Klusbabes 3!!

hoi meiden,

Allereerst bieb, wat er voor je. sterkte met dit verlies. En   gewoon er over praten als je rot voelt he. daar zijn we voor.

Rimke balen dat je nog een week moet wachten.

Nou doe geen moeite voor nieuwe dames hoor, heb het idee dat die aleen maar op de lijst willen ,maaar ze kletsen in een ander topic.
We zullen zien of ze gaan praten, maar heb het idee dat ik ze alleen maar zie als ze weer aan de lijst hebben gezeten. hahaha

Hier lekkkkeeeer vakantieee. Mocht vanmiddag al om 14.00 weg, was niks te doen op werk hij zij ga maar lekker vkanatie vieren. joeppieee.
Nog ff een nieuwe bilini gekocht. en een helemaal geweldigge tas, voor me handbagage.
Morgen alles inpakken en dan donderdagnacht om 1 uur hier vertrekken.

Heb nog geen nieuws over de opa van me ventje, hoop dat alles goed gaat, we weten zelf eigelijk ook niks, hoe het met hem gaat, vreemd.

ga ff hapje eten. lekker frietjes. sorry dames.

xxx Bambi

Joehoe, Bambi heeft vakantie!!! Wat heerlijk zeg! Hoop dat alles goed gaat met je man's opa en dat jullie onbezorgd kunnen genieten als jullie weggaan!

Ga nu echt koken!

He meiden!

Jeetje! anderhalve dag niet geweest en 6!!!!!! pagina's te lezen!! niet normaal meer! wat is er weer een hoop gebeurd!
Bieb: wat erg voor je! je had het inderdaad al een beetje zien aankomen maar toch is t een klap! Ik hoop voor je dat je het snel een plekje kunt geven en weer verder kunt proberen zwanger te worden.
Roos: jammer, ongesteld geworden dus... balen.. succes in de volgende ronde.
Bambi: fijne vakantie! en succes met de opa van je vriend.
Linda2: spannend!!! nog 2 dagen en je weet (hopelijk) meer!!
chris: voor jou ook vervelend dat de rd's gekomen zijn! balen zeg!
ik ben vast een hoop vergeten maar hoop dat het met iedereen goed gaat.
Bij mij is het bijna klustijd... maar ben al bezig hoor
nog 2 dagen werken en vakantie!!!

Liefs jacqy

Hoi allemaal,
Klusbabes 3 alweer!!!

@bieb: Sterkte meid. Wat ontzettend k*t zeg.
@rimke: Ik begin me af te vragen of ze jou moeten hebben de laatste 2 weken. Daar wordt je toch ook  van. Nou, cursus geduld inderdaad.  

Dames, ik heb de bevallingsverhalen maar overgeslagen, als ik die ga lezen durf ik straks niet meer te klussen.

@Bambi,
Frieten??????? Sta ik net een paar minuten geleden voor de koelkast en dacht plots: "Wat heb ik een zin in frieten."

Whahaha misschien kun je een topic openen waarin je uitlegt hoe je een roze wolk maakt. Is makkelijker dan bij één topic meepraten en bij een andere de roze wolk invullen.
Ik zag zelfs al verwijzingen bij de andere topics om hier de roze wolk in te vullen.
Maar het is toch wel een compliment, ze willen allemaal op Bambi's roze wolk

Hey Bieb,

Wat ontzettend jammer. Ik had echt gehoopt dat het geen miskraam was, maar goed, wie hoopt dat wel. Het lijkt er wel op dat je al een heleboel verwerkt hebt, of lijkt dat alleen maar? Je mag hier echt al je zorgen neer zetten he. En ik hoop dat het de volgende keer een stuk beter mag verlopen. Sterkte!

He Pip, ik ben zelf process engineer en mijn mannetje is test engineer. Zijn dure namen, maar het valt uiteindelijk wel mee hoor. Maar heb het er wel naar mijn zin. En jij? Boerin he, fulltime/parttime? Van wat voor boerderij?

Mijn NOD zit dus ook te naderen en ik heb sinds een paar dagen ook allerlei kwaaltjes hoor. En dan probeer ik dat maar een beetje te relativeren en te zeggen dat het nog door het ontpillen kan komen, of de naderende ongesteldheid, maar diep in mijn hart wil ik toch wel erg graag zwanger zijn.

Groetjes, Linda

Dames, bedankt voor jullie reacties.

En om de vraag van kruimel te beantwoorden; in principe mag ik gelijk weer klussen. Bloeding moet natuurlijk wel over zijn, dus schoon van binnen. Ik hoop dat ik dan weer snel mijn eisprong heb, want ik wil t gelijk weer proberen. Een 'geluk bij een ongeluk' dat ik zo snel zwanger ben geworden, stel je doet er heel lang over, en je krijgt een mk, dan baal je helemaal. Ik hoop dat t de volgende x ook zo snel gaat, maarja, geeft geen garanties. We zijn in ieder geval vruchtbaar, en ik kan zwanger worden.
Als bloeding volgende week donderdag niet over is, moet ik weer naar vk, en dan kijken of ik gecuretteerd moet worden. En daar hoop ik echt niet op.

Ik heb heel vaak dat ik op mijn gevoel af ga, en dat is meestal goed gedacht. En nu is mijn gevoel jammer genoeg waarheid geworden.

O, das lekker. Kat heeft in de aarde gerold, en komt net binnenrennen, en gaat fijn op de bank liggen. Hele bank en grond vol aarde. Ach, ik moet er mee lachen, en dat blijf ik doen.

bambi, alvast fijne vakantie. Heb nu ook vakantie, maar schiet niet op met weer. Wel net nog even in zonnetje gezeten.

Vandaag ook weer met mannetje voor controle oog naar ziekenhuis geweest, en laserbehandeling. Oog ziet er goed uit, en behandeling was zo gedaan. Beetje pijnlijk, maar komt goed (had operatie ivm netvliesloslating)
Ik zei al, wanneer kan je weer klussen haha. Durft ie nu nog niet aan, bang dat zijn oog eruit plopt haha. Nouja hij heeft geluk, nu gaat t toch nog niet

Heb trouwens vanmiddag met mijn moeder gebeld en verteld van mk. Zoals ik dacht had mijn moeder wel door dat er iets was, en had al tegen mijn zussen gezegd dat ze dacht dat ik snel iets te vertellen had. Ja dat klopt, maar helaas geen goed nieuws. Nouja, was fijn gesprek. Misschien dat ik t mijn zussen nog vertel.
Had trouwens ook oma aan de telefoon, en zij vroeg wanneer er nu wat kwam....sja dat was wat minder leuk. Heb maar gezegd; nu even niet oma.

Zo, ga nog even verder kijken op dit forum en dan even naar vriendin. Nog even daar mijn verhaal vertellen....

Hoi meiden,

jeetje , nr 3 alweer en wat een vervelend nieuws gelijk al ....

Bieb wat vind ik dit verschrikkelijk rot voor je zeg. ook al zei je gevoel het al, het blijft een klap. Ik hoop van harte dat je snel weer zwanger mag raken en dat je na negen maanden een gezond kindje in je armen hebt ! Sterkte lieverd

Bambi, lekker vakantie he, geniet er maar lekker van we zullen je hier wel missen hoor!!

Kom zo nog ff buurten en moet straks weer weg pfffff

liefs happy

Terug
Bovenaan