Klusbabes 3!!

He meiden

het was kort maar krachtig, maar ik heb visite dus ik moet weer stoppen, ik lees morgenochten meteen even bij

Fijne avond allemaal

dikke kus Linda

Linda 84- spannend hoor je NOD. Hopen dat je niet ong wordt. Ik had ook ong klachten, maar werd t dus niet, en was dus zwanger. Dus ong klachten zegt helemaal niets

Happy: ik geloof er toch ook wel beetje in hoor. Ik heb 1x hand laten lezen. Vond t eigenlijk wel eng om te doen, maar vriendin deed t ook, dus ik heb t ook gedaan. Een aantal dingen klopten zeker. Ook zei ze dat ik een erg grote beschermengel heb, en dat ik een gevoelsmens ben. En daar ben ik eens heel goed over na gaan denken, en dat klopt eigenlijk ook wel. En die beschermengel? geen idee wie dat kan zijn, maar wel grappig om te horen

Bambi: weet niet of je dit nog leest voor je vakantie, maar je vroeg of ik nog een vrucht oid had verloren. Nee, wel paar stolsels. Vk zei ook al dat ik geen vruchtje zou verliezen hooguit wat stolsels. Daar ben ik wel blij mee, zou ik wel beetje eng vinden. Misschien dat ik nog buikpijn zou krijgen, maar waarschijnlijk niet. Nog wel beetje afscheiding nu, niet te veel gelukig. Heb nog wel last van pijnlijke borsten

Sorry naam vergeten; meisje die op oogheelkunde werkt:
Ik zal t zeggen dat t vast wel kan als we t rustig doen, maar als ik nu gewoon standje bovenop doe, dan doe ik al t werkhaha. Hij moet er wat voor over hebben hoor hihi. Hij heeft trouwens operatie ivm loslating netvlies gehad. Afgelopen woensdag nog stukje gelaserd, en over een maand kan hij waarschijnlijk weer werken. Nou, klussen kan hij vast wel eerder!

Zo, bijna half 9. Ga film op filmnet kijken. Doeii tot morgen

jacqy 84: heb je naam weer gevonden....meisje van de oogheelkunde....

ja hoor bieb!
Bovenop moet zeker lukken! haha Heftig hoor netvlieslostating! Houd hij er blijvende schade aan over of word zijn gezichtsscherpte weer normaal? Nou in iedergeval.. succes ermee!
Meiden... nog maar 1 dag en dan vakantie!!!! jippie!!

Liefs Jacqy

Hoi   meiden,

Ja bieb ik lees het nog, goed om te weten dat alles van binnen redelijk snel op peil is bij je. succes in de volgende rond meid.

Ik ga nu echt afscheid nemen van jullie.  Ga jullie enorm missen, dat weet ik zeker en miss, dat ik de kans ziet via een internet cafe te komen buurten, maar laat het er niet van af hangen. Dus bij deze alle dames heel veel succes en ik hoop als ik terug kom een paar zwangere te zien. En natuurlijk ik zelf ook hihihi.

Veel plezier jullie allemaal.

En   hele dikke  en veel liefs Bambi

biebje als je dit nog leest,     een heeeeeeeeeeele fijne vakantie.
En zwanger terug komen he, haha
groetjes kruimels

he pipstip,

Jij boerinnetje  haha, ik ook dus.
Ik woon ook in Drenthe hoor, gelukkig zijn we niet de enigste die ergens in het noorden van het land wonen,hihi.
Wij hebben zoogkoeien en vleesvee, van het ras blonde d'anquitaine, dat zijn franse koeien.
We wonen hier al sinds 1999, helemaal naar onze zin!
We zijn in huis aan het verbouwen op het moment, er komt een nieuwe badkamer en een nieuwe keuken en het is de bedoeling dat alles voor 1 december af is, zo'n zin in!
Onze douche en keuken zijn nu zo piepklein, echt niet grappig.
Op wat voor soort boerderij zit jij dan?
En wat hebben jullie allemaal voor beesten?
Wij hebben trouwens ook nog 2 honden een kat, kippen en 3 paarden.
Heerlijk al die beesten, vind je niet?
ik hoor het wel van je? groetjes kruimels

Moet het ff kort houden! Linda veel succes met je NOD!

En allemaal veel succes met de eieren en het kussen!

ik ben er pas zondagavond weer!

Roos

Terug
Bovenaan