Klusbabes 3!!

Hoi meiden,

Zo ben ik ook ff snel want, ga lekker shoppen. Gisteren natuurlijk gewerkt dus winkelen is voor mij iets wat ik vaak op zondag moet doen. Gisteren avond naar de kroeg geweest pfffff alweer, maar ja, nu kan het allemaal nog he whahaha. Linda 2, toch nog spannend hoor, geen rd s, ik blijf gewoon duimen voor je !!!!! Pip, jeetje toch wel een beetje spannend he, door al die klachten krijg je toch hoop he ........ik hoop echt voor je dat het raak is........ Bieb, fijn dat je toch nog wel een lekkere dag hebt gehad he, gaat het een beetje met je ? Nou ga er weer vandoor, ben er vanavond weer maar den k pas rond half tien ........ Doei lieve meiden, fijne dag

xxx happy

een goedemiddag dames

daar ben ik weer, gisteren was mijn zoontje uitlogeren en hebben mijn man en ik lekker een paar borrels gehaald in de kroeg, dat was erg lang geleden, vanmorgen lekker geklust  en daarna ons zoontje weer opgehaald.

Wat kunnen jullie lekker kletsen pipstip en linda haha wel gezellig. Wel spannend hoor Pipstip als die vage klachten, you never know,

Linda: ga je van de week nog een keertej testen als de rd's nog niet zijn gearriveerd, ik hoop zo voor je dat het wel raak is.

xxx Linda

Hey Linda,
Lekker hoor ff'tjes met zijn tweeen. En heerlijk dan weer  zo'n borrel. Ik vind het wel heel raar dat je steeds negatief test en niet ongesteld wilt worden. Hoop dat de rd's snel mogen komen.
Als ik van de week ongesteld wordt ga ik zaterdag ook aan de borrel, want dan viert mijn schoonmoeder haar 50ste verjaardag. Als ik niet ongesteld wordt deze week ga ik donderdag, vrijdag of zaterdag nog een keer testen. Als ik dan weer negatief heb, ga ik ook weer lekker van een borrel genieten hoor. Heb wel gelezen dat de kans op een miskraam dan wel hoger is?? Maar goed, als het niet te veel is...
Liefs, Linda

He meiden!

Linda, lekker hoor dat je even een avondje en nachtje alleen had met je man! Heerlijk!
Bieb, ik ga naar arcen. ligt bij venlo in de buurd geloof ik.. Wie weet haha lopen we elkaar wel voorbij!
Happy, veel plezier met shoppen!! Kom maar met lekker veel tassen thuis!
Zo.. mijn huis is weer aan kant. nu moet ik verpicht achter de computer blijven zitten want mijn vloer is nat! haha
Liefs Jacqy

Hey Jacqy, erg vervelend hoor, dat je verplicht moet blijven computeren . Ik heb vandaag de afzuigkap eens een grondige beurt gegeven, bah bah, dat is smerig. Hoop voor jou dat je huis niet zo smerig was.

Hey Pipstip, is je knuffel al af? Of gaat dat niet zo snel? Wat heb je allemaal al aan elkaar gezet?

Zo, ik ga ff gras maaien, moet ook af en toe gebeuren en bij ons is het af en toe behoorlijk lang geleden...

hey dames

Linda ik hoop dat je niet ongi wordt en dat je van de week positief test

Jacqy: jij gaat deze week toch op vakantie? of lees ik nou verkeerd, anders sorry komt van de borrels van gisteren haha

Ja het was zeker wel weer eens lekker met z'n tweeen, maar toch zit mijn zoontje de hele avond in mijn hoofd, toen we vanmorgen wakker werden was het toch niet compleet hoor, ik zei meteen, ik mis mijn kleine kaboutertje hahahahahha

xxxx linda

hey meiden

ik ga er weer even vantussen, ga even bij mijn schoonouders op visite, ik ben vanavond weer van de partij,

dikke  Linda

aaahhhh, wat lief, ik mis mijn kleine kaboutertje... Maar is in ieder geval wel een goed teken dat je hem mist, maar had ook niet anders verwacht.

Ik heb het gras weer gemaaid, weer een hele klus zeg. Vind dat ik vandaag wel nuttig ben geweest. Nog meer mensen die nuttige dingen hebben gedaan? Of gewoon leuke, is natuurlijk ook goed?

En Happy, als je dit vanavond leest: Wat heb je allemaal gekocht??? Ook kleertjes die je tijdens je zwangerschap aan kunt??

Terug
Bovenaan