Klusbabes 3!!

Haha, ik zie het al helemaal voor. Allemaal kippen en duracel konijntjes in Nederland. Haha

Hey Bambi,
Ik ben er mee begonnen om de roze wolk  in het  andere topic in te vullen. Ik dacht dat dat misschien meer mensen zou trekken richting die wolk en dan kwam ook iedere keer die wolk weer boven aan te staan. En ik dacht ook: als ze de roze wolk op hun eigen topic willen kan dat alsnog. Hoop niet dat je het erg vind dat ik hem daar al ingevuld heb en dat bij houden komt vanzelf wel goed. Denk dat er op een gegeven moment wel iemand het voortouw neemt om hem te updaten.
Succes straks met slapen en een hele fijne vruchtbare vakantie!!!
Liefs, Linda

Hey meiden,
Ik ben zo weer even weg, kom als het goed is nog wel vanavond even langs, maar kan niks beloven. Ik weet ook nog niet zeker of ik morgen ff kom kijken, want we krijgen bezoek en zou het jammer vinden als ze zien dat ik op een zwanger worden forum zit. Dus zal zaterdag wel updaten of ik al ongi ben geworden of niet.
Een hele fijne avond dus allemaal en misschien tot straks
Liefs, Linda

Linda2, fijne avond en succes morgen! Blijf voor je duimen en hoor t graag!

Jacqy

Meiden, ik ben er ook vandoor, misschien tot straks en anders tot morgen

knuf happy xxx

Hey meiden

ben ik weer

Wat een verhaal happy, ik geloof er wel in hoor, ikzelf ben bij een medium geweest een paar maanden na de dood van mijn moeder, en daar heb ik echt rust in gevonden, het is gewoon ongelooflijk dat een onbekend iemand dingen over je verteld die zij niet weten kan.
Hopen voor je dat jullie er volgend jaar wel bij zijn

Jacqy: hier nog steeds geen rd's te vinden,

Bambi: spannend bijna op vakantie

Linda2: hopen dat de rd;s wegblijven meid ik duim voor je

xxx linda

Terug
Bovenaan