KLUSBABES 29 !!!!!!!!!!!!!!!!!!

Oe linnie, spannend! kruidvat he, zijn gevoelig, anders krijg je van sterretje op je kop! Duim met hart en ziel!!!

Bambi: lekker nog even 2 uur geslapen, je hebt groot gelijk! Kan je er weer even tegen!

Fons is al onderweg naar huis, dus die heb ik langs de chinees gestuurd..................erg he, zal wel even een fruit shake voor ons maken...........ach, heel ongezond is het echt niet, maar moet morgen wel even verse groenten eten, hahahaha!

rimke; hah dank je wel meid, ik weet dat ik een beetje voorbarig ben met testen maar ik voel me zo brak en moe en me tepels doen pijn dus ja je weet maar nooit,
hahaah en je hebt fons naar de chinees gestuurd lekker hoor, bewaar ook een beetje voor mij hahahh

ik ben er vanavond weer, tom staat nu onder de douche en daarna gaan we een test kopen en dan nog even langs me schoonouders,
tot straks

xxxx linda

Lin: mij hoor je niet zeggen dat je voorbarig bent hoor, ik heb twee keer getest met de ultra gevoelige van Marcare................6 dagen van te voren, hahahaha!! Sterkte ermee, en ik bewaar wat chinees voor je!!

Ik ben in afwachting van mijn bestelling, whahaha, heb al wel lekker een shake-je gemaakt van peer, aardbei, sinaasappel en banaan..........hij was heerlijk en voor fons staat hij in de koelkast!

Wat is het weer kalm vandaag!

Sterretje! hoe gaat het met jou??
April: hoe is het met jou en je kleine en grote man??
Jacq: druk, druk, druk, ik weet het, maar denk lekker toch aan je!
Happy: toch nog die voetbal wedstrijd gewonnen he........vraag niet hoe, maar hij is gewonnen!
mamoetje: waar hang jij uit??
Phoebe: ongi weer te boven gekomen, en hoe bevallen de kruiden??
Anoeska: hoe is het bij jullie meid??

Ik ga de roze wolk eens even ophalen!

De Roze Wolk

Zwangere:

Aug: Bianca 1e ronde
Sept: Sterretje 4e ronde  : Uitgerekend  17 mei 2008
Sept: 25) Rimke 5e ronde
Oktober: 8) April 2, 10e ronde  : uitgerekend 10 juni 2008
November:  2)  Bambi 4e ronde  : Uitgerekend 13 juli 2008                                    
December: 23) Rimke, ronde 7, 2de ronde na mk , uitgerekend 30 augustus 2008
Januari: 7) Essy, 4e ronde  : Uitgerekend 10 september 2008
                              23) Linda 2  : Uitgerekend 22 septmerber 2008
Maart: 12) Kruimels 11de ronde  : uitgerekend 16 November 2008
Mei: 23) Linda 2de kindje,ronde 6 met clomid    , een bbz geworden
      30) Pip 11e maand, 1e kindje, 2e ronde clomid (1e eisprong):uitgerekend 6 febr. 2009
Juni: 5) Renee na 12 maanden : uitgerekend  7 februari  2009

Bevallen klusbabes :
Sterretje op  23 mei - meisje

April op 13 juni                - jongetje
Bambi op 10 juli           - meisje

Augustus  :

13)
14)
15)
16) Mamoetje 8e ronde, 1ste kindje (36 dgn)  12 sept. 09.00 1ste afspraak gyn
17)
18)
19)Bieb, 11e ronde 13 kindje
20)
21) anoeska 11 ronde 1ste kindje
          jacqy gyn (foll. echo e.d.)
22)
23)
24)
25)
26)linda, ronde erg veel, 2de kindje  ronde 7 met clomid
27)
28)
29)happy, ronde 13 1ste kindje
30)
31)

September:

1)
2)
3)
4) Phoebe ronde 16 1ste kindje
5)
6)
7)Jacqy, ronde 15, 1e kindje
8)
9)
10)
11)
12)
13)
14)
15)
16)
17)
18)
19)
20)
21)
22)
23)
24)
25)
26)
27)
28)
29)
30)

Miskraam
Sept: Bianca miskraam
Okt: Rimke miskraam van tweeling
Mei : Linda miskraam

Deze lijst geeft aan wie, waneer zijn NOD heeft.
De emoticons hebben een bepaalde betekenis.

= NEUTRAAL

= ONGIE

= GETEST, MAAR NEGATIEF

= ZWANGER !!!!!!!!! (deze willen we allemaal zien)

Om je naam toe te voegen, alles selecteren dan ctrl C in je bericht ctrl V. na je aanpassing weer alles selecteren en dan de kleur op roze zetten

he,

nou met dat eten werd ook niks zeg. dat heb je als je kind rond etenstijd eten moet, dan heb ik geen tijd om te koken en me man heeft daar geen zin in. stom he. ...haha
nee hoor als hij hard heeft gewerkt en hij wil niet, dan maar frietpan aan.
had wel al een voorgerechtje gemaakt. lekker meloen met ham..kon nog net voor de fles hahaha.

ze ligt nu weer heerlijk in der bedje te slapen. ach ze is natuurlijk moe van vanmorgen.

rimke lekker aan de chinees, ik had dat aan het eind van me zw.schap zo vaak op, dat ik ff genezen ben, tenzij ik ga wokken of echt in het rest. ga eten, maar de afhaal viel me de laatste keer tegen.

linda testen kopen samen met je man, hahaha klinkt net alsof het je 1e ronde is en dat jullie er samen naar toe leven hihih. succes.

ja waar is iedreeen. nou is het zoiezo wat rustiger en daar doe ik zelf aan mee. kom soms ook een dag niet aanwaaien hahah
zit de laatste weken erg met me hoofd bij een baan. Die ik dus nog niet heb, maar zit ook erg tegen het soll. op
ik wil eigelijk een baan in de autobranche. dat is me het best bevallen, heb 2x bij een autobedrijf gewerkt. Je zou zeggen dat me man wel een goed woordje voor me kan doen, hij heeft de connecties, vergeet ie het steeds.
ga straks ff me cv bijwerken en een open soll. brief opstellen en die ga ik naar diverse autobedrijven in ons dorp sturen, en als ik daar niks van hoor. dan naar bedrijven buiten sliedrecht.
Ik heb gewoon geen zin, om weer op domme advertenties te reageren terwijl ik weet waar ik wil werken. over 2 weken ong moet ik me weer inschrijven bij het cwi en een ww aanvragen. wie weet heb ik dan nog even geld, voor een maand of 2 a 3 max.
pfff toch wel rot dat ik geen baan meer heb, vanwege dit gedoe dan, niet dat het daar zo leuk was hahaha

ga eens verder, heb net ook ff gestreken, moes ook gebeuren he, ben nu al weer moe. doe niks meer hahaha

xx bambi

rimke; de chinees was lekker haha fijne avond meid, en morgen wel aan de vk vragen over dat slapen in het ziekenhuis he

bambi; jeetje ja dat eet natuurlijk voor jouw niet lekker als lois dan ook de fles krijgt, maar ze ligt alweer lekker te slapen heerlijk meid,
en ja dat solliciteren dat is gewoon klote, maar ja wat moet dat moet, hopelijk vind je snel een baan in de autobranche meid

het is hier inderdaad de laatste tijd heel rustig, ik heb kruimels ook al heel lang niet meer gezien hier, vind ik wel jammer hoor
Nou de test is binnen het zal mij benieuwen, en als ie negatief is ga ik maandag gewoon weer testen hahahah erg he wat ik ben maar ik voel me gewoon zwanger ik kan er ook niks aan doen,
Ik moet voor morgenochtend de wekker zetten want joey moet om half 9 naar de chreche, aangezien dat joey de laatste tijd uitslaapt is het wel handig als ik de wekker zet morgen, en dan mag ie op de chreche uitdelen nog voor zijn verjaardag, ik neem het fototoestel mee dan kunnen ze foto's maken ik ben benieuwd

meiden ik ga ook gelijk stoppen , manlief is er niet die doet een koppie koffie halen in de zwembad kantine en ik ga lekker in de bank liggen met me boed
ik lees morgenochtend bij, allemaal een fijne avond en tot morgen

xxx linda

Terug
Bovenaan