KLUSBABES 29 !!!!!!!!!!!!!!!!!!

Ach jongens, dit is toch klote? Lig gewoon een uur met mijn vingers te trommelen..........heb al mijn ontspanningsoefeningen er door heen gejaagd en wat is het resultaat? Helemaal niets.......................dus daar was weer een huilbui............
Sorry voor mijn gezeik vandaag, als ik het hier doe krijgt fons het misschien niet over zich heen vanavond................

rimke; je zeikt niet meid, dit is gewoon heel frustrerend als je niet kan slapen , en je hebt het gewoon wel nodig, ik vind het zo rot voor je meid, vraag anders of je volgende week een nachtje in het ziekenhuis mag slapen

xxx linda

goed dat je morgen even met de vk alles gaat bespreken
ik heb lekker even in de bank gelegen maar ik heb rechts steken, maar als ik op me eierstok of baarmoeder druk doet het geen pijn dus het zal wel goed zijn, sorry hoor maar ik wordt gek van mezelf haha

xxx linda

zo he, heb lekker 2 uur geslapen. en lois slaapt nog.....houden zo..

rimke echt balen dat het jou niet lukt met slapen. morgen indd maar ff overlggen met met de vk.

linda nog gelukt met de boodschappen? man waaide je niet van je fiets...de wind gaat goed tekeer..

ga ff verder wakker worden benenden,,

miss tot straks

xx bambi

zo de boodschappen zijn binnen, ik neem natuurlijk weer veel te veel mee op de fietse  maar goed, joey is bij het buurjongentje aan het spelen, die zullen zometeen wel weer met z'n tweetjes hierheen komen haha ach gezellig

Bambi: het ging goed haha ik hoef gelukkig niet zo ver te fietsen naar de supermarkt met 5 minuten dan ben ik er dus dat valt mee hahaha, en je hebt lekker even 2 uurtjes geslapen lekker meid daar knap je vanop en lois die slaapt nog ach de schat haha

ik denk dat ik, morgenochtend of een vrijdagochtend ga testen meid, ik weet het het is te vroeg maar ik heb gewoon zo'n gevoel je weet maar nooit en anders dan heb ik pech haha, en mocht die test per ongeluk wel positief zijn bel ik gelijk het ziekenhuis weer op en zeg het over die steken, maar ja ik moet toch een dinsdag weer heen ach ik zie wel allemaal

xx linda

Terug
Bovenaan