Klusbabes 3!!

hoi meiden,

Ik wil dat helemaal niet hebben allemaal vreemde op onze lijst. kan me niet schelen dat ze het leuk vinden maken ze er zelf maar 1. Alleen de echte klusbabes mogen erop en degene die zich een klusbabe voelt en fanatiek mee wil schrijven . hahaha

Dus alle andere dames die niet meekletsen. ik haal jullie er gewoon af aan het eind van de maand, laat het een waarschuwing zijn, dat jullie mee moeten praten.
Anders maak je er maar lekker zelf 1.

Zo moes ik ff kwijt.

(Uiterraard niet bestemd voor echte klusbabes)

xxx Bambi

Hey Bambi,
Als je nu gewoon een roze wolk plaatst in een ander topic. Dan kunnen ze daar hun lol op en heb je hier je eigen roze wolk! Wordt het hier weer iets overzichtelijker.

Heb net goed nieuws over opa gehad.
Had verkleefde darmen ofzo, heeft een operatie gehad waarbij een deel van de darmen is verwijderd. en nu heeft ie een stoma. Heel rot allemaal, maar hij maakt het goed. GElukkig.

Maar wel ander rot nieuws. Me eigen opa waar ik geen contact mee heb. Die is zwaar ziek, dat wist ik al een tijdje en heb hem toevallig pas nog ontmoet, toen ik 12 was de laatste keer hiervoor, dus prake van weinig contact. Me ouders hebben de laatste jaren al weer contact.
Maar die opa heeft dus Kanker, dat zit al door het hele lijf wisten we ook al, aleen nu gaat het dus heel slecht en ze denken dat ie nu echt snel komt te overlijden.

Maar ik ga gewoon op vakantie, hoe rot het ook is, ik ga het er niet voor afzeggen, heb die man miss. 3x in me leven gezien, heb er niks mee en dan schijnheilig op zijn begravenis gaan janken, nee dank je.
Hoop dat ie wacht totdat ik terug ben, vind het namelijk wel rot vorr me ouders natuurlijk.

Zo het klinkt wel een beetje bot van me, maar ja zo voelt het ook. kan er niet echt verdrietif om zijn. toch.

xxx Bambi

Hey Bambi,

Fijn om het goede nieuws over je ene opa te horen, dat alles toch niet zo ernstig is. Zeker omdat jullie nu met een gerust hart op vakantie kunnen gaan. Het is inderdaad jammer dat het niet goed gaat met je andere opa, maar zoals je al zei, je hebt er al zolang geen contact meer mee. Het is dan nog steeds heel vervelend, maar dat zal minder je vakantie verknallen.
Geniet van je vakantie en ik hoop inderdaad dat je andere opa toch wacht tot na jouw vakantie, kan je je ouders ook wat meer bijstaan.

Liefs, Linda

Hoi,

Dank je linda, voelt wel oke nu, van binnen.

Ik heb trouwens onze roze wolk afgestaan. Heb indd. een topic aangemaakt dan kan iedereen pikken, maar vallen ze ons er niet mee lastig hahahaha.

Nee het kan zijn dat er vragen komen, maar ik ben er vanaaf niet hahaha. Maar jullie weten ook hoe de lijst werkt dus.

Ga zo lekker naar me schoonzussie, dies net terug van vakantie. dus ff bij kletsen.

xx Bambi

Hey Bambi,

Heb je goed gedaan met die roze wolk. Het is inderdaad leuk als ze mee kletsen, maar om nou alleen die lijst alleen maar bij te werken... Ga je deze nog wel updaten voordat je weg bent vanavond? Of wacht je daar nog een tijdje mee?

Hoi ,

Ik laat de lijst ff voor wat ie is, en als ik terug ben en jullie duizende berichtjes heb gelezen hahahaha, dan zal ik hem bijwerken en gelijk oktober aanmaken.

Ik kom de 7e terug, heel laat, dus zal de 8 ff kijken. dan ga ik trouwens ook testen.
Heb namelijk sterk het idee dat me ei al geweest is en dan zal 8 sep. me nod zijn, en dan test ik gewoon. hahahah

Ga er nu vandoor, man staat te springen. hihihi
Miss tot vanaaf, anders morgen nog ff

xxx Bambi

Hey Bambi,

Een hele fijne vakantie voor als ik je niet meer spreek. En een fijne avond nog, succes met testen de 8ste (dan heb ik hopelijk ook net getest als ik dan nog niet ongi ben).

Liefs, Linda

Terug
Bovenaan