Klusbabes 3!!

He!

Yep heel vervelend verpicht achter de comp zitten! haha
Linda, ik ga inderdaad op vakantie morgen.. maar niet veel spannends hoor. Blijf gewoon in NL maar even lekker weg van huis..
Liefs jacqy

Dat is toch heerlijk hier in Nederland, alleen hopen dat het weer ook een beetje mee zit. Alvast een fijne vakantie en hoop dat het een mooie innestelvakantie voor je mag zijn.

Arcen...ligt ong half uurtje van ons vandaan. (vlakbij Roermond woon ik)

Over kleren gesproken.Als ik ga shoppen sla ik maar niet te veel broeken in, ivm evt zwangerschap haha. Heb nog broeken van vorig jaar bewaard toen ik 16 kilo zwaarder was, die doe ik dan maar aan...
Houden jullie rekening met een evt. snelle zwangerschap ivm het kopen van kleren?

Pff net gegeten, volle pens.

ga even verder op internet zoeken, wil nog een mooie kast hebben

doeiii

Ik koop ook voorlopig nog maar geen broeken. En ik wilde pas geleden paar broeken weg doen en toen dacht ik... hmm.. ik wacht daar nog maar even mee, misschien dat ze nog eens van pas kunnen komen (waren ook te groot).

Hihi, heb ik ook inderdaad. Niet te veel broeken kopen nu! Maar stiekem kijk ik al wel naar positie kleding! Doen jullie dat ook?

Dat heb ik nog niet gehad, maar kom ook niet zo heel vaak in de stad. En gisteren hadden we niet heel veel tijd. Weet ook nog niet of ik er wel zo veel speciaals voor aan wil schaffen. Als je een soort riem voor je buik hebt, wat ik ook heel mooi vind, heb ik denk ik wel genoeg. Want anders moet ik weer een hele nieuwe garderobe aanschaffen voor dat even en dat vind ik wel jammer.

Ik ben er nu weer weg van want we krijgen zo bezoek. Jacqy een hele fijne vakantie en maak er wat moois van. De rest een fijne avond en tot morgen.

Liefs, Linda

hey dames

vandaag niets nuttigs gedaan,
Lief he linda mijn kaboutertje haha, ik kan echt geen minuut zonder mijn zoontje. haha
Jacqy: heel veel plezier op vakantie, geniet ervan, en wat maakt het nou uit of je in nederland blijft, ik heb daar vroeger altijd de mooiste vakanties gehad, wij gingen altjid met de hele familie naar de veluwe op vakantie, echt heel mooi daar.

Toen ik zwanger was van mijn zoontje het ik na 4 maanden positiekleren gekocht want toen kon ik echt niks meer van mezelf aan, ik had gewoon lekkere broeken gekocht met zo'n band eraan voor om je buik, dat zat heerlijk, en voor de rest lekkere strakken shirtjes zodat je natuurlijk wel kon zien dat ik zwanger was haha

xxx linda

Terug
Bovenaan