werkse.

mamoetje,geeft niks hoor een beetje afstand. hebben meer meiden een tijdje gedaan. spannend voor je meid. hoge temp.

april wat fijn dat alles zo goed gaat bij jullie. Ik moet straks naar het cb dus dan weet ik of ze goed groeit, denk het wel hoor. je ziet er veranderen en merk aan der kleren dat alles wat minder groot is. hahah kan namelijk niet wachten tot ze al die leuke kleren aan kan.

tja dat overdag slapen, soms gaat het prima en soms wil ze echt niet.
ze slaapt iig echt geen 18 uur per dag hahaha en ze is altijd veel langer als een uur wakker , dat is de tijd die ze wakker mag zijn tussen haar voedingen,
ach ze ziet er niet vermoeid uit.
nu ook ligt ze in de kinderwagen te slapen, maar ze moet altijd ff huilen.
als je als moeder dus meteen je baby oppakt, dan zal ze dus nooit gaan slapen. het lijkt lang als ze huilt maar was geloof ik nog geen 5 min. tuurlijk is het vervelend, maar kennelijk is dit haar manier.

gisteren b.v had ze om half 10 der laatste fles gemoeten. mevr was om 8 uur al klaar wakker. beetje kunnen rekken en om kwart voor 9 maar gaan douchen zodat ze ong om kwart over 9 der fles kreeg. een volle 120 opgezopen en als een blok in slaap.
omdat ze nu der laatste vroeger had wist ik zeker dat ze vanacht zal komen. /maar ze kwam heel laat om 5 uur pas. das wel lastig met het ritme van vandaag. heb net ff een half uur gerekt anders zat de volgende fles presies als we naar het cb moeten. nu hoop ik dat ze het volhoud.

xx bambi

xx bambi

Linnie!!!!!! Het zal toch niet waar zijn! Of wel natuurlijk! Fantastisch! Ik ga zo hard duimen dat dat streepje dikker wordt!

Bambi: tuurlijk, ik ben het met je eens hoor, sommige kindjes moeten zichzelf even in slaap huilen, is niets ergs aan. in principe willen wij het ook zo gaan doen. Wakker in bedje leggen, en dan 10 minuutjes laten huilen.................hopelijk gaat het gewoon werken, maar de aanhouder wint hoor, doe je harstikke goed!

APril: fijn dat de kleine man het zo goed doet! Dat dat inbakeren hem zo geholpen heeft is wel ontzettend fijn he! En zijn eerste prikken al gehad, wat gaat dat toch vlug!

Mamoetje: voor jou ook spannend meid, wanneer ga je testen?? Of lees ik daar nou over heen? Bevalt je nieuwe baan wat??

Happy zoef zoef, whahahaha!!! Werkze meid!!

Nou, vandaag naar de verloskundige, ben benieuwd hoor. Beetje onrustige nacht gehad vanaf een uur of 5, veel harde buiken en 1 (de eerste) serieuse voorwee, moest hem echt wegpuffen, maar ja, wat heb je aan 1 voorwee.............helemaal niets!
Verder een wat onbestemd gevoel in mijn buik, maar of dat mijn darmen zijn.........ik denk het wel...........ach moet toch gewoon afwachten, maar ik wil elk tekentje aanpakken in de hoop dat het begonnen is.............aan de andere kant, wil ik eerst nog wel even een nacht goed slapen.....................vannacht was weer huilen met de pet op...........what's new.............

hey meiden

ja het wordt zeker spannend hahah, die steken gaan nu meer richting baarmoeder maar het blijft dat het voornamelijk aan de rechterkant zit maar goed, misschien dat ik morgen stiekem nog een testje doe maar dat zie ik nog wel haha

april: de kleine groeit goed en je wil gaan afbouwen met inbakeren, Ik ging na 4 maanden proberen met afbouwen en inderdaad per slaapje , in het begin ging het bij joey niet helemaal meteen goed en ik deed de dekentjes heel erg strak om hem heen zodat ie toch een beetje het gevoel had, maar later ging het gelukkig goed, het is toch weer even wennen voor ze dat ze in ene weer los liggen zeg maar, succes meid en laat effe weten hoe het gaat, en ach hij heeft ze prikje gehad, gelukkig dat ie weinig last ervan had

bambi: misschien heeft lois gewoon niet zoveel slaap nodig dat kan, mijn nicht haar zoontje die sliep misschien een uur op een dag en voor de rest was die altijd wakker maar niet vervelend, het ene kind zegt het andere ook niet haha. Joey die houdt van slapen gelukkig want ik ook hahahaha

Rimke; heb je een beetje een redelijke nacht gehad? en ben je al bij de vk geweest? zo ja wat heeft ze over het slapen gezegd?

joey mocht uitdelen op de chreche en ze hebben foto's gemaakt zo mooi ik kreeg gewoon tranen in me ogen mijn grote vriend, hij mocht zelf met een schaal knakworstjes de ronde doen en toen iedereen wegging kregen ze nog een zakje chips mee naar huis, vond ik wel weer genoeg haha

ik ga effe verder met me eten ik ben er later nog eventjes

rimke; we hebben tegelijk gepost, o jee meid er zit werking in , misschien dat de vk vandaag even gaat voelen of er misschien al ontsluiting zit, jeetje zeg spannend meid, maar balen dat je weer een kut nacht hebt gehad, probeer anders vanmiddag even te rusten nog,

xxx linda

Terug
Bovenaan