Klusbabes 3!!

Hallo!!

Nee Linda, m'n knuffel is nog niet af. Ben nog niet zo goed ...  hahaha

Is je grasveld weer mooi? Kan het weer een paar maand ermee door ofnie!! haha

Ik koop idd ook geen broeken meer eigenlijk. In het nieuwe Wehkampboekje stond ook 1 pagina zwangerschapskleding...wel leuk hoor...

Ik had vandaag niet echt klachten!! Joehoe, dan kan ik mezelf ook niet gek maken  Heb wel afgesproken dat ik iig eind deze week even ga testen. Gewoon, voor het gevoel ofzo

Jaq, alvast heel veel plezier op vakantie!!

Slaap lekker vooor straks iedereen of klusse!!

X Pip

Hey Pipstip

spannend hoor eind van de week testen, ik hoop het voor je,

xxx

Ik ga gewoon voor het gevoel testen. Denk zelf niet dat het zo is maar misschien heb ik dan (als ik zie dat het niet zo is) weer meer zin om te klussen wahahahahaha.  

Ga nog even voor de buis hangen!

X Pip

ik ga morgenochtend een afspraak maken met de gyn. ben benieuwd wanneer ik mag komen en wat of die te vertellen heeft, ik zal wel weer wat baarmoederslijmvlies moeten afstaan (een uitstrijkje) en moeten bloedprikken,
Soms dan denk ik zal ik misschien zwanger zijn, maar dat de testen dat niet aangeven, maar ik ga nu echt alleen maar gekke dingen bedenken,

xxx linda

hahah Pipstip, dan moet je maar zin maken hahaha, fijne avond meid, en klussen dat heb ik vanmorgen al gedaan haha

xxx linda

Hoi allemaal,  

Zo eindelijk weer lekker thuis ....... pffff ben al de hele week op sjouw zeg !!!! Nou heb vandaag niet zoveel gekocht ...... 1 broek, moest ook wel ben weer een paar kilo kwijt dus mn ene spijkerbroek was echt te groot geworden ( bewwar hem wel hoor hahaha ). Lin, zijn er nou nog geen rd s? wat vervelend he ....... Linda 2 ..... spannend nog ff he, blijf voor je duimen hoor meid. Jacqy, das een lekker vooruitzicht zeg, hele fijne vakantie, geniet ervan

liefs happy

hey happy
ben je erweer, jammer dat je niet echt geslaagd bent met winkelen, dat zal je altijd zien,

hier nog steeds geen rd's, zoals ik net al schreef, ga ik af en toe denken dat ik misschien toch zwanger ben maar dat de test dat niet aangeeft, ik zeg ook al tegen mijn man ik heb het idee dat ik dikker wordt, maar ja in de avond ben je altijd dikker dan in de ochtend haha (ik in ieder geval wel)

xxx linda

Hoi lin,

Snap dat je toch soms gaat twijfelen hoor ...... wat lief zeg over je kleine kaboutertje, vond het zo schattig !!!!!! Ga ff douchen

liefs happy

Terug
Bovenaan