Klusbabes 3!!

Hoi linda,

Ja dat had ik ook wel hoor. Ik geloof er echt wel in maar had ook altijd zoiets van zou wel eens bevestiging willen hebben. Die heb ik nu wat dit was echt heeeeeel bijzonder om mee te maken !!!!! Ik hoop echt dat wij volgende keer aan de beurt komen .... Hoe is het verder met je?

xxx happy

Met mij gaat alles verder goed. Nog geen rd's. Zat vanochtend wel op de wc en toen dacht ik echt dat de rd's waren gekomen hoor. Maar moet nog ff afwachten. Van de week leek het erop dat ik allerlei zwangerschapskwaaltjes had, maar daar heb ik vandaag helemaal geen last van gehad. Dus ik zal toch echt af moeten wachten.
En ik heb gisteren zwangerschapstesten besteld, dus totdat ze binnen zijn moet ik zoiezo nog wachten met testen. Maar morgen mijn NOD, dus ik ben echt heel benieuwd naar morgen en overmorgen.

Spannend spannend Linda!! Waarom heb je testen besteld via internet zodat ze langer onderweg zijn? Wil je niet meteen morgen testen?

X Pip

Hey Happy,
Kan me wel voorstellen dat je staat te popelen dat jij de volgende keer aan de beurt bent, lijkt me ook wel erg bijzonder. Ik heb een keer een hypnotiseur meegemaakt. Wist ook niet dat dat echt kon, maar heb hem van dicht bij mee gemaakt en weet nu wel zeker dat dat kan. Heel bijzonder. Had aantal mensen gehypnotiseerd en bij een van die mensen had hij dat meisje met haar hoofd op 1 stoel en haar voeten op een andere stoel laten liggen (dus haar rug was vrij) en toe is hij er zelf op gaan staan, en geloof mij, dat was echt niet de lichtste.... Ze bleef als een plank liggen... nog geen cm door gezakt. En ik weet ook zeker dat het geen doorgestoken kaart was, want kende 1 persoon die ook gehypnotiseerd werd.

Jeetje linda, spannend zeg ...... hou ons op de hoogte he
Ik zal heeeeeeel hard voor je duimen

liefs happy

Hey Pip,

Ik zit pas in mijn tweede ronde na de pil, dus om mezelf te behoeden tegen teleurstelling zorg ik dat ik pas een week later kan gaan testen. En via internet zijn ze veel goedkoper en ik wil niet om elk dingetje gaan testen. En als ik een week later pas weet dat ik zwanger ben kan ik het ook sneller aan anderen gaan vertellen, dus het is vooral om mezelf te beschermen . De planning (als ik niet ongesteld wordt) is om donderdag of vrijdag te testen. Maar als de testen eerder hier zijn weet ik niet of ik dat uit ga houden.

Liefs, Linda

hoi meiden,

Happy wat een verhaal, ik kijk ook wel eens op tv en ik denk ook wel dat er waarheid in zit, lijkt me heel bijzonder. Maar ik slaap nog niet nee hahaha. ga zo gtst kijken en daarna maar proberen wat te slapen.

En ik ga de roze wolk topic maar ff uppen, want geloof dat het nog niet geholpen heeft. lezen is ook een vak.hahahaha

xxx Bambi

zo dat is ook bizar zeg ...... ik heb verder met hypnose geen ervaring omdat ik altijd bang ben dat ik niet meer uit die hypnose kom whaha stom he. Als ik dit dan zo van jou hoor snap je toch niet hoe dat allemaal kan he. een kennis van mij is ook onder hypnose geweest en die heeft een half uur als een kip rondgelopen. Vond dat altijd beetje raar verhaal, maar als ik jou nou hoor ......... Hihi bambi heeft geen hypnose nodig, die loopt zonder hypnose al als een duracel konijntje rond..........

xxx happy

Terug
Bovenaan