Linda 84- spannend hoor je NOD. Hopen dat je niet ong wordt. Ik had ook ong klachten, maar werd t dus niet, en was dus zwanger. Dus ong klachten zegt helemaal niets
Happy: ik geloof er toch ook wel beetje in hoor. Ik heb 1x hand laten lezen. Vond t eigenlijk wel eng om te doen, maar vriendin deed t ook, dus ik heb t ook gedaan. Een aantal dingen klopten zeker. Ook zei ze dat ik een erg grote beschermengel heb, en dat ik een gevoelsmens ben. En daar ben ik eens heel goed over na gaan denken, en dat klopt eigenlijk ook wel. En die beschermengel? geen idee wie dat kan zijn, maar wel grappig om te horen
Bambi: weet niet of je dit nog leest voor je vakantie, maar je vroeg of ik nog een vrucht oid had verloren. Nee, wel paar stolsels. Vk zei ook al dat ik geen vruchtje zou verliezen hooguit wat stolsels. Daar ben ik wel blij mee, zou ik wel beetje eng vinden. Misschien dat ik nog buikpijn zou krijgen, maar waarschijnlijk niet. Nog wel beetje afscheiding nu, niet te veel gelukig. Heb nog wel last van pijnlijke borsten
Sorry naam vergeten; meisje die op oogheelkunde werkt:
Ik zal t zeggen dat t vast wel kan als we t rustig doen, maar als ik nu gewoon standje bovenop doe, dan doe ik al t werkhaha. Hij moet er wat voor over hebben hoor hihi. Hij heeft trouwens operatie ivm loslating netvlies gehad. Afgelopen woensdag nog stukje gelaserd, en over een maand kan hij waarschijnlijk weer werken. Nou, klussen kan hij vast wel eerder!
Zo, bijna half 9. Ga film op filmnet kijken. Doeii tot morgen