KLUSBABES 29 !!!!!!!!!!!!!!!!!!

goeiemorgen meiden

me ongi is goed doorgebroken dus ik ben een dinsdag op tijd voor de clomid haha
ik ben zo benieuwd wat me gyn hierover zegt, en over dat rare gevoel bij me lies met steken heel vreemd allemaal

rimke : heb je vannacht ook nog een beetje kunnen slapen??? ik hoop het voor je meid

happy: veel plezier in blijdorp vandaag

straks gaan we effe naar me pa toe en misschien nog effe naar me schoonouders en vanmiddag een verjaardag van me vriendin dus die dag zit weer vol
 meiden allemaal een fijne dag en tot vanavond

xxx linda

quote: rimke s reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('13-08-2008 18:52:24'));

De Roze Wolk

Zwangere:

Aug: Bianca 1e ronde
Sept: Sterretje 4e ronde  : Uitgerekend  17 mei 2008
Sept: 25) Rimke 5e ronde
Oktober: 8) April 2, 10e ronde  : uitgerekend 10 juni 2008
November:  2)  Bambi 4e ronde  : Uitgerekend 13 juli 2008                                    
December: 23) Rimke, ronde 7, 2de ronde na mk , uitgerekend 30 augustus 2008
Januari: 7) Essy, 4e ronde  : Uitgerekend 10 september 2008
                              23) Linda 2  : Uitgerekend 22 septmerber 2008
Maart: 12) Kruimels 11de ronde  : uitgerekend 16 November 2008
Mei: 23) Linda 2de kindje,ronde 6 met clomid    , een bbz geworden
      30) Pip 11e maand, 1e kindje, 2e ronde clomid (1e eisprong):uitgerekend 6 febr. 2009
Juni: 5) Renee na 12 maanden : uitgerekend  7 februari  2009

Bevallen klusbabes :
Sterretje op  23 mei - meisje
April op 13 juni                - jongetje
Bambi op 10 juli           - meisje

Augustus  :

13)
14)
15)
16) Mamoetje 8e ronde, 1ste kindje (36 dgn)  12 sept. 09.00 1ste afspraak gyn
17) linda ronde erg veel 2de kindje    ronde 7 met clomid
18)
19)Bieb, 11e ronde 13 kindje
20)
21) anoeska 11 ronde 1ste kindje
          jacqy gyn (foll. echo e.d.)
22)
23)
24)
25)
26)linda, ronde erg veel, 2de kindje  ronde 7 met clomid
27)
28)
29)happy, ronde 13 1ste kindje
30)
31)

September:

1)
2)
3)
4) Phoebe ronde 16 1ste kindje
5)
6)
7)Jacqy, ronde 15, 1e kindje
8)
9)
10)
11)
12)
13)
14) Linda ronde erg veel. 2de kindje  ronde 8 met clomid
15)
16)
17)
18)
19)
20)
21)
22)
23)
24)
25)
26)
27)
28)
29)
30)

Miskraam
Sept: Bianca miskraam
Okt: Rimke miskraam van tweeling
Mei : Linda miskraam

Deze lijst geeft aan wie, waneer zijn NOD heeft.
De emoticons hebben een bepaalde betekenis.

= NEUTRAAL

= ONGIE

= GETEST, MAAR NEGATIEF

= ZWANGER !!!!!!!!! (deze willen we allemaal zien)

Om je naam toe te voegen, alles selecteren dan ctrl C in je bericht ctrl V. na je aanpassing weer alles selecteren en dan de kleur op roze zetten

Goeiemorgen dames,

Nou ik hoef niet veel bij te lezen iedere keer, dat scheelt weer haha. Gisteren ff naar de kroeg geweest maar, lag om kwart over lef alweer in mn mandje, was kapot, dus rimke ben het helemaal met je eens, we worden oud  Zit nu ook nog half te slapen maar dat is zo wel voorbij als ik eenmaal de deur uit ben. We gaan zo mn ouders ophalen en dan richting blijdorp. Hoop dat het droog blijft want het ziet er hier niet echt florisant uit buiten ......

Rimke, hoop dat je geslapen hebt lieverd !!! Gisteren in je uppie thuis en fons naar iron maiden, vind het ook verschrikkelijk hoor hahaha. Maar, hij heeft idd gelijk dat ie wel gaat .......

Linnie, toch ongi, verdorie, ik had nog hoop ! Dat temperaturen kan van mij ook de hoogste boom in, jij had ook nog nooit zo n hoge temp gehad pfffffff. Joey lekker buiten gisteren, tja het was heerlijk he .....zal wel lekker geslapen hebben ! Vandaag ook een drukke dag voor de boeg he ....veel plezier

Dames, allemaal een fijne zondag en tot laterssssss

Liefs happy

He meiden!

Ben ik weer even! Sorry hoor dat ik er zo weinig ben, maar weet niet waar ik de tijd vandaan moet halen! Maar denk wel aan jullie hoor!

Rimke, lekker nachtje in het zh geslapen. Fijn hoor. Hoop dat je er baat bij hebt strakjes, en nu maar hopen dat jullie meisje snel komt! Wel super lief dat fons met zingen haar rustig kreeg!

Linnie, ongie geworden, kut zeg! Nu weer een nieuwe ronde clomid starten dus. Hoeveel ronde's gaan jullie nog door met clomid?

Sterretje, fijne vakantie meid! Geniet ervan, en van jullie gezinnetje!

Hier alles goed, erg druk.
Gisterochtend moest ik al om half negen in amersfoort zijn, en dat vanuit voorburg... was dus om 6 uur op. Had daar bespreking  van A Sisters hope, waar ik vorig jaar  aan meegelopen heb, ben nu vrijwilliger.  Vervolgens was ik om 2 uur thuis, het huis opgeruid en schoongemaakt, want tom was weer met de bakken bezig geweest. Daarna om 3 uur snel naar zoetermeer, naar mijn ouders, want we gingne met zijn alle op de foto. voor mijn moeder haar 50e verjaardag alvast, want dan is de foto klaar als ze jarig is.
Daarna even snel een hapje gegeten bij de chinees, en om 8 uur stond een vriend van tom voor de deur. Was gezellig maar erg laat geworden. half twee!! Was gesloopt! En vanmorgen om 10 uur stond mijn schoonvader alweer voor de deur voor die bakken!
Ben blij als ik weer eens een dagje rust heb! Op werk ook al zo druk!
donderdag ben ik vrij, joehoe!! maar moet vroeg op en naar de gyn, voor follikel echo!
Probeer snel weer even langs te komen!

Liefs Jacqy

he meiden!

Lin: toch doorgezet..............godver..........even goed een fijne dag..........
happy: have fun meid!
Jacq: je begint op happy te lijken met dat overvolle schema............

Ik heb  weer goed geslapen, wel vaak wakker maar zo weer inslaap! Het zal toch niet.......maar ja, ik heb nu meer energie, dus loop met mijn ziel onder mijn arm, ben het zo zat................er is altijd wel iets om te klagen he??
Fons gaat me even uitlaten............tot later!!!

Ola, ben ik weer. Blijdorp was geweldig !!!! Maar, allemachtig je loppt je de zenuwen...we zijn versleten zeg......na acht jaar zijn de ijsberen weer terug, super hoor ! Rimke, wat fijn meisje dat je weer goed geslapen hebt...en fons ging je ff uitlaten, haha is mijn mannetje   nu met de hond aan het doen. Jacq, jeetje ook jij gaat op mij lijken haha......ik heb opeens twee zussen, eerst anoes en nu jou ook, gezellie !! Meiden, ga ff lekker uurtje lezen, dan eten en vanaaf zijn we weer op pad....Mijn mannetje heeft nu een weekje vrij maar, dat zit er voor mij helaas niet in, zeker niet nu er al twee maar half aanwezig zijn. Morgen en dinsdag hebbenw e iig nog saampjes dus dan ben ik ook veel weg haha..........toedels

Knuf happy

hoi meiden,

rimke een lekker nachtje gehad in het zh zo te lezen en gelukkig herhaalt het zich thuis nu ook een beetje. snap het helemaal dat je het zat ben.ik had dat ook zo erg. elke nach hoop je ook dat het doorzet, maarja. je bent nu 38 wk en 1 dag toch ? het kan dus nog even duren, maar kan ook vanacht. das het stomme, dat bepaalt jullie meisje. mmh nu al een eigen willetje hahahaha.
Wat lees ik nou, fons je uitlaten ? hahaha mag je ff luchten hihihi

linda potver toch ongie. zie je we kunnen echt nergens meer van uit gaan. temp. is ook al niks en dat je dus vroeg die pijn in je liezen had, was gewoon een bvroeg eitje. ben benieuwd wat de gyn nou weer te melden heeft dins.

jacqy meid je hebt het er maar druk mee. zoek wel je rust he, want we hebben niks aan een uitgebluste jacqy. hihih. spannend weer don. bij de gyn. zou er een eitje gesprongen zijn ?

happy lekker in blijdorp. het is best weer hoor, niet te warm.
en ook jij komende week een beetje rustig aan he, anders kan je bevruchte eitje zich niet nestelen hahaha

hoor me man thuiskomen, die is ff bij opa geweest samen met lois, mama was te moe en ik heb een piama dag jeeeeeeee.
lois was vanmorgen weer aan het kloten en papa en mama waren een beetje moe. was gisteren laat geworden. lekker wezen bbq bij me ouders voor hun trouwdag. maar was half 2 eer we gingen slapen en lois huilde om half 6 al, toen weer stil tot 6uur. en om 7 uur pas een fles gegeven. toen heeft ze dus zitten kloten tot 10 uur. en uit had ze weer honger. toen weer fles en nog steeds onrustig. gelukkig rond 11 uur ging ze slapen, nou mama ook tot half 2 lekker hoor.

linda ik wil niet inbakeren. ik weet dat dat ook voor kinderen is die duk doen met hun handen enzo, maar dan word ze knetter. we doen de deken wel eens strak om der armen en duwen haar armen naar beneden, maar ze wil ze persee boven de dekens. oke prima. wat zij wil hahaha. het komt goed. op het cb zeiden dat een ritme pas met 8 wk ong. tot stand komt. soms nog veel later....alles wat ze eerder komt dat is mooi ..
gelukkig slaapt ze snachts redelijk en anders na de voeding meteen weer in. ...alleen smorgens dus niet zo.

1 van onze katten is een killer. heb nu al 2 dagen achter elkaat een dode veldmuis in me keuken liggen. gatver.........denk dat het onze kleine tijger is. Mexx heeft een paar slachttanden hahaah en die 2 andere zijn daar te lief voor... die bolle Diesel komt niet van pad af en Rebel vind iedereen te lief. die geeft miss nog wel een koppie aan die muis whahahah. Maar hoop niet dat er een gewoonte van gemaakt gaat worden, ....gatsie elke dag muis hihihi

heb net ff gestreken en vond het verder wel gescheten, heb ecfht nergens zin in bleggggg. een dipdagje denk ik.

xx bambi

Terug
Bovenaan